De atatea ori ne-am gandit la lux si ni l-am imaginat in toate ipostazele pe care ni le-am dorit vreodata, incat inevitabil am ajuns sa il asociem cu acel ceva la care merita sa visam din cand din cand, dar pe care nu il vom simti niciodata altfel.
De atatea ori ne-am gandit la lux si ni l-am imaginat in toate ipostazele pe care ni le-am dorit vreodata, incat inevitabil am ajuns sa il asociem cu acel ceva la care merita sa visam din cand din cand, dar pe care nu il vom simti niciodata altfel. Ne-am rezumat asadar sa rasfoim revistele cu produse de le cele mai faimoase branduri, sa analizam admirativ showurile de moda si sa oftam resemnate - stralucirea este pentru cei bogati. Cu toate astea asistam la o tendinta care nu poate decit sa ne incinte – LUXUL devine accesibil.

Imposibil la prima vedere, prea frumos ca sa fie adevarat la a doua, luxul ajunge treptat sa se desprinda totusi de lumea glamour, de universul „cosmetizat” din lumina reflectoarelor si sa se apropie de fiecare dintre noi. Pretul nu mai este asadar direct proportinal cu calitatea, un element ce traseaza limita intre produse bune si rele. In plus, compromisurile de dragul ieftinirii nu-si mai au locul aici si nici standardele nu mai coboara odata cu un cost multumitor.

Pe scurt, redefinirea luxului incepe! Daca in industria fashion chiar si cele mai mari case de moda au lansat colectii bazandu-se pe conceptul de lux accesibil, Avon urmeaza trendul inaugurandu-l si in universul cosmeticelor. Gama Anew aduce acele produse avansate, cu proprietati si beneficii pe termen lung, asigurand efectele unor produse de lux la preturi accesibile. Oferind alternative pentru fiecare problema a tenului, Anew pleaca de la o tehnologie la fel de noua care nu numai ca reface aspectul pielii dandu-i vitalitate si fermitate dar, in acelasi timp modifica procesul de imbatranire natural al pielii.

Desi majoritatea cremelor inteligente se inscriu in gama produselor de lux si sunt, de cele mai multe ori, complet inaccesibile, prin aparitia unei noi categorii de produse, Affordable Luxury, luxul devine accesibil! Daca in fashion, categoria este consacrata prin colectiile special concepute de designeri pentru marile lanturi de magazine precum H&M sau Adidas, in skincare categoria este abia la inceput.

Addicted Traveler & Storyteller. Wine Adventurer. A descoperit călătoriile încă din copilărie, iar vinul după 30 de ani. Le-a îmbinat pe amandoua și, după o carieră de 14 ani în industria de turism dintre care 7 pe...


ABONARE NEWSLETTER

Bucură-te de cele mai frumoase articole Garbo și pe email!

Setari Cookie-uri