Comunicat de presă
Cele opt produse ale gamei sunt disponibile într-o serie de ambalaje noi și oferă eficiență sporită împotriva mirosurilor neplăcute și a petelor albe inestetice de pe haine, datorită ingredientelor naturale, cum sunt sărurile de aluminiu, citrofolul și vitamina E. În plus, gama a fost extinsă cu două produse noi – Antiperspirantul Powder, cu un parfum floral de bergamote și portocale și Antiperspirantul Pink Heaven, cu note de frezie, măr și lăcrămioare.
“Inovația reprezintă unul dintre pilonii principali ai filosofiei brandului Gerovital. Prin investiții susținute în dezvoltarea produselor, extinderi, lansări și relansări de game care integrează ultimele descoperiri și tendințe în industrie, reușim să venim în întâmpinarea consumatorilor noștri cu noutăți constante. Gama Gerovital H3 cuprinde opt antiperspirante, într-un ambalaj modern și conține două arome noi, cu minerale și vitamine, care asigură o protecție eficientă a pielii.”, a declarat Claudia Pălăcian, Manager de Produs Farmec.
Relansarea gamei Gerovital H3 Antiperspirante vine în contextul planului de diversificare a portofoliului și al lansării de produse noi, pe care compania Farmec și-l asumă în fiecare an.
Gerovital H3 Antiperspirante conține cinci produse cu arome plăcute – Passion, Powder, Pink Heaven, Fresh și Sensitive -, cu o formulă blândă, fără alcool, de tip emulsie, care protejează pielea axilelor și oferă o protecție de lungă durată împotriva mirosurilor neplăcute ale transpirației. Iar pentru o protecție de până la 24 de ore, produsele Delights, Memories și Dreams integrează arome care evoluează treptat, de la note de vârf, spre cele de bază persistente și sunt create special pentru persoanele cu o transpirație abundentă.

Singurătatea doare! Tu o poți vindeca! Campanie pentru susținerea nevoilor urgente ale vârstnicilor din România
”Nu mă lăsa să mor” - o poveste de ficțiune despre realitatea dureroasă a singurătății, din 5 decembrie în cinematografe
O joacă a unui tânăr român a dus la reinventarea sistemului de returnare a ambalajelor
McHappy Day 2025®: când faptele bune țin familiile împreună