Cu această ocazie, marca celebrează momentele autentice care au unit generații de prieteni în jurul unei beri.
În spiritul acestei aniversări, Bergenbier readuce în atenție celebrul slogan „Prietenii știu de ce”, lansat în 1995, prin platforma Orice pentru prieteni, un nou angajament prin care reafirmă valorile fundamentale ale brandului și importanța conexiunilor autentice dintre oameni. Prin această inițiativă, brandul își reconfirmă misiunea de a aduce oamenii împreună, așa cum o face de 30 de ani în România.
„Prietenii știu de ce aleg Bergenbier! De la lansare, Bergenbier a fost un pionier al industriei, fiind prima bere distribuită la nivel național și primul brand care a introdus inovații majore, precum berea fără alcool, mixurile Fresh, berea nefiltrată și berea Ale – desemnată berea anului în 2016.
Totodată, Bergenbier a fost primul brand din industrie care a asociat berea cu fotbalul, devenind partener oficial al Echipei Naționale a României. În 2010, galbenul a devenit culoarea emblematică a mărcii, consolidând o conexiune simbolică între steagul României, echipamentul naționalei și berea prietenilor.
Încă din 1995, anul care marchează începutul poveștii Bergenbier pe piața locală, ne-am construit identitatea în jurul uneia dintre cele mai importante valori umane: prietenia autentică.
De-a lungul anilor, am integrat în comunicarea noastră acele contexte relevante în care prietenia se exprimă în mod natural, iar brandul Bergenbier și-a asumat rolul de fanion al prieteniei adevarate, încurajând toți românii să petreacă timp împreună și să prețuiască mai mult grupul lor de prieteni”, a spus Victor Teioșanu, Marketing Director Bergenbier S.A.
„Orice pentru prieteni” – Noua platformă Bergenbier
În 2025 Bergenbier începe un nou capitol prin lansarea campaniei „Orice pentru prieteni”, o inițiativă ce reflectă convingerea brandului că prietenia adevărată se construiește în acele „momente de aur”, autentice. Comedianții Sorin Pîrcălab, Toma Alexandru și Cristi Popesco sunt endorserii brandului în noua campanie.
„Prietenia este una dintre valorile fundamentale ale umanității, iar complexitatea și nuanțele sale îi conferă un rol esențial în viața fiecăruia dintre noi.
Astăzi, Bergenbier este un brand matur, cu o comunicare constantă construită în jurul acestei valori, una pe care o ducem în fiecare parteneriat pe care îl gândim pentru marcă.
Într-un an aniversar, în care celebrăm 30 de ani de prezență pe piața din România, explorăm o nouă perspectivă asupra prieteniei – acele momente de implicare, de efort suplimentar pe care le facem cu drag în numele relațiilor autentice. Sunt atribute pe care ne-am bazat de la bun început atât în organizația noastră, cât și în relația cu partenerii și consumatorii noștri. Prietenii știu de ce!”, a completat Cristina Botgros, Director de Excelență Comercială Bergenbier S.A.
Noua campanie de comunicare a fost realizată împreună cu echipa Ogilvy, marcând un nou început pentru brand și va fi una integrată cu execuții TV, radio, outdoor, digital, precum și proiecte speciale. Campania împreună cu TVC-ul pot fi descoperite pe site-ul oficial Bergenbier.
Dincolo de nopțile nedormite – Inegalitatea tăcută cu care se confruntă comunitatea LGBT+
Studiu: 11% dintre români nu merg niciodată la evenimente culturale! Lipsa timpului și a banilor sunt principalele motive
Frica de stomatolog, o realitate ignorată: 75% dintre români se plâng de o sănătate orală proastă - sau foarte proastă
Între un copil de 14 ani și un bărbat de 40 de ani NU există o relație de iubire. Nu a fost o poveste de dragoste. A fost abuz.