Comunicat de presă
Acesta este al doilea an în care Primark introduce prețuri mai mici la sute de articole esențiale pentru copii, după ce vara trecută a scăzut prețurile la anumite piese de îmbrăcăminte pentru copii, chiar înainte de perioada cumpărăturilor pentru începerea școlii. Prin această inițiativă, Primark dorește să ofere clienților cel mai bun raport calitate/preț la toate produsele comercializate. În ultimii ani, compania a depus eforturi susținute pentru a continua să scadă sau să înghețe prețurile la articolele esențiale pentru copii și bebeluși, știind cât de important este pentru familii să păstreze un nivel redus al cheltuielilor.
Noile prețuri mai mici la produsele esențiale de zi cu zi se aplică articolelor din colecțiile de vară pentru copii, cum ar fi tricourile, seturile – tricou și pantaloni scurți, costumele de baie, șlapii și șepcile, perfecte pentru zilele fierbinți de vară sau de vacanță. Un tricou simplu, pantaloni scurți de baie, o pereche de șlapi și o șapcă pot fi achiziționate la prețul de 52 de lei, față de 72 de lei, anul trecut. Măsura se extinde, de asemenea, și la îmbrăcămintea pentru bebeluși, o ținută completă formată din tricou și pantaloni scurți fiind acum la prețul de 28 de lei, față de 30 de lei în urmă cu 12 luni.
Maciej Podwojski, Director de vânzări Primark, Europa Centrală și de Est, a declarat: „Știm că vara poate fi o perioadă costisitoare pentru familii și, pe măsură ce se apropie vacanța, părinții vor să își țină bugetul sub control și să găsească prețuri mici la articolele de îmbrăcăminte pentru copii, însă fără a face compromisuri în ceea ce privește calitatea. Ținând cont că deja au început pregătirile pentru sezonul estival, dorim să ne aducem aportul și să oferim prețuri mai mici la numeroase produse din colecțiile noastre pentru copii, tocmai pentru a veni în sprijinul familiilor. Clienții noștri pot avea întotdeauna încredere că le vom oferi calitate excelentă la prețuri accesibile și suntem mândri să putem face posibilă, în continuare această reducere de prețuri.”
Pentru colecțiile de vară, elementele de noutate sunt designul, cromatica și prețurile mai mici pentru articolele selectate, în timp ce calitate excelentă, specifică Primark, rămâne aceeași pentru îmbrăcămintea de copii și bebeluși. Toate produsele sunt concepute pentru a fi îndrăgite și purtate mai mult timp înainte de a fi date mai departe, atunci când rămân mici. Majoritatea pantalonilor scurți de baie și a costumelor de baie – piese must-have pentru copiii de toate vârstele - sunt fabricate din materiale reciclate (minimum 50% poliester reciclat). În același timp, tricourile, pantalonii scurți și costumele pentru copii sunt fabricate în continuare folosind minimum 50% bumbac provenit din Primark Sustainable Cotton Programme (PSCP), cel mai mare program de bumbac durabil de acest tip din industria modei.
Exemplificăm câteva dintre noile produse care beneficiază de prețuri mai mici (comparativ cu prețul produselor din colecția de primăvară/vară de anul trecut), cu mențiunea că noi produse ajung săptămânal în magazine.
Pantaloni scurți de baie pentru copii de la 15 lei (20 de lei în primăvara/vara 2023)
| Costume de baie pentru copii de la 17 lei (20 de lei în primăvara/vara 2023)
| Tricouri și pantaloni scurți cu licență pentru copii de la 20 de lei (30 de lei în primăvara/vara 2023)
| Șlapi pentru copii de la 19 lei (30 de lei în primăvara/vara 2023)
| Șepci pentru copii de la 6 lei (10 lei în primăvara/vara 2023)
| Hanorace și pantaloni de trening pentru bebeluși de la 14 lei (15 de lei în primăvara/vara 2023)
| Tricouri și pantaloni scurți cu licență pentru bebeluși de la 14 lei (20 de lei în primăvara/vara 2023)
Noile prețuri sunt disponibile pentru o selecție de îmbrăcăminte pentru copii, disponibilă în toate magazinele Primark din Europa. Accesând website-ul Primark, clienții vor putea verifica disponibilitatea produselor, înainte de a vizita magazinul lor preferat.
Te-ar putea interesa și:
Filmul manifest „Ce-ai făcut la școală?” produs de ASOCIAȚIA GO-AHEAD a ajuns în 35 de unități școlare și cinematografe din România
Oral-B lansează, în cadrul Romanian Design Week, “Harta îngrijirii monumentale” - o colecție de clădiri de valoare ale Bucureștiului
VINIMONDO prezintă cea de-a doua ediție a evenimentului World Of Wines (WOW)
Scapă de kilogramele în plus acumulate de Paște, rapid și sănătos cu dieta preferată a românilor, validată de peste 35 de studii clinice!
Cinci victorii pentru Avon la Universal Beauty Awards 2024. Ce premii a câștigat brandul de beauty
PERSON-A, cel mai nou brand de modă românesc, a lansat cea de-a doua colecție
Victoria’s Secret îți pregătește evadarea de vară
Sinéad O’Dwyer setează standardele pentru design incluziv în cadrul Zalando Visionary Award 2024
Answear a lansat noua campanie ”Îmbracă-ți viața în momente prețioase”, prin care subliniază repoziționarea premium a brandului
Mark Stam lansează o nouă piesă - Pastila Ta
Tu și natura câștigați cu programul Sabon ReCycle
STRAY KIDS, SENZAȚIA K-POP & ACTRIȚA MADELYN CLINE ALĂTURI DE TOMMY ŞI DEE HILFIGER LA GALA MET 2024
SARBATORESTE PASTELE IN HAINE NOI! PRIMARK ESTE DESTINATIA PERFECTA DE SHOPPING PENTRU INTREAGA FAMILIE!
Strălucire naturală cu produsele Himalaya Wellness!
Chirurgii esteticieni se reunesc anul acesta la un Congres Național pentru valorizarea chirurgiei estetice românești, la 30 de ani de la înființarea Societății Române de Chirurgie Estetică (SRCE)
Brandul de produse cosmetice coreene KORIKA este acum disponibil în rețeaua de magazine Notino
5 go și Corso au pregătit cel mai cool mix al verii: înghețata Salted Caramel Caffe Latte
Magazinele Lidl din România vor fi închise pe 5 și 6 mai 2024
SkyShowtime prezintă trailer-ul complet și imagini oficiale pentru cel de-al treilea sezon din Mayor of Kingstown
Looking for summer: noutăți și recomandări de la MioBio Organic Cosmetics
nZEB Expo, cel mai mare eveniment dedicat construcțiilor eficiente energetic, în premieră la București
Viggo Gold Signature Jacket - noul etalon al luxului The Art of Tailoring
Mega Mall găzduiește lansări și evenimente speciale în luna aprilie
Promenada Craiova se pregătește de concerte și spectacole de stand-up comedy cu unii dintre cei mai îndrăgiți artiști români
Kärcher curăță Teatrul Sică Alexandrescu și Piața Sfatului din Brașov
Tur-operatorul internațional Join UP! lansează în România vacanțe de vară de la 175 de euro și zboruri directe din 10 orașe din România
PRIMA EDIȚIE A FESTIVALULUI COFFeEAST A TRANSFORMAT ROMÂNIA ÎN EPICENTRUL CULTURII CAFELEI DIN EUROPA DE EST
500.000 de euro disponibili pentru ONG-uri mici și instituții de învățământ în 2024, prin Programul Start ONG
Parteneriat SOS Satele Copiilor & Pepco România: De Paște, campania Ursuleții Faptelor Bune vine în sprijinul a peste 1.000 de copii
MASSIMO DUTTI DEZVĂLUIE NOUL CONCEPT DE MAGAZIN ÎN LOCAȚIA DIN BĂNEASA SHOPPING CITY
|