Bratarii Bunatatii vor ajuta la imbunatatirea starii de sanatate si de nutritie a copiilor si a 130 de tinere mamici si gravide din 10 comunitati rurale din judetele Dolj si Valcea. Se vor organiza ateliere educationale si informationale cu privire la cresterea, ingrijirea si necesitatile copilului cu varsta pana in 2 ani, cu accent pe promovarea unei alimentatii sanatoase si se va facilita accesul la serviciile medicale primare.

Campania fost derulata in toate restaurantele Pizza Hut si KFC din tara, dar si in cadrul clinicilor selectate Medicov si Regina Maria, prezenta lor fiind semnalata prin intermediul afiselor. Astfel, timp de doua luni, partenerii campaniei si-au incurajat clientii sa doneze o suma modica (5 lei) pentru a ajuta copiii sub 2 ani si femeile insarcinate din mediul rural sa aiba parte de ingrijire medicala corespunzatoare si o alimentatie sanatoasa.In restaurantele KFC si Pizza Hut campania s-a finalizat, suma totala stransa in aceasta perioadade catre toti partenerii nostri fiind de aproximativ 38 000 de lei. In clinicile Medicover si Regina Maria campania continua si in luna septembrie.

„Prin lansarea acestei bratari,am facut inca un pas pentru putea oferi unui numar mai mare de copii sansa la o viata mai buna, sansa de a creste sanatos. Inca de cand am lansat campania <<Mame bune, copii sanatosi>>, ne-am dorit ca actiunile noastre sa aiba un impact real asupra modului in care sunt crescuti micutii din mediul rural, iar banii stranso prin intermediul Bratarii Bunatatii ne vor ajuta sa oferim un sprijin concret tinerelor mamici si copiilor lor”, a decarat Adela Fundulea, Marketing Manager World Vision Romania.

“In Romania, asigurarea unei nutritii sanatoase a bebelusilor din comunitatile defavorizate este inca o mare problema. Ne bucuram ca am putut ajuta la strangerea de fonduri pentru acesti copii si le multumim clientilor nostri pentru ca s-au alaturat campaniei <<Mame bune, copii sanantosi>>” a declarat Carmen Lupulet, director de marketing KFC Romania.