IN ACEST ARTICOL:

Oxygen, agenție independentă de comunicare, semnează campania integrată de comunicare pentru promoția de vară a iaurtului cu specific grecesc de la Olympus. Promoția are loc în fiecare an și păstrează în focus gama de iaurt Olympus cu specific grecesc.

Comunicat de presă

Spotul TV îl are în centru pe Daniel Buzdugan, cu care brandul colaborează încă de anul trecut, iar comunicarea este centrată pe mesajul de vacanță în Grecia: consumatorii află că fiecare linguriță din gama de iaurturi cu specific grecesc îi duce mai aproape de Grecia, una dintre destinațiile de concediu preferate de români.

Campania pornește de la insightul că românii nu văd Grecia doar ca pe o simplă destinație de vacanță de vară, ci ca pe o adevărată stare de spirit. Sunt îndrăgostiți de vibe-ul pe care îl oferă, însă programează cel mult o vacanță pe an aici, iar restul timpului visează cu ochii deschiși. Campania surprinde creativ această stare și, asemenea campaniilor desfășurate împreună cu Olympus în ultimii 10 ani, vizează să-i aducă pe consumatori cât mai aproape de experiența autentică grecească”, a declarat Alina Mocanu, Senior Account Manager Oxygen.

Tarot Online: Previziuni și etalări zilnice. Îmbătrânirea placentei (calcifierea) – cauze și soluții Cardiologie pediatrică: investigații esențiale pentru nou-născuți și copii BIAF 2025 – Ediție aniversară: 5 ani de festival, o lună în care Buzăul respiră prin artă

A devenit deja o tradiție ca Olympus să organizeze o campanie de vară în fiecare an. Pentru noi este ca o recompensă pentru clientul fidel al gustului unic al iaurtului cu specific grecesc Olympus. În toată această perioadă, consumatorul se bucură de discounturi generoase la raft și, mai mult, are șansa de a câștiga prin tragere la sorți numeroase alte premii.
Anul acesta, campania vorbește despre dorul de vacanță, despre bucuria și nerăbdarea de a ști că ești cu un pas mai aproape de destinația favorită și, așa cum demonstrează și statisticile, românii iubesc Grecia”, a declarat Mădălina Toma, Marketing Director Olympus.

Campania se desfășoară între 22 mai și 17 iulie, iar mixul de comunicare al campaniei cuprinde: instore (materiale de comunicare), OOH, digital (postări în social media susținute și de Daniel Buzdugan și campanii media) și TV, cu un spot care poate fi urmărit aici:

Ceaiul verde, secretul natural pentru un păr sănătos și strălucitor – noul trend în îngrijirea părului Cum poți scăpa de hernia de disc fără operație? Legătura nebănuită identificată de cercetători între somn și celulele stem. Cum ar putea acestea să ne scape de apnee în somn

KV-ul de campanie este unul inedit, fiind realizat în urma unui photo shooting, în care echipa a surprins conceptul folosind efectul Tiny Planet. Astfel, KV-ul îl prezintă pe Daniel Buzdugan deasupra globului pământesc și transmite consumatorului mesajul că poate primi ca premiu întreaga Grecie.

Echipa OXYGEN:

Cosmin Baba – Creative Director

Agatha Müler – Group Creative Director

Andrei Mihăilescu – Group Creative Director

Magdalena Cernat – Group Account Director

Alina Mocanu – Senior Account Manager

Georgiana Bălan – Account Executive

Teodora Țeican – Senior Social Media Manager

Aura Crăciun – Social Media Manager

Daniela Apostol – Traffic Manager


Garbo - Arta de a trăi frumos!

Abonează-te pe

ABONARE NEWSLETTER

Bucură-te de cele mai frumoase articole Garbo și pe email!

Setari Cookie-uri