Începând cu luna august, 5 to go își extinde operațiunile în retail prin lansarea primei linii de produse dezvoltate special pentru acest segment.

Comunicat de presă

Gama de produse ready to drink pe bază de cafea conține trei sortimente: ESPRESSO Macchiato, CAPPUCINO Macchiato și LATTE Macchiato, ambalate în sticle de 230 ml. Acestea sunt disponibile în rețeaua Mega Image, într-o selecție de 150 de magazine.

Produsele ready to drink pe bază de cafea au câștigat popularitate în rândul consumatorilor în ultimii ani, fiind alegerea potrivită pentru persoanele cu un stil de viață activ, în continuă mișcare. 5 to go a început să lucreze la acest proiect în 2020, atunci când contextul pandemic a făcut dificil accesul celor din comunitatea 5 to go la produsele din cafenele. Astfel, o linie dedicată retailului a venit ca un răspuns natural la această provocare și ca o dezvoltare firească a brandului.

Tarot Online: Previziuni și etalări zilnice. Sweeteria deschide prima cofetărie - ciocolaterie fără zahăr din România în Destiny Park EXCLUSIV Sfaturile primei românce care a cucerit vârful Annapurna pentru copiii care vor să facă alpinism: Să înceapă gradual, să nu se implice din prima în ceva dificil Trei autori români de top în portofoliul Editurii CUANTIC!

„Extinderea diviziei de retail 5 to go este o inițiativă strategică de dezvoltare a companiei. Evoluția accelerată din ultimii ani a dus la o creștere semnificativă a notorietății, comunitatea celor care ne apreciază produsele devenind din ce în ce mai mare. Astfel, a apărut o nevoie organică de creștere a disponibilității produselor marca 5 to go, prin adresarea către noi segmente. Sunt mândru de acest proiect, pe care am reușit să îl implementăm în timp record, de la idee, planificare, găsirea partenerilor potriviți pentru dezvoltarea produsului și a ambalajului, până la îmbuteliere și parteneriate pentru distribuirea lui. Le mulțumesc celor de la Mega Image, care au crezut în noi și potențialul de creștere a gamei 5 to go. Retailul va rămâne o prioritate pentru noi, prin creșterea accesibilității și dezvoltarea de noi game inovatoare”, a declarat Radu Savopol, cofondator 5 to go.

S-a lansat Green Report Podcast – întrebări și răspunsuri cu invitați excelenți pe teme de mediu Examen suplimentar față de Evaluarea Națională pentru admiterea la liceu. Se va da pentru 50% dintre locuri Iubirea de sine. Cum poți să te regăsești în câțiva pași simpli

Produsele ready to drink pe bază de cafea 5 to go se găsesc pe raft alături de mărci consacrate, la un preț competitiv, stabilit în funcție de politica de preț a fiecărei rețele în care vor fi disponibile. Produsele sunt dezvoltate în Polonia, cu un partener local. Pentru 2021, planul este de a câștiga cotă de piață pe segmentul de produse RTD din cafea, pentru ca în 2022 să poată consolida poziția la raft și să avanseze în preferințele consumatorilor.

Inovația este o preocupare continuă pentru 5 to go, astfel că noi produse sunt în pregătire pentru a fi lansate în retail până la finalul acestui an. În acest moment, planurile sunt avansate pentru o gamă vegană de cookies 5 to go, fără zahăr adăugat, fără gluten, cu conținut ridicat de fibre, care vor fi disponibile în patru arome.

Ce să facem dacă oamenii ne dezamăgesc? 15 ani de fashion, lifestyle și o comunitate bine definită se sărbătoresc, în luna aprilie, la Băneasa Shopping City Te rog, lume, nu călca în picioare visele copiilor!

5 to go însumează în acest moment peste 250 de unități deschise la nivel național, iar obiectivele grupului sunt de a depăși 300 până la finalul anului 2021, cu accent pe dezvoltare masivă la nivel regional și consolidare în capitală.


Garbo - Arta de a trăi frumos!

Abonează-te pe


Vizionare placuta

ABONARE NEWSLETTER

Bucură-te de cele mai frumoase articole Garbo și pe email!

Setari Cookie-uri