Fondata in 1969, New Look detine 613 magazine in Marea Britanie si Irlanda, un punct de vanzare on-line si 305 unitati in Franta care functioneaza sub brand-ul Mim. Totodata, compania detine 27 de magazine New Look in Franta si Belgia, precum si francize in Emiratele Arabe Unite, Bahrain, Kuwait, Egipt si Arabia Saudita.
• New Look este retailerul nr. 1 de incaltaminte pentru femei pe segmentul de varsta sub 35 de ani in Marea Britanie (la 31 octombrie 2010)
• New Look este retailerul nr. 1 de rochii (la 31 octombrie 2010)
• New Look este retailerul nr. 1 de Jeans pe segmentul de varsta sub 25 de ani (la 31 octombrie 2010)
• New Look este retailerul nr. 2 de incaltaminte pentru femei (la 31 octombrie 2010)
• New Look are o cota de 5,1% (volume vanzari) pe segmentul aritcolelor de imbracaminte si accesorii pentru femei (la 31 octombrie 2010)
• New Look are o cota de 5,8% (valoare vanzari) pe segmentul aritcolelor de imbracaminte si accesorii pentru femei (la 31 octombrie 2010)
• 43% din femeile britanice (peste 12 ani, excluzand Irlanda de Nord) au achizitionat un articol de dama (articole sport pentru femei, lenjerie de noapte, lenjerie intima, ciorapi de dama, incaltaminte si accesorii) de la New Look in ultimul an (la 31 octombrie 2010). Procentul corespunde cifrei de 10,5 milioane de persoane.
Singurătatea doare! Tu o poți vindeca! Campanie pentru susținerea nevoilor urgente ale vârstnicilor din România
”Nu mă lăsa să mor” - o poveste de ficțiune despre realitatea dureroasă a singurătății, din 5 decembrie în cinematografe
O joacă a unui tânăr român a dus la reinventarea sistemului de returnare a ambalajelor
McHappy Day 2025®: când faptele bune țin familiile împreună