Campania este organizată în contextul lansării noilor colecții de toamnă în magazine, motiv pentru care mecanismul promoțional oferă clienților posibilitatea de a câștiga unul din zecile de premii, inclusiv vouchere de cumpărături prin intermediul cărora cei mai norocoși pot achiziționa produsele lor favorite.
Timp de 8 zile, în intervalul orar 12:00-20:00, clienții centrului comercial se pot înscrie în campania promoțională printr-un mecanism ușor, în spațiul special amenajat din zona de food court.
Astfel, printr-o simplă fotografie pe covorul roșu înscrisă în campanie, cei dornici pot intra automat în tragerea la sorți pentru premii zilnice constând în vouchere valorice ce pot fi folosite în cadrul magazinelor găzduite de Colosseum Mall, dar și în premii speciale oferite de magazinele partenere, după cum urmează:
- 8 x vouchere de cumpărături a câte 500 RON fiecare
- 50 x vouchere a câte 30 RON fiecare oferite de Douglas
- 8 x vouchere a câte 100 RON fiecare oferite de City Flowers
- 3 x perechi de ochelari de soare oferite de Optiblu.
În fiecare dimineață se vor face extrageri pentru ziua precedentă, iar lista câștigătorilor va fi publicată pe platformele sociale Colosseum Mall.
Pentru mai multe detalii această campanie, dar și despre activitățile și magazinele disponibile în Colosseum Mall vă invităm să accesați www.thecolosseum.ro.
Irina, eleva de 10 ce vine zilnic la școală de la 15 kilometri distanță, își dorește ca într-o zi să fie studentă la Teatru
Inima Copiilor strânge 10.000 de promisiuni pentru extinderea secției de Cardiochirurgie de la Marie Curie
Arhetipurile în mentalul colectiv românesc. Alegerile și fricile românilor
Cei 6 supereroi: Poveștile celor șase copii care au învins, chiar și la 540 de grame de viață. Aparatura medicală de ultimă generație îi ajută pe prematuri să meargă acasă