Campania isi propune sa puna capat saraciei extreme, sa lupte impotriva inegalitatii si sa combata schimbarile climatice.

Pe 25 septembrie 2015, Organizatia Natiunilor Unite (ONU) a anuntat cele 17 directii globale pentru dezvoltare durabila care vor duce la indeplinirea a trei obiective extraordinare in urmatorii 15 ani: sa puna capat saraciei extreme, sa lupte impotriva inegalitatii si sa combata schimbarile climatice pana in 2030. Aceste directii functioneaza ca o lista de actiuni care sa duca la bun sfarsit acest plan ambitios in beneficiul oamenilor si al plantei.

ONU are ca misiune popularizarea Global Goals astfel incat mesajele sale sa fie intelese de intreaga planeta. Unilever se implica in sustinerea acestui set de obiective ambitioase si lucreaza in parteneriat cu alte businessuri si ONG-uri pentru a face aceste obiective cat mai cunoscute.

Provocarile pe care Global Goals urmareste sa le abordeze au un impact major asupra businessului Unilever si corespund cu ambitiile companiei stabilite in Planul Unilever pentru un Stil de Viata Sustenabil. Multe dintre acestea au relevanta directa pentru businessul Unilever, precum schimbarile climatice, incurajarea femeilor si sprijinirea agendei publice de sanatate si igiena.

Lider la nivel mondial, Unilever sprijina Global Goals care sunt in linie misiunile sociale ale brandurilor sale precum Knorr, Dove, Domestos, Lifebuoy sau Ben & Jerry care influenteaza peste 2 miliarde de vieti in fiecare zi.

Foto homepage: Global Goals for Sustainable Development

ONU, global goals, Unilever, saracie


Vizionare placuta

Aboneaza-te la Garbo sau conecteaza-te prin Facebook pentru a primi periodic articole similare.
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Unilever se alatura Organizatiei Natiunilor Unite in campania Global Goals.