Ideea centrala a cartii este ca, in functie de gradul de internationalizare si de diversificare a produselor, companiile de succes pot fi impartite in patru mari categorii: local specialist, regional hero, international champion si industry shark, fiecare cu tipologia sa de crestere.
Celelalte 11 companii din Romania prezentate in studii de caz sunt Vodafone, Romtelecom, GDF Suez, CEZ, Caroli Foods, Labormed, BRD – Groupe Societe Generale, Metro Group, Omniasig – Vienna Insurance Group, Dacia Renault si Gorenje.
Stirea a fost preluata via Wall-Street.ro
Foto main: Shutterstock
Caius Covrig își donează ziua și face apel la umanitate! Hai să facem echipă și să-l ajutăm pe Alin !
Ce își doresc gravidele din România pentru copiii lor. Psiholog: Resimt o responsabilitate imensă de a-și ști copilul în siguranță pe viitor
Irina, eleva de 10 ce vine zilnic la școală de la 15 kilometri distanță, își dorește ca într-o zi să fie studentă la Teatru
Inima Copiilor strânge 10.000 de promisiuni pentru extinderea secției de Cardiochirurgie de la Marie Curie