12:04, 3 Aprilie 2020 publicat în Social

Din studiu a reieșit că atât pentru femei, cât și pentru bărbați, tehnologia este considerată la fel de importantă, însă femeile o utilizează mai puțin. Totodată, 8 din 10 femei din mediul urban consideră utilizarea noilor tehnologii importantă sau foarte importantă.

Social Media

Studiul mai arată că, la nivel emoțional, femeile simt că prin rețelele de socializare se pierde interacțiunea umană. Acest lucru este simțit cu precădere de femeile mature (45-54 de ani), care au familii

De asemenea, femeile tind să fie mai reținute în a folosi rețelele de socializare și tehnologia, preferând interacțiunile personale, fiind mai preocupate de protecția datelor cu caracter personal.

Citeste si:
Primăvara vine cu noutăți de la Nestlé
Primăvara vine cu noutăți de...

Aplicații

Printre cele mai utilizate aplicații din social media se numără Facebook (96%), Instagram (41%) și Whatsapp (18%), în timp ce jocurile cele mai populare printre femei sunt Candy Crush (25%). Solitaire (11%) și Gardenscapes (5%).

Studiul Tech Women a fost realizat de agenția de media Starcom pe un eșantion de 806 interviuri CAWI (Computer Assisted Web Interviews), cu femei și bărbați, peste 18 ani, din mediul urban, utilizatori de internet.

Citeste si:
MINDSPACE LANSEAZĂ HYBRID, NOUA GAMĂ DE SOLUȚII FLEXIBILE
MINDSPACE LANSEAZĂ HYBRID,...

Pentru a putea vedea infograficul complet al studiului “Tech Woman”, parte din seria HumanGraphExperience, puteți accesa link-urile de mai jos:

Pinterest: https://www.pinterest.com.au/pin/348254983689219842/
Facebook: https://www.facebook.com/StarcomRomania/posts/2776586212410798

Foto fr si main: By puhhha /Shutterstock


Vizionare placuta

ABONARE NEWSLETTER

Bucură-te de cele mai frumoase articole Garbo și pe email!

Setari Cookie-uri