Kiehl’s este onorat sa inceapa sa deserveasca si aceasta comunitate cu produsele de ingrijire a pielii cunoscute in toata lumea

Comunicat de presa

Kiehl’s Since 1851, farmacia si compania creatoare de produse de calitate superioara de ingrijire a pielii si a parului din New York City, isi va deschide portile in Bucuresti la data de 3 aprilie.

Mostenirea veche, orientata asupra clientului, a companiei Kiehl’s a stat la baza fiecarui produs si serviciu de-a lungul istoriei sale de 162 ani – de la cercetarea ingredientelor si testarea sigurantei formulei pana la decorurile localizate ale magazinelor – toate fiind adaptate la cerintele particulare ale clientilor din comunitatile locale. Un obiectiv ramane mereu esential: de a deservi clientii intr-un mediu atent, educational, care ofera produsele de ingrijire a pielii testate si confirmate, apreciate de clientii din lumea intreaga.

Ca in cazul tuturor magazinelor Kiehl’s, estetica farmaciei de tip colonial este completata cu elemente moderne care reflecta comunitatea inconjuratoare si fac referire la radacinile new-yorkeze ale companiei, din cartierul East Village. La intrarea in acest spatiu unic, vizitatorii sunt cufundati imediat in istoria indelungata a companiei si in caracterul sau excentric: peste tot sunt detalii ale mostenirii Kiehl’s, inclusiv fotografii ale New York Flagship, aventurile familiei fondatoare Kiehl’s, sponsorizate de companie. Elementele istorice surprind si incanta vizitatorii, inclusiv o motocicleta vintage iconica si faimosul schelet „Mr. Bones” al companiei Kiehl’s. Nu exista doua magazine Kiehl’s identice, insa toate transmit traditia bogata farmaceutica a companiei.

Tarot Online: Previziuni și etalări zilnice. ”Un elev exemplar” – presa sârbă despre adolescentul care a deschis focul într-o școală din Belgrad Ce să facem dacă oamenii ne dezamăgesc? Art Safari Kids se întoarce cu un program nou de artă pe gustul copiilor: ateliere, cursuri intensive și tururi ghidate

Localizarea magazinului Kiehl’s din Bucuresti va aduce spiritul spiteriei originale din New York City intr-un mediu de vanzare cu amanuntul care masoara 70metri2 si ofera o statie de mostre, zona de cadouri, centru de testare

Suntem incantati ca avem ocazia sa deservim comunitatea din Bucuresti intr-un nou mediu al magazinelor Kiehl’s. La Kiehl’s, ne straduim sa oferim produsele noastre indragite de ingrijirea pielii prin cele mai atente si personale servicii posibile, care reflecta mostenirea noastra indelungata de farmacie,” spune Cheryl Vitali, Directorul General Global al Kiehl’s.

Cu un devotament de decenii intregi fata de comunitatile locale, Kiehl’s isi concentreaza activitatile filantropice asupra a trei cauze majore: cercetarea in domeniul HIV/SIDA, cauzele copiilor si mediul inconjurator.

Campania de beneficii se extinde pentru membrii Clubului CCC A contat cine a zbierat mai tare 7 motive să alegi îmbrăcăminte second hand și outlet din magazine online și offline

Impreuna cu magazinele sale unice, compania Kiehl’s Since 1851 ramane fidela mostenirii sale oferind servicii pentru clienti neintrecute in fiecare din magazinele sale din toata lumea. Fiecare reprezentant Kiehl’s cunoaste in detaliu tehnicile serviciilor companiei si a fost instruit nu doar cu privire la ingredientele din formule, ci si, in tandem cu traditiile farmaceutice ale companiei, detine cunostintele pentru a prescrie tratamente specifice si regimuri cu produse care ofera clientilor solutii adaptate la necesitatile lor individuale de ingrijire a parului si a pielii.

In plus, ca in cazul tuturor magazinelor Kiehl’s, prima locatie din Bucuresti continua cu mandrie initiativa unica a companiei Kiehl’s „testeaza inainte sa cumperi”, conceptualizata initial acum mai bine de 92 ani in magazinul original Flagship Store, precum si garantia de a primi banii inapoi si politica de returnari fara griji, ambele cu o traditie indelungata. Aceste initiative individualizeaza compania Kiehl’s fata de concurentii sai de pe piata si caracterizeaza de mult timp compania in opinia celor mai loiali fani ai sai.

Sunt adorabile, nu ai cum să le reziști: Împletituri decorative minunate pentru ouăle de Paști! Campania “Donăm Sânge Împreună”, inițiată de Hotel Sheraton București a strâns peste 300 litri de sânge de la lansare și pregătește un nou maraton de donare pe 19 aprilie. SYMMETRICA investește peste 6 mil. € în panouri fotovoltaice

La Kiehl’s, credem in eficienta formulelor noastre si in devotamentul nostru de a oferi clientilor regimuri adaptate necesitatilor lor specifice. Programul nostru generos de mostre reflecta mostenirea noastra farmaceutica indelungata – si a stabilit demult stacheta din industrie. Misiunea noastra este de a deservi necesitatile individuale ale clientilor nostri, iar aceste initiative au rezistat testul timpului, de-a lungul deceniilor de activitate,” spune Cheryl Vitali, Directorul General Global al Kiehl’s.


Garbo - Arta de a trăi frumos!

Abonează-te pe


Vizionare placuta

ABONARE NEWSLETTER

Bucură-te de cele mai frumoase articole Garbo și pe email!

Setari Cookie-uri