16 Februarie 2024 publicat în Cariera 2 share-uri

Sunt numeroase aspecte fundamentale în construirea și organizarea unui business, motivarea angajaților fiind unul dintre ele. Atingerea nivelului de performanță dorit nu se poate realiza fără câteva strategii antreprenoriale specifice. Iată care sunt acestea.

Creează o cultură organizațională puternică

Cultura organizațională are un rol vital în ceea ce privește comportamentul fiecărui angajat, respectiv modul în care activitățile businessului trebuie să se desfășoare.

Încearcă să cultivi constant ideea de evoluție și atingere a succesului. Dacă vei fi privită ca un mentor, nu doar ca o simplă șefă, echipa va căpăta mai multă încredere și se va consolida în jurul pozitivismului tău.

Recompensează-ți echipa în mai mult moduri

Salariul este un prim pas în motivația fiecărui om din echipă, însă nu mai este suficient. Prin urmare, mai poți acorda bonusuri, odată cu fiecare an de experiență acumulat și la celebrarea zilei de naștere, sau vouchere de vacanță. Acordă tichete de masă și vezi zile lucratoare in 2024 pentru o organizare eficientă a acestui beneficiu.

Tarot Online: Previziuni și etalări zilnice. Ce nu e bine să faci când ești stresat – greșeli care îți amplifică anxietatea Ce NU trebuie să faci când ești trist sau CUM să treci prin tristețe cu blândețe Te trezești în toiul nopții? Iată cum poți să adormi rapid la loc!

O idee care poate motiva foarte mult echipa este să acorzi un procent din profitul anual al business-ului. Cu alte cuvinte, cu cât profitul va crește, cu atât echipa va fi dornică să continue trendul ascendent.

Totuși, nu trebuie să te rezumi doar la aceste stimulente financiare. Recompensarea echipei se poate face și prin alte modalități. De exemplu, poți oferi ședințe wellness într-un centru SPA.

Comunică transparent și liber

Comunică săptămânal cu echipa prin ședințe recurente sau, atunci când este necesar, prin e-mailuri și alte aplicații moderne de chat.

Dincolo de verificarea statusurilor de lucru și comunicarea unor noi proiecte, acordă atenție asupra problemelor personale. Specialiștii consideră că discuțiile libere constituie un mod valoros de a comunica transparent.

Reguli macao - cum se joacă macao și strategii de câștig Cum să-l faci să se îndrăgostească de tine: 7 Strategii psihologice care funcționează Educația ca politică de creștere. Pactul pentru Tineri: lecția de la Gorj

Recunoaște meritele angajaților tăi

Una dintre cele mai eficiente forme de motivație este să recunoști meritele echipei sau a unui angajat. Recunoașterea meritelor trebuie făcută în mod public, fie într-o ședință, fie printr-un email.

De asemenea, poți face o postare în mediul online, pe platforme precum Linkedin, în care să prezinți succesul unui proiect, și în care să apreciezi efortul și performanța echipei.

Oferă acces la programe de dezvoltare

Fiecare angajat aspiră să atingă un nivel bun de productivitate în cadrul postului ocupat. Mai mult, fiecare angajat are anumite lipsuri în ceea ce privește folosirea unui program, de exemplu. Susține-l prin accesul la programe de dezvoltare și instruire care să-l ajute să performeze mai bine.

Semne că ești însărcinată - primele simptome de sarcină Povești despre istorie: povești adevărate care dau farmec trecutului și ne arată cât de fascinantă poate fi istoria Dincolo de taskuri: Cum să-ți păstrezi sănătatea la birou în 7 pași

Totodată, există cursuri și traininguri de management al timpului sau de gestionare a perioadelor stresante. Ele pot fi organizate la nivel de echipă.

Asigură-te că există suportul tehnologic necesar

Echipa ta va fi mult mai motivată dacă poate lucra cu resurse tehnologice moderne. În primul rând, le va ușura task-urile zilnice și, mai mult decât atât, vor elimina toate acele procese stresante de rutină.

Indiferent de natura afacerii, investește în achiziția de echipamente și programe software concepute pentru eficientizarea muncii.

Monitorizează evoluția businessului

Mereu va fi loc pentru îmbunătățiri, iar asta nu poți aprecia decât în urma monitorizării performanțelor afacerii pe care o desfășori.

Există mai multe metode prin care să faci asta, de la indicatori financiari de performanță, precum veniturile sau cifra de afaceri, la indicatori de performanță pentru fiecare departament în parte. De exemplu, la o echipă de vânzări vei putea analiza numărul de comenzi sau contracte reușite. Și o analiză SWOT îți poate fi de folos pentru o perspectivă generală asupra afacerii tale.

Ce nu e bine să faci la serviciu: 10 greșeli care îți pot sabota cariera Caniculă fără aer condiționat? 10 trucuri care te răcoresc ca la SPA, chiar la tine acasă Micul dejun: Ritual sacru sau primul compromis al Zilei? Află ce ți se Potrivește

O antreprenoare de succes știe să aibă grijă de oamenii din jurul ei. Pentru că echipa cu care lucrezi contribuie decisiv la reușitele de business, concentrează-te asupra factorilor motivaționali prin implementarea unor strategii ca cele de mai sus.

Sursă foto: Shutterstock


Garbo - Arta de a trăi frumos!

Abonează-te pe

ABONARE NEWSLETTER

Bucură-te de cele mai frumoase articole Garbo și pe email!

Setari Cookie-uri