Comunicat de presă
În România, ora de educație fizică rămâne adesea primul contact al copilului cu sportul, iar această experiență inițială poate influența viitoarele obiceiuri de mișcare. De aceea, părinții care aleg să-i înscrie pe cei mici la cluburi sportive sau activități extracurriculare investesc nu doar în sănătate, ci și în starea lor de bine.
Datele de vânzări Decathlon arată că printre cele mai populare categorii de echipamente pentru copii se află cele dedicate fotbalului, înotului, baschetului, dar și dansului sau artelor marțiale.
Peste 6500 de articole esențiale pentru noul an școlar
Pentru a susține activitățile de la orele de educație fizică, dar și cele din afara programei școlare, retailerul propune o selecție amplă de peste 6.500 de produse esențiale pentru preșcolari, elevi, adolescenți și liceeni. Gama include îmbrăcăminte și încălțăminte pentru sport, echipamente pentru activități fizice, ghiozdane, accesorii pentru școală, precum și o serie de noutăți dezvoltate în parteneriat cu sportivi de renume din fotbalul și baschetul de performanță.
Acestea sunt disponibile atât în variante marcă proprie, cât și de la branduri internaționale, cu reduceri atractive. Astfel, prețurile pornesc de la 29,99 lei pentru un ghiozdan și de la 39,99 lei pentru un trening, iar peste jumătate din oferta de treninguri este disponibilă la reducere.
Potrivit retailerului, un coș mediu de cumpărături, care include articole esențiale precum un trening, o pereche de încălțăminte și un rucsac, ajunge la aproximativ 250 de lei.
De altfel, cele mai vândute produse în această perioadă rămân încălțămintea sport, treningurile și tricourile sport, numai în 2024 retailerul comercializând peste 150.000 de treninguri pentru copii.
Produse cu ADN de campion – Decathlon lansează produse dezvoltate în colaborare cu staruri internaționale
Una dintre noutățile ediției Back to School 2025 este lansarea ghetelor de baschet CANAVERAL 900, semnate de baschetbalistul Alexandre Sarr, primele ghete de baschet co-create de Decathlon cu un jucător NBA. Disponibile la prețul de 399,99 lei acestea oferă tehnologie de ultimă generație într-un format accesibil, pentru cât mai mulți pasionați de baschet.
În categoria de fotbal, Decathlon aduce ghetele CLR – Antoine Griezmann Edition, primele ghete Kipsta dezvoltate în parteneriat cu celebrul fotbalist. Modelul, purtat de câștigătorul Ghetei de Aur la Euro 2016 și cel mai bun marcator al lui Atletico Madrid din toate timpurile, este disponibil la prețul de 379,99 lei.


”Nu mă lăsa să mor” - o poveste de ficțiune despre realitatea dureroasă a singurătății, din 5 decembrie în cinematografe
O joacă a unui tânăr român a dus la reinventarea sistemului de returnare a ambalajelor
McHappy Day 2025®: când faptele bune țin familiile împreună
Prelungim termenul de înscriere ca voluntar pentru copiii abandonați. Ultima zi de înscriere: 10 octombrie