Comunicat de presă

“Persona poate fi definită ca o mască, o imagine publică a personalității cuiva, un rol social pe care îl adoptă cineva sau pur și simplu un personaj fictiv. Însă PERSON-A este o simbioză între noi înșine și imaginea pe care vrem s-o arătăm celorlalți. Având în minte această idee de dualitate (alb/negru, masculin/feminin, noi înșine/percepția celor din jur despre noi), cel mai important ingredient din ADN-ul brandului este conexiunea, adică să punem mereu împreună aceste caracteristici”, a menționat Andreea Lazăr, fondatoarea PERSON-A.

 

ORIGINS, prima colecție PERSON-A este disponibilă începând de astăzi pe www.person-a.com și cuprinde 44 de piese vestimentare (cămăși, pantaloni, rochii, sacouri și paltoane).

“Colecția ORIGINS înglobează esența brandului PERSON-A și îmbină detalii din moda anilor 40’ și 50’ cu forme geometrice și linii arhitecturale. De asemenea, colecția are în componență volume ce pun în evidență silueta, culori neutre și detalii care accentuează pasiunea noastră pentru arta croiului, cum ar fi cusăturile realizate manual și integrarea accesoriilor premium”, a adăugat Daniel Gavrilă, designer PERSON-A.

PERSON-A se bazează pe croiuri desăvârșite și materiale naturale (lână, mătase, poplin). Proiectate în propriul atelier de design din București, toate produsele PERSON-A au la bază țesături la cele mai înalte standarde din industrie, care provin din Italia, Franța, Grecia și Spania. De asemenea, misiunea PERSON-A este să producă articole vestimentare în număr limitat, construind un stil care transcende tendințele trecătoare.


Călătoria brandului poate fi urmărită în continuare pe pagina de Instagram PERSON-A și pe www.person-a.com.