Comunicat de presă
Daft Punk își lansează contul oficial de TikTok, care sărbătorește o carieră de aproape trei decenii în vârful muzicii dance la nivel global. Pentru prima dată, comunitatea TikTok va putea să folosească incredibilul catalog muzical complet al Daft Punk în creațiile video și să se bucure de conținut exclusiv din arhivele lor, creat special pentru TikTok.
În premieră, TikTok Effect House lansează două filtre oficiale Daft Punk de care fanii să se poată bucura. Create de designerul olandez Isabel Palumbo, cele două filtre introduc o cască în stil Daft Punk pe care utilizatorii o pot modela. De asemenea, acestea aduc la viață Charles the Dog, un personaj văzut pentru prima dată în videoclipul regizat de Spike Jonze pentru „Da Funk”, piesa revoluționară nominalizată la Premiile Grammy în 1998.
Fanii pot începe să folosească filtrele și melodiile din catalogul complet începând de marți, 18 octombrie, odată cu lansarea unui playlist dedicat Daft Punk.
Ce își doresc gravidele din România pentru copiii lor. Psiholog: Resimt o responsabilitate imensă de a-și ști copilul în siguranță pe viitor
Irina, eleva de 10 ce vine zilnic la școală de la 15 kilometri distanță, își dorește ca într-o zi să fie studentă la Teatru
Inima Copiilor strânge 10.000 de promisiuni pentru extinderea secției de Cardiochirurgie de la Marie Curie
Arhetipurile în mentalul colectiv românesc. Alegerile și fricile românilor