Unilever se alatura Organizatiei Natiunilor Unite in campania Global Goals

12:10, 7 Octombrie 2015 publicat în Social

Campania isi propune sa puna capat saraciei extreme, sa lupte impotriva inegalitatii si sa combata schimbarile climatice.

Pe 25 septembrie 2015, Organizatia Natiunilor Unite (ONU) a anuntat cele 17 directii globale pentru dezvoltare durabila care vor duce la indeplinirea a trei obiective extraordinare in urmatorii 15 ani: sa puna capat saraciei extreme, sa lupte impotriva inegalitatii si sa combata schimbarile climatice pana in 2030. Aceste directii functioneaza ca o lista de actiuni care sa duca la bun sfarsit acest plan ambitios in beneficiul oamenilor si al plantei.

ONU are ca misiune popularizarea Global Goals astfel incat mesajele sale sa fie intelese de intreaga planeta. Unilever se implica in sustinerea acestui set de obiective ambitioase si lucreaza in parteneriat cu alte businessuri si ONG-uri pentru a face aceste obiective cat mai cunoscute.

Citeste si:
Grupul Lavazza anunță planul de a avea o amprentă de carbon neutră...
Grupul Lavazza anunță planul...

Provocarile pe care Global Goals urmareste sa le abordeze au un impact major asupra businessului Unilever si corespund cu ambitiile companiei stabilite in Planul Unilever pentru un Stil de Viata Sustenabil. Multe dintre acestea au relevanta directa pentru businessul Unilever, precum schimbarile climatice, incurajarea femeilor si sprijinirea agendei publice de sanatate si igiena.

Lider la nivel mondial, Unilever sprijina Global Goals care sunt in linie misiunile sociale ale brandurilor sale precum Knorr, Dove, Domestos, Lifebuoy sau Ben & Jerry care influenteaza peste 2 miliarde de vieti in fiecare zi.

Citeste si:
Mars lansează campania #HereToBeHeard pentru promovarea egalității...
Mars lansează campania...

Foto homepage: Global Goals for Sustainable Development

ONU, global goals, Unilever, saracie


Vizionare placuta

ABONARE NEWSLETTER

Bucură-te de cele mai frumoase articole Garbo și pe email!

Setari Cookie-uri