Comunicat de presă
Pe canalul de WhatsApp, clienții vor avea posibilitatea să primească în fiecare duminică pliantul cu ofertele săptămânale de la magazinul Kaufland din apropierea locuinței. Broșura include detalii despre reducerile aplicate produselor marcă proprie, precum și alte promoții disponibile în magazine.
Pentru a beneficia de acest serviciu, clienții trebuie doar să se înregistreze gratuit pe canalul de WhatsApp sau să scaneze codul QR disponibil pe site-ul companiei, să trimită un mesaj cu textul „START” în conversația deschisă, urmat de selectarea orașului și adresa magazinului Kaufland preferat. Abonații vor primi apoi promoții personalizate pentru locația aleasă.
„În era digitală, clienții au nevoie de informații rapide și personalizate. Cu ajutorul noului nostru canal de WhatsApp, oferim clienților acces la ofertele săptămânale Kaufland direct de pe telefonul mobil, în cel mai convenabil mod posibil. Această inițiativă reflectă angajamentul nostru continuu pentru inovație și satisfacția clienților, la nevoile și preferințele cărora ne adaptăm permanent”, a declarat Silviu Buidan, Head of Marketing Digital, Kaufland România și Republica Moldova.
Inițiativa se înscrie în seria eforturilor continue ale companiei de a îmbunătăți experiența de cumpărare și comunicarea cu clienții.
Caius Covrig își donează ziua și face apel la umanitate! Hai să facem echipă și să-l ajutăm pe Alin !
Ce își doresc gravidele din România pentru copiii lor. Psiholog: Resimt o responsabilitate imensă de a-și ști copilul în siguranță pe viitor
Irina, eleva de 10 ce vine zilnic la școală de la 15 kilometri distanță, își dorește ca într-o zi să fie studentă la Teatru
Inima Copiilor strânge 10.000 de promisiuni pentru extinderea secției de Cardiochirurgie de la Marie Curie