Comunicat de presă
În fiecare dintre noi se găsește o “voce” care ne ghidează în toate deciziile pe care urmează să le luăm. Grijuliul/a Secom® este Grijuliul/a din tine, acea bucată din personalitatea fiecăruia care îți vrea binele și de aceea intervine în situații cu miză și te sfătuiește când e vorba de ceva serios – așa cum este sănătatea ta. Este mereu undeva în mintea ta, gata să îți reamintească să te îmbraci potrivit vremii de afară sau să îți iei vitaminele, ba chiar și cum să le alegi pe cele mai eficiente, ca să rămâi bine și să te poți bucura la maximum de fiecare zi.
„La Secom credem că sănătatea se poate învăța, e despre educație, informare, cunoaștere și conștientizare de sine și mai ales despre obiceiuri bune pe care oamenii și le pot însuși. Campania
Conceptul eticheta sinceră Secom® reflectă grija pe care compania o acordă atât calității portofoliului, cât și comunicării oneste și transparente a informațiilor despre produs, astfel încât să poți alege orice supliment Secom® în mod conștient.
„Pe eticheta produselor din portofoliul Secom® veți găsi întotdeauna menționate toate ingredientele și sursa de proveniență, denumirea extractelor standardizate și concentrația exactă a acestora - care aduce beneficii pentru organism. O atenție deosebită acordăm excipienților, care în cazul produsele noastre alegem să fie doar cei absolut necesari pentru stabilizarea formulării, nimic în plus, astfel încât consumatorul să aibă garanția eficienței, dar și a siguranței produselor. În acest sens, pe eticheta suplimentelor noastre veți regăsi nu doar modul de utilizare recomandat, dar și atenționări în cazul în care există ingrediente cu potențial alergen sau contraindicații. O dovadă în plus a siguranței produselor Secom® sunt și certificările internaționale ISO, GMP și testele de analiză calitativă.
Pentru a alege suplimente de calitate și pentru a le administra responsabil, încurajăm consumatorul să citească eticheta cu atenție, să urmărească respectarea criteriilor amintite, iar în cazul în care au un istoric medical complex să solicite recomandarea unui medic sau a unui consultant de specialitate.” adaugă Flavia Florescu, Innovation & Scientific Support Manager Secom® & Good Routine®.
Noua campanie Secom - GRIJULIUL/A DIN TINE - promovează prin spoturi TV, radio și prin diverse inițiative în mediul online produsele de imunitate din portofoliul Secom®, respectiv Vitamin C 1000mg (adulți) 30cps, Immuno C with Zinc and Vitamin D3 și Vitamin D3 2000UI 30cps.
Secom are cea mai mare rată de retenție din categoria de suplimente – 71%*, aceasta fiind o dovadă a calității produselor din portofoliul Secom® la care consumatorii revin, odată ce le încearcă.
*Potrivit studiului de notorietate realizat în noiembrie 2021 de către agenția AHA Moments.
Pampers continuă să fie alături de micii luptători prin donația de scutece Pampers special concepute pentru prematuri
Conducerea sub influența alcoolului și drogurilor: răspunderea penală și riscurile majore pentru șoferi și comunitate
Cum va fi lumea ta peste 10 ani? Un studiu despre sustenabilitate și viitor, prin ochii liceenilor români
Fără Bullying la peste 260 de grădinițe din București și din țară