Campania transmite culori vibrante și un stil cool, relaxat, punând în lumină atât grupul K-pop în ansamblu, cât și fiecare membră în parte. În videoclipul campaniei, în timp ce interacționează dinamic, încrederea lor naturală strălucește pe ritmurile piesei „It Girl” de Kah-Lo, Karma Fields & Associanu. În toate materialele vizuale, carisma lor naturală și personalitățile distincte prind viață prin simplitatea îndrăzneață a celor mai noi piese Calvin Klein: blugi, tricouri și jachete.
„Suntem foarte încântate să fim protagonistele unei campanii Calvin Klein”, a declarat NewJeans. „A fost o potrivire firească să colaborăm cu un brand care se bazează pe încredere, și cu echipa lor, într-o campanie care a adus în prim-plan personalitățile noastre, în timp ce ne-am distrat purtând cele mai noi stiluri de sezon.”
Stilul campaniei se bazează pe denimul Calvin Klein din toamna 2024, care include croieli barrel, wide și straight leg, inspirate de energia lejeră a anilor '90. Blugii din acest sezon sunt combinați cu tricourile iconice cu monograma Calvin Klein, acum disponibile în variante scurte și boxy, și completate de piese outwear noi, ce creează un stil modern. De la geci puffer, bombere, jachete clasice de denim și sacouri, look-ul este contemporan, distractiv și plin de atitudine.
Credit Campanie:
Imagine: Gordon von Steiner
Credit Editorial:
Calvin Klein
Investiție în viitor: EduAct amenajează curți de școală și grădinițe în mediul rural
Prof. Dr. Ruxandra Sinescu lansează programul RenYOU Aesthetics: consultații gratuite pentru proceduri chirurgicale non-estetice
3 noi terapii celulare aprobate de FDA. 74% dintre studiile aflate în desfășurare sunt dedicate oncologiei
Cancerul de sân triplu negativ (TNBC) în România. Sondaj: 7 din 10 paciente chestionate cu TNBC au până în 50 de ani