Campania „DERO 2in1. E unul pentru doi!” a debutat cu lansarea in magazine a noii game de produse DERO si prin lansarea unui spot TV dedicat. Executia neconventionala rastoarna stereotipurile categoriei de detergenti, deoarece barbatul este cel care spala hainele.
Pe durata a trei luni, consumatorii vor avea ocazia sa afle despre beneficiile impartirii responsabilitatii spalatului hainelor cu partenerii lor. Totodata, se vor putea bucura de nenumarate surprize, activari si premii prin campaniile promotionale derulate de catre DERO in cadrul celor mai mari retaileri.
Campania include un spot TV dedicat, comunicare in-store, comunicare online prin canale de social media (pagina de Facebook DERO), campanii de bannere online, comunicare in print si actiuni de PR.
Mai multe detalii despre campanie puteti gasi in sectiunea dedicata de pe pagina de Facebook Dero.
In plus, DERO isi propune sa duca si mai departe misiunea sociala de a aduce bucurie in cadrul familiilor romanilor prin deschiderea dialogului pe tema distributiei echilibrate a treburilor casnice. DERO isi va uni fortele cu o serie de organizatii non-profit pentru a extinde dialogul pe aceasta tema si pentru a avea un impact pozitiv asupra vietii romancelor.
* Studiu comandat de brandul DERO si derulat pe un esantion reprezentativ la nivel national de iVOX, in luna septembrie 2017.
Caius Covrig își donează ziua și face apel la umanitate! Hai să facem echipă și să-l ajutăm pe Alin !
Ce își doresc gravidele din România pentru copiii lor. Psiholog: Resimt o responsabilitate imensă de a-și ști copilul în siguranță pe viitor
Irina, eleva de 10 ce vine zilnic la școală de la 15 kilometri distanță, își dorește ca într-o zi să fie studentă la Teatru
Inima Copiilor strânge 10.000 de promisiuni pentru extinderea secției de Cardiochirurgie de la Marie Curie