Comunicat de presă
Începând de astăzi, locuitorii din Pitești și vizitatorii orașului se pot bucura de formula Action: 6.000 de produse de calitate, tot mai sustenabile, din 14 categorii (de la detergenți, curățenie și îngrijire personală până la jucării și divertisment, articole de bricolaj sau articole de grădină și de exterior, totul la cel mai mic preț). Action introduce săptămânal 150 de produse noi, pentru o gamă mereu relevantă. Prețul a 1.500 de produse Action este sub 5 lei.
Hajir Hajji, CEO Action, a declarat: „Suntem cu adevărat încântați să deschidem astăzi primul magazin Action din România. Acest pas important marchează începutul călătoriei noastre aici și suntem mândri să aducem formula unică Action clienților români, oferindu-le gama noastră surprinzătoare de produse la cele mai mici prețuri. Deschiderea din Pitești reprezintă startul unui parcurs prin care tot mai mulți români se vor bucura de experiența Action în următorii ani. Le mulțumesc tuturor celor care, cu dedicare și pasiune, au făcut posibilă această deschidere. Succesul nostru se bazează pe angajamentul echipelor noastre.”
Cu peste 3.000 de magazine în toată Europa, Action are aproximativ 80.000 de angajați de 151 de naționalități, la fel de diverși precum comunitățile în care activează. Compania a creat peste 10.500 de noi locuri de muncă în 2024 și investește constant în oportunități de dezvoltare precum traininguri și promovări. Anul trecut, peste 3.500 de colegi au fost promovați în roluri cu mai multe responsabilități.
Action investește continuu în calitate și sustenabilitate, aplicând standarde stricte pentru furnizori și achiziții prin politica privind aprovizionarea responsabilă și etică. Toate produsele marca proprie și etichetă albă folosesc bumbac, lemn și cacao provenite 100% din surse sustenabile certificate. Uleiul de palmier din produsele alimentare și băuturile, precum și din lumânările marca Action, este 100% certificat sustenabil. Action și-a stabilit obiective pe termen scurt pentru reducerea emisiilor de gaze cu efect de seră, aprobate de inițiativa Science Based Targets. Magazinele Action nu folosesc încălzire pe gaz, și toate centrele comerciale, birourile și centrele logistice folosesc iluminat 100% LED.
Noul magazin Action din Pitești este spațios și ușor accesibil, și are o suprafață de peste 840 mp. Este situat în cadrul Supernova Shopping Center și este deschis de luni până duminică, între 09:00 și 21:00. Magazinul este gestionat de o echipă de 18 colegi.
Pentru a celebra deschiderea primului magazin Action din România, clienții care au vizitat magazinul din Pitești au avut șansa de a câștiga un premiu la roata norocului, în ziua inaugurării.
Despre Action
Action, retailerul internațional de tip discount non-food, primește milioane de clienți în fiecare săptămână, în peste 3.000 de magazine din 14 țări europene. Clienții iubesc Action pentru gama surprinzătoare ce cuprinde 6.000 de produse din 14 categorii, care acoperă atât necesitățile de zi cu zi, cât și articole care fac viața mai ușoară și mai plăcută, întotdeauna la cel mai mic preț. În fiecare săptămână introduc 150 de produse noi, și mențin gama mereu relevantă. Prin intermediul Action Sustainability Programme (ASP), investesc constant în îmbunătățirea calității și sustenabilității, pe 4 piloni: oameni, produse, planetă și parteneriate. Promisiunea Action: prețuri mici, zâmbete mari.
Mai multe detalii pe: https://company.action.com

”Nu mă lăsa să mor” - o poveste de ficțiune despre realitatea dureroasă a singurătății, din 5 decembrie în cinematografe
O joacă a unui tânăr român a dus la reinventarea sistemului de returnare a ambalajelor
McHappy Day 2025®: când faptele bune țin familiile împreună
Prelungim termenul de înscriere ca voluntar pentru copiii abandonați. Ultima zi de înscriere: 10 octombrie