Site-urile de anunțuri imobiliare sunt pline de oferte pentru toate gusturile, însă doar câteva dintre acestea devin tentante pentru un număr mai mare de posibili cumpărători. Deși prețul unora poate fi mult mai mic decât al altora, iar spațiul pe care acestea se întind mult mai generos, unele anunțuri nu atrag la fel de multe persoane interesate, așa cum fac altele.
Dacă te-ai putea gândi că în spatele acestor anunțuri care au o vizibilitate mai mare stă vreun fel de strategie de marketing pe care nu o înțelegi sau pe care nu ți-o poți permite, te înșeli. În fapt, lucrurile sunt mult mai simple de atât, iar anunțul tău imobiliar poate ajunge în topul celor vizualizare dacă vei aplica un secret.
Cel mai important este momentul în care postezi anunțul, atât în ceea ce privește anotimpul, cât și ziua din săptămână. Dacă te interesează să îți faci oferta vizibilă, află de mai jos care sunt criteriile după care vei merge la sigur, indiferent dacă vinzi sau cumperi o locuință.
Sâmbăta, cea mai bună zi din săptămână
Cei care caută să cumpere sau să închirieze un apartament își rezervă weekendul pentru vânătoarea de locuințe, iar sâmbăta e ziua lor preferată pentru a trece în revistă ofertele online. Dacă vrei ca anunțul pe care îl postezi să fie văzut de cât mai mulți oameni, programează-l să apară sâmbăta în jurul prânzului.
Foto: Pixabay
E bine să știi că în România sunt preferate apartamentele cu două camere, în detrimentul celor cu trei camere sau al garsonierelor, așa că așteaptă-te să vinzi sau să închiriezi mai repede decât te-ai fi așteptat locuința scoasă pe piață dacă aceasta are două încăperi.
Mai, cea mai bună lună din an
Specialiștii în domeniul imobiliar au sesizat o creștere semnificativă a numărului locuințelor vândute în luna mai a fiecărui an. Astfel, locuințele care sunt scoase la vânzare la finalul primăverii sau la începutul verii au șanse mai mari să își găsească cumpărători cu un buget pe măsura prețului acestora. Ecuația este simplă.
Cei care vor să achiziționeze un apartament sau o casă vor să finalizeze acest proces până să înceapă perioada concediilor sau a vacanțelor celor mici, ba chiar sunt dispuși să plătească o sumă mai mare pentru a fi siguri că vor pune mâna pe oferta imobiliară. Acest comportament al cumpărătorilor face ca locuințele scoase la vânzare să își găsească noi proprietari cu două săptămâni mai devreme decât în restul anului.
Piața imobiliară din România este altfel decât era acum zece ani, când a existat un boom imobiliar. Acum, cumpărătorii sunt mult mai atenți la investiția pe care sunt pe cale să o facă și cumpănesc îndelung până să semneze actele de vânzare-cumpărare. Așa că dacă vrei să vinzi o locuință, postează anunțul imobiliar de preferat în luna mai, iar dacă mai e mult timp până atunci, ai grijă ca să fie măcar sâmbătă în calendar, dacă vrei să bați palma cât mai repede posibil. Mult succes!
Investiție în viitor: EduAct amenajează curți de școală și grădinițe în mediul rural
Prof. Dr. Ruxandra Sinescu lansează programul RenYOU Aesthetics: consultații gratuite pentru proceduri chirurgicale non-estetice
3 noi terapii celulare aprobate de FDA. 74% dintre studiile aflate în desfășurare sunt dedicate oncologiei
Cancerul de sân triplu negativ (TNBC) în România. Sondaj: 7 din 10 paciente chestionate cu TNBC au până în 50 de ani