Experientele sunt cele care merita povestite, iar experienta Lidl`s Electric Kingdom a fost una inedita, atat pentru participantii la festival, cat si pentru retailer.

Royal Wheel a fost o alta surpriza pe care Lidl le-a pregatit-o participantilor Electric Castle de anul acesta. Roata panoramica le-a oferit sansa sa traiasca festivalul la cote inalte, in timp ce ascultau piesele artistilor preferati. Peste 15.000 de curajosi si-au dorit sa se bucure de o vedere panoramica a castelului Banffy, dar si a atractiilor din festival. Printre acestea s-a numarat si Lidl #RoyalFoodCourt, de unde aproximativ 22.000 de oameni s-au bucurat de hamburgeri, paste, friptura si salate pregatite special pentru ei, cu ingrediente Lidl.

Lidl si Mai Noi, parteneri pentru a promova responsabilitatea sociala

Pentru ca sustenabilitatea este parte din ADN-ul Lidl, impreuna cu Mai Noi, o organizatie cu profil ecologic, Lidl si-a propus sa contribuie activ la obiectivul de sustenabilitate stabilit de organizatori: acela de a deveni festivalul „zero waste”, respectiv sa reuseasca sa recicleze cat mai multe dintre deseurile generate si sa compenseze impactul asupra mediului prin actiuni care reduc amprenta festivalului. Pentru a putea atinge acest obiectiv, Electric Castle, Mai Noi si Lidl i-au provocat pe participanti sa vina la festival pe bicicleta, sa colecteze deseurile selectiv, sa faca dus in mai putin de 5 minute pentru a economisi apa, una dintre cele mai valoroase resurse ale planetei, sau sa pedaleze pentru a-si incarca telefonul mobil.




Vizionare placuta

ABONARE NEWSLETTER

Bucură-te de cele mai frumoase articole Garbo și pe email!

Setari Cookie-uri