„The Beauty Hub” este un concept dedicat pasionaților de beauty, care reunește peste 40 de branduri de top din domeniul skincare, make-up, hair și parfumerie, unele dintre acestea prezente în exclusivitate în Băneasa Shopping City, oferind o experiență multisenzorială, oportunități, oferte și cadouri exclusive la cumpărături.
Ajunsă la a 6-a ediție, campania aduce un al doilea weekend plin de experiențe, transformând centrul comercial într-un adevărat festival al frumuseții pe 17 si 18 mai, unde branduri iconice precum L’Occitane, Sabon, Pupa Milano, Xpert Beauty, Gerovital și Douglas îți dau întâlnire cu ritualuri de îngrijire, sesiuni demo, cadouri și consultanță personalizată.
Tot pe 18 mai, nu rata masterclass-ul Kiehl’s – “Prepare to Take Off” – dedicat îngrijirii pielii înainte, în timpul și după vacanță. Trucuri de hidratare, produse must-have pentru bagaj și secrete de la experți – toate într-un workshop exclusiv la care ai acces cu o achiziție de minimum 300 lei din magazinul Kiehl’s (inclusiv carduri cadou). Bonus? Un goodie bag care îți va transforma rutina zilnică într-un ritual de vacanță.
Dacă mai aveai nevoie de un motiv în plus să-ți programezi o sesiune de shopping în Băneasa Shopping City, atunci îți reamintim că, între 17-18 mai, clienții care au cumulat pe parcursul celor 9 zile de campanie bonuri de minimum 500 de lei din magazinele de beauty (maximum 3 bonuri cumulate) primesc un cadou instant, direct de la cornerul The Beauty Hub. Totul se întâmplă în zona Atrium, de la parterul mall-ului, așa că nu pleca fără să verifici ce ți-au pregătit partenerii campaniei.
The Beauty Hub 2025 este în mod cert despre frumusețe, dar nu numai – este despre inspirație și descoperire, despre o stare completă de bine, în care fiecare gest devine o formă de răsfăț. Iar dacă încă nu ți-ai făcut planuri pentru weekend, acum ai toate motivele să te lași cucerită de experiențele pregătite de Băneasa Shopping City.
Poti afla mai multe detalii despre program și activările din cadrul campaniei The Beauty Hub pe www.baneasa.ro și pe paginile oficiale de Instagram și Facebook @baneasashoppingcity.
Dincolo de nopțile nedormite – Inegalitatea tăcută cu care se confruntă comunitatea LGBT+
Studiu: 11% dintre români nu merg niciodată la evenimente culturale! Lipsa timpului și a banilor sunt principalele motive
Frica de stomatolog, o realitate ignorată: 75% dintre români se plâng de o sănătate orală proastă - sau foarte proastă
Între un copil de 14 ani și un bărbat de 40 de ani NU există o relație de iubire. Nu a fost o poveste de dragoste. A fost abuz.