Ideea centrala a cartii este ca, in functie de gradul de internationalizare si de diversificare a produselor, companiile de succes pot fi impartite in patru mari categorii: local specialist, regional hero, international champion si industry shark, fiecare cu tipologia sa de crestere.
Celelalte 11 companii din Romania prezentate in studii de caz sunt Vodafone, Romtelecom, GDF Suez, CEZ, Caroli Foods, Labormed, BRD – Groupe Societe Generale, Metro Group, Omniasig – Vienna Insurance Group, Dacia Renault si Gorenje.
Stirea a fost preluata via Wall-Street.ro
Foto main: Shutterstock
Singurătatea doare! Tu o poți vindeca! Campanie pentru susținerea nevoilor urgente ale vârstnicilor din România
”Nu mă lăsa să mor” - o poveste de ficțiune despre realitatea dureroasă a singurătății, din 5 decembrie în cinematografe
O joacă a unui tânăr român a dus la reinventarea sistemului de returnare a ambalajelor
McHappy Day 2025®: când faptele bune țin familiile împreună