Comunicat de presa
Campania Jucariilor de Plus a sustinut copiii din intreaga lume inca din 2003, iar fundatia caritabila IKEA Foundation a donat 57 milioane de Euro catre UNICEF si Salvati Copiii, ajutand peste 10 milioane de copii din 45 de tari sa aiba acces la educatie si, prin asta, sa aiba sansa unui bun inceput in viata. In Romania, campania Soft Toys a inceput in 2010 si este la a treia editie.
In Romania, in anul 2010, au fost vandute 57.369 de jucarii in valoare de 80.387 euro, care au fost utilizati la finantarea unui proiect implementat de UNICEF. Incepand cu 2011, au fost sprijinite proiecte ale organizatiei Salvati Copiii. In primul an, au fost vandute 56.405 de jucarii, iar in anul 2012, numarul total de jucarii vandute a ajuns la 48.171.
Anul acesta, campania se desfasoara in perioada 3 noiembrie 2013 – 4 ianuarie 2014, iar pentru fiecare jucarie de plus sau carte de povesti cumparate, IKEA Foundation doneaza un euro pentru educatia copiilor.
Povestea Ginei
“Aici, la Salvati Copiii, am invatat sa cant. Imi place sa dansez si sa ascult povestile citite de doamna educatoare.”
Gina are 5 ani si provine dintr-o familie numeroasa ce traieste in conditii foarte modeste. Pana acum, educatia fetitei nu a reprezentat o prioritate pentru familia ei. Specialistii Salvati Copiii au discutat cu mama Ginei, iar aceasta a inteles ca educatia este singura sansa a fetitei pentru a-si depasi conditia.
Evolutia Ginei la Gradinita Estivala este grozava si suntem mandri de ea!
Foto homepage: Copil via Shutterstock
Caius Covrig își donează ziua și face apel la umanitate! Hai să facem echipă și să-l ajutăm pe Alin !
Ce își doresc gravidele din România pentru copiii lor. Psiholog: Resimt o responsabilitate imensă de a-și ști copilul în siguranță pe viitor
Irina, eleva de 10 ce vine zilnic la școală de la 15 kilometri distanță, își dorește ca într-o zi să fie studentă la Teatru
Inima Copiilor strânge 10.000 de promisiuni pentru extinderea secției de Cardiochirurgie de la Marie Curie