12:05, 27 Mai 2011 publicat în Noutati

In 2011, Marsul Roz din cadrul Campaniei pentru Sanatatea Sanilor se tranforma intr-un spectacol al muzicii live si o sarbatoare pe note muzicale pentru sanatatea femeilor, alaturi de cel mai cunoscut duo suedez al scenei internationale - Roxette.

In deschiderea concertului pe care trupa Roxette il va sustine in Romania vor concerta trupele VH2 si Magnolia.

Concertul va avea loc pe 30 mai, la Zone Arena, Bucuresti. Voluntarii campaniei le vor explica celor peste 10.000 de femei asteptate la eveniment modalitatile de prevenire a cancerului la san si pasii unei autoexaminari corecte. Acestia vor oferi brosuri educative impreuna cu bratari cu insemnele specifice campaniei, vor invita femeile sa faca promisiunea fata de ele si fata de cei dragi ca vor avea mai multa grija de sanatatea lor si ca vor merge la un control mamar.

Citeste si:
AVON lansează primul cont TikTok din România donat comunității
AVON lansează primul cont...

Participantii la eveniment vor putea sa contribuie la strangerea de fonduri cumparand produse de sustinere a Campaniei pentru Sanatatea Sanilor de la corturile Avon. Profitul obtinut din vanzarea produselor dedicate este folosit integral si exclusiv pentru finantarea programelor educative si pentru asigurarea unei ingrijiri medicale de calitate pentru toti pacientii diagnosticati cu cancer la san.

Din 2002 pana in prezent, Avon s-a implicat si a sustinut proiecte privind sanatatea femeii, oferind donatii de peste 1,6 milioane de dolari diferitelor centre medicale din Romania, precum Spitalului de Oncologie din Timisoara, Institutului Oncologic “Ion Chiricuta” din Cluj ori Institutului Oncologic din Bucuresti “Prof. Dr. Al. Trestioreanu”. Strategia campaniei Avon pentru Sanatatea Sanilor vizeaza donatii in intreaga tara, urmarind asigurarea accesului tuturor femeilor la investigatii medicale.

Citeste si:
Avon lansează un nou parfum inspirat de povestea Simonei Halep,...
Avon lansează un nou parfum...

Campania Avon pentru Sanatatea Sanilor a fost premiata atat pe plan national, cat si pe plan international. In 2008, a castigat premiul Best Innovative Media la AD’OR si a fost premiata cu un leu de argint la festivalul Cannes-Lion, pentru categoria “Cea mai buna campanie sociala”. Acesta a fost primul premiu castigat vreodata de Romania la aceasta competitie internationala.

Pentru mai multe detalii, accesati site-ul Campaniei pentru Sanatatea Sanilor initiata de Avon, http://www.stopcancerlasan.ro/.


Vizionare placuta

ABONARE NEWSLETTER

Bucură-te de cele mai frumoase articole Garbo și pe email!

Setari Cookie-uri