Pe baza voturilor publicului, saptamânal, vor fi alesi cinci copii. Din acestia, un juriu format din doi reprezentanti ai departamentului de marketing Cris-Tim, regizorul spotului si directorul de creatie al agentiei de publicitate va alege doi finalisti. La sfârsitul celor patru saptamâni de concurs, opt copii vor fi distribuiti in noua reclama Salam Sasesc de la Cris-Tim, având sansa la celebritate. Ei vor duce mai departe povestea Salam Sasesc inceputa in 2002 de Luiza Lucuta, dovedindu-si talentul care ii va transforma intr-un veritabil superstar.
Pentru mai multe detalii despre concurs, acceseaza site-ul superstar.cristim.ro.
Grupuri de suport și pentru aparținătorii pacienților cu cancer
Scrisoare deschisă a Directorului executiv UNICEF: Cinci lecții pe care le putem învăța din pandemie
Povestea ta, de ziua noastră
Pot fi obligați părinții să-și trimită copiii la școală dacă există riscul infectării cu COVID?