Pentru noul sezon, "forta/puterea" capata o cu totul alta forma. Nu mai vorbim de siluete monumentale, de umeri sfidatori si de constructii complicate care necesita timp si un adevarat manual de utilizare pentru a fi imbracate, ci de o simplitate frapanta, de o intoarcere la lucrurile simple si cu adevarat importante.

Ce faci cand observi ca lucrurile nu functioneaza? Stergi totul si o iei de la capat. Dar, de data aceasta, pe un cu totul alt drum.

Punct si de la capat. Reinventarea modei.

Dupa trei sezoane de recesiune in care designerii au incercat, cu destul de putin succes, sa inteleaga ce se intampla cu ei, cu clientii si cu lumea in general, concluzia unanima a fost ca a venit timpul pentru o reinventare completa (a total make over). O noua poveste a fost pusa la cale de catre Moda, dedicata de data aceasta unui nou client, mult mai tanar, dinamic si pragmatic, pentru care moda trebuie sa fie, inainte de toate, o imbinare perfecta, daca se poate chiar egala, de practic cu estetic. Experimentele vestimentare nu functioneaza pentru el, iar excentricitatea este repudiata fara mila. Sub aceasta noua “presiune” chiar si formula clasica a primului rand a cedat, la loc de onoare fiind pusi atat bloggari cu varste incepand de la 13 ani cat si vedete ca Mary si Kate Olsen sau mai nou venita in clubul fashion trend setter-ilor, Lady Gaga. Tanara Lindsay Lohan a fost angajata ca si consultant artistic de catre casa Ungaro, iar Lilly Allen a ilustrat live prezentarea Chanel la fel ca si Roisin Murphy pentru Viktor&Rolf.

Internetul devine mediul si preocuparea principala a modei, in incercarea de a ajunge la acest nou consumator. Prezentarile de moda sunt transmise live pe net, iar Lady Gaga isi lanseaza noul single la finalul prezentarii lui Alexander McQueen, lucru anuntat, cum altfel, decat pe Twitter. Reclamele se subordoneaza si ele noului curent, iar cel mai reprezentativ exemplu ramane Cartier care inlocuieste batrana pantera cu un baby leopard.

Concluzia: la timpuri noi, oameni si moravuri noi. Un sezon care celebreaza tineretea si tot ce are ea mai frumos.

Temele principale primavara-vara 2010

Fata de anul trecut in care femeilor le-au fost create adevarate uniforme menite sa impresioneze, pentru noul sezon, “forta/puterea” capata o cu totul alta forma. Nu mai vorbim de siluete monumentale, de umeri sfidatori si de constructii complicate care necesita timp si un adevarat manual de utilizare pentru a fi imbracate, ci de o simplitate frapanta, de o intoarcere la lucrurile simple si cu adevarat importante.


Addicted Traveler & Storyteller. Wine Adventurer. A descoperit călătoriile încă din copilărie, iar vinul după 30 de ani. Le-a îmbinat pe amandoua și, după o carieră de 14 ani în industria de turism dintre care 7 pe...



Vizionare placuta

ABONARE NEWSLETTER

Bucură-te de cele mai frumoase articole Garbo și pe email!

Setari Cookie-uri