Comunicat de presă
„Roblox are un potențial enorm, deoarece tot mai mulți tineri adulți folosesc platforma. Ne dorim ca lumea Kaufland să devină o experiență creativă, dar și folositoare, în care utilizatorii să se bucure de joc, dar să rămână și cu informații utile despre un stil de viață sănătos sau sustenabil”, spune Silviu Buidan, Head of Digital Marketing & Events Kaufland România.
Kaufland World în Roblox își propune să vină mai aproape de generația tânără prin crearea unui spațiu creativ și dinamic. Jucătorii intră în Kaufland World cu un avatar clasic care poate fi personalizat în Kaufland Skin Shop. Pe măsură ce utilizatorii finalizează diferite activități și explorează harta, ei pot câștiga puncte de prospețime prin care își schimba aspectul avatarului. De asemenea, pot acumula puncte Kaufland Card pe care le pot schimba în fructe și legume proaspete, necesare pentru finalizarea jocurilor.
Kaufland World permite accesul la diferite jocuri, printre care se numără și:
Treasure Hunt – utilizatorii trebuie să colecteze comorile ascunse într-o anumită parte a Kaufland World într-un timp limitat cu ajutorul unei busole.
| Freshness Run – utilizatorii parcurg un traseu și încearcă să adune ingrediente proaspete pentru rețetele lor.
| Mystery soup, Smoothies, Cooking with surprise – mini-jocuri în care utilizatorii trebuie să urmeze rețete și să folosească diferite ingrediente.
| Food Waste Station – utilizatorii pot dona fructele și legumele obținute în joc în schimbul punctelor Kaufland Card.
Roblox este în prezent una dintre cele mai populare platforme de jocuri în rândul tinerilor, cu peste 65 de milioane de utilizatori activi zilnic. În aplicație, utilizatorii își pot crea propriile jocuri și se pot juca alături de alți utilizatori. Roblox este astfel o rețea socială și un studio de creație în același timp.
Kaufland World poate fi accesat în aplicația Roblox aici: https://www.roblox.com/games/14203073759/Kaufland-World.
Te-ar putea interesa și:
Calvin Klein lansează colecția Monochromatic Summer - Noua campanie îi include pe Micheal Ward & Vittoria Ceretti
Filmul manifest „Ce-ai făcut la școală?” produs de ASOCIAȚIA GO-AHEAD a ajuns în 35 de unități școlare și cinematografe din România
Oral-B lansează, în cadrul Romanian Design Week, “Harta îngrijirii monumentale” - o colecție de clădiri de valoare ale Bucureștiului
VINIMONDO prezintă cea de-a doua ediție a evenimentului World Of Wines (WOW)
Scapă de kilogramele în plus acumulate de Paște, rapid și sănătos cu dieta preferată a românilor, validată de peste 35 de studii clinice!
Cinci victorii pentru Avon la Universal Beauty Awards 2024. Ce premii a câștigat brandul de beauty
PERSON-A, cel mai nou brand de modă românesc, a lansat cea de-a doua colecție
Victoria’s Secret îți pregătește evadarea de vară
Sinéad O’Dwyer setează standardele pentru design incluziv în cadrul Zalando Visionary Award 2024
Answear a lansat noua campanie ”Îmbracă-ți viața în momente prețioase”, prin care subliniază repoziționarea premium a brandului
Mark Stam lansează o nouă piesă - Pastila Ta
Tu și natura câștigați cu programul Sabon ReCycle
STRAY KIDS, SENZAȚIA K-POP & ACTRIȚA MADELYN CLINE ALĂTURI DE TOMMY ŞI DEE HILFIGER LA GALA MET 2024
SARBATORESTE PASTELE IN HAINE NOI! PRIMARK ESTE DESTINATIA PERFECTA DE SHOPPING PENTRU INTREAGA FAMILIE!
Strălucire naturală cu produsele Himalaya Wellness!
Chirurgii esteticieni se reunesc anul acesta la un Congres Național pentru valorizarea chirurgiei estetice românești, la 30 de ani de la înființarea Societății Române de Chirurgie Estetică (SRCE)
Brandul de produse cosmetice coreene KORIKA este acum disponibil în rețeaua de magazine Notino
5 go și Corso au pregătit cel mai cool mix al verii: înghețata Salted Caramel Caffe Latte
Magazinele Lidl din România vor fi închise pe 5 și 6 mai 2024
SkyShowtime prezintă trailer-ul complet și imagini oficiale pentru cel de-al treilea sezon din Mayor of Kingstown
Looking for summer: noutăți și recomandări de la MioBio Organic Cosmetics
nZEB Expo, cel mai mare eveniment dedicat construcțiilor eficiente energetic, în premieră la București
Viggo Gold Signature Jacket - noul etalon al luxului The Art of Tailoring
Mega Mall găzduiește lansări și evenimente speciale în luna aprilie
Promenada Craiova se pregătește de concerte și spectacole de stand-up comedy cu unii dintre cei mai îndrăgiți artiști români
Kärcher curăță Teatrul Sică Alexandrescu și Piața Sfatului din Brașov
Tur-operatorul internațional Join UP! lansează în România vacanțe de vară de la 175 de euro și zboruri directe din 10 orașe din România
PRIMA EDIȚIE A FESTIVALULUI COFFeEAST A TRANSFORMAT ROMÂNIA ÎN EPICENTRUL CULTURII CAFELEI DIN EUROPA DE EST
500.000 de euro disponibili pentru ONG-uri mici și instituții de învățământ în 2024, prin Programul Start ONG
Parteneriat SOS Satele Copiilor & Pepco România: De Paște, campania Ursuleții Faptelor Bune vine în sprijinul a peste 1.000 de copii
|