Social Media
Studiul mai arată că, la nivel emoțional, femeile simt că prin rețelele de socializare se pierde interacțiunea umană. Acest lucru este simțit cu precădere de femeile mature (45-54 de ani), care au familii
De asemenea, femeile tind să fie mai reținute în a folosi rețelele de socializare și tehnologia, preferând interacțiunile personale, fiind mai preocupate de protecția datelor cu caracter personal.
Aplicații
Printre cele mai utilizate aplicații din social media se numără Facebook (96%), Instagram (41%) și Whatsapp (18%), în timp ce jocurile cele mai populare printre femei sunt Candy Crush (25%). Solitaire (11%) și Gardenscapes (5%).
Studiul Tech Women a fost realizat de agenția de media Starcom pe un eșantion de 806 interviuri CAWI (Computer Assisted Web Interviews), cu femei și bărbați, peste 18 ani, din mediul urban, utilizatori de internet.
Pentru a putea vedea infograficul complet al studiului “Tech Woman”, parte din seria HumanGraphExperience, puteți accesa link-urile de mai jos:
Pinterest: https://www.pinterest.com.au/pin/348254983689219842/
Facebook: https://www.facebook.com/StarcomRomania/posts/2776586212410798
Foto fr si main: By puhhha /Shutterstock
Caius Covrig își donează ziua și face apel la umanitate! Hai să facem echipă și să-l ajutăm pe Alin !
Ce își doresc gravidele din România pentru copiii lor. Psiholog: Resimt o responsabilitate imensă de a-și ști copilul în siguranță pe viitor
Irina, eleva de 10 ce vine zilnic la școală de la 15 kilometri distanță, își dorește ca într-o zi să fie studentă la Teatru
Inima Copiilor strânge 10.000 de promisiuni pentru extinderea secției de Cardiochirurgie de la Marie Curie