DECALOGUL lui HNO RODOLFO: Cele 10 reguli de AUR pentru a avea o sanatate de fier

12:06, 12 Iunie 2014 publicat în Tratamente naturiste130 share-uri

Descopera care sunt cele 10 reguli ale lui Hno Rodolfo pentru a ne mentine sanatatea fizica, spirituala si morala pentru o perioada cat mai indelungata de timp!

Hno Rodolfo (Rodolfo Rios Medina), autor si expert in meditatie si tehnici spirituale, este de parere ca sanatatea este de fapt un rezultat al comportamentului nostru general, elaborand de aceea in cartea sa "Beyond obscurity", dar si pe pagina sites.google.com/site/hnorodolfo3 anumite concepute spirituale, morale si igienice menite sa ne indrume inspre pastrarea si hranirea sanatatii. Daca iti doresti sa fii sanatos si fericit si sa ai in fata ta un viitor pe masura, descopera si aplica decalogul sanatatii scris de Hno Rodolfo. Rodolfo Rios Medina este autorul cartii “Beyond obscurity", in ale carei pagini regasim si acest decalog al mentinerii sanatatii fizice si spirituale:

DECALOGUL SANATATII IN VIZIUNEA LUI HNO RODOLFO

  1. Iubeste-l pe Dumnezeu ca tata spiritual care se afla deasupra tuturor lucrurilor. Incredinteaza-te lui atunci cand vine vorba de directia vietii tale, insa intotdeauna indeplineste-ti datoria ta de tata, fiu si cetatean.
  2. Iubeste-ti aproapele ca pe tine insuti. Ajuta-i pe cei in nevoie si pe cei bolnavi. Nu te hrani cu ganduri negative, emotii si stari depresive precum suferinta, ura, manie, tristete, gelozie, intoleranta. Hraneste in schimb dragostea, optimismul, increderea si bucuria salvatoare. “Vei cunoaste copacul dupa fructe”, spunea Iisus…
  3. Nu critica, nu ponegri, nu barfi, evita sa te implici in certuri si neintelegeri suparatoare etc. Nu te dezminti de ceea ce esti, faci si spui, fii altruist si vertical in tot. Cultiva rabdarea si toleranta in toate si cu toate.
  4. Respecta orele recomandate pentru mese. Nu manca intre mese.
  5. Fii moderat atunci cand vine vorba de mancare. Mananca incet si responsabil, mesteca de mai multe ori pentru a lasa saliva sa actioneze corespunzator asupra mancarii. Incearca sa renunti la toate viciile si obiceiurile rele.
  6. Du pe cat posibil o viata activa, fara sa te obosesti in exces. Mersul pe jos activeaza circulatia.
  7. Fa exercitii fizice si respiratorii cand te trezesti si cand mergi la culcare sau cel putin dimineata, la trezire. Principalul aliment al celulelor din organism este reprezentat de oxigen, de aer. Fotele vitale ale sanatatii sunt in aerul pe care il respiram.
  8. Trezeste-te devreme si du-te la culcare devreme, la 9 pm iarna si la 10 pm vara. Vara, daca este posibil, trage si un pui de somn.
  9. Pastreaza o igiena personala buna si dormi cu usile si ferestrele deschise putin. Nu risipi energia.
  10. Fa din acest decalog o regula si o normalitate.
  11. Sursa: https://sites.google.com/site/hnorodolfo3

    Citeste si:
    10 reguli importante dacă locuim în casă cu un bolnav de Covid-19
    10 reguli importante dacă...

    Puteti citi si cartea "Beyond Obscurity" AICI: books.google.ro

Foto homepage: Portret aur, Shutterstock

Foto int: Meditatie, Spiritualitate via Shutterstock

Citeste si:
5 Cosmetice cu ingrediente ecologice pe care merită să le încerci
5 Cosmetice cu ingrediente...


Vizionare placuta

ABONARE NEWSLETTER

Bucură-te de cele mai frumoase articole Garbo și pe email!

Setari Cookie-uri