În cadrul fiecărui magazin Tommy Hilfiger și Calvin Klein din țară a fost plasată o cutie specială pentru colectarea fondurilor donate. Fiecare persoană care a donat direct în magazine sau și-a manifestat dorința fermă de a dona prin transfer bancar, direct în contul Asociației „Ana și copiii”, a primit drept mulțumire pentru gestul de generozitate și bunătate o decorațiune personalizată realizată manual de către copiii de care Asociația se îngrijește.
Asociația „Ana și copiii”, a cărei poveste a început în 2006, se ocupă în prezent de peste 300 de copii și 100 de familii defavorizate, iar în cei peste 15 ani de activitate a ajutat peste 10.000 de copii vulnerabili prin cele trei centre de zi din București, Urlați și Fundulea.

Prin această inițiativă, Sarkk continuă să își dezvolte acțiunile de responsabilitate socială corporativă și să contribuie pozitiv asupra societății prin parteneriate de încredere.
Admitere liceu 2023. Crește numărul de locuri alocate pentru elevi în anul școlar viitor și scade numărul de locuri pentru învățământul primar
Simulare BAC 2023. Elevii claselor a XII-a susțin prima probă la Limba și literatura română
Peste 200 de testimoniale în campania #SayNoToStigma cu ocazia Purple Day 2023
Promenada Mall găzduiește cea de-a șasea ediție a Green Tech & Film Festival, între 29 martie – 7 aprilie