Printr-un parteneriat comun între organizația Narada, TVR și Fundația Bosch România, educația devine mult mai accesibilă pentru elevi. Astfel, cu sprijinul Fundației Bosch, o serie de profesori din întreaga țară filmează conținut interactiv, adaptat noilor generații de elevi, ce este difuzat pe TVR 2, în fiecare zi, de luni până vineri, de la ora 15:30. Principalele subiecte tratate la Evaluarea Națională la limba română și matematică sunt dezbătute pe larg în emisiunea tv. Toate aceste cursuri se vor regăsi și pe NaradiX, împreună cu teste ce evaluează cunoștințele elevilor.
În plus, toți elevii care intră pe platformă la finalul fiecărui calup de lecții și testări sunt recompensați cu naradini, monede virtuale cu care își pot cumpăra o mulțime de obiecte din shop-ul platformei. Andreea, o elevă din Satu Mare, a fost una dintre cele mai harnice și studioase eleve, care a câștigat un laptop după ce a parcurs și rezolvat cele mai multe cursuri de pe NaradiX din programul Teleșcoala. Ea se pregătește asiduu pentru Evaluarea Națională și promite că va fi un concurent de luat în serios în acest sezon, mai ales că în prezent se află în clasa a VIII-a și are o motivație și mai mare pentru a învăța.
„Când am lansat NaradiX, aceasta a fost prima platformă cu ajutorul căreia elevii puteau recupera materia pierdută în pandemie. Nu mică ne-a fost surprinderea să vedem că după doi ani de la momentul școlii online, copiii o folosesc în continuare și au transformat-o în profesorul lor personal. Care îi ajută să recapituleze lecția predată la clasă sau îi pregătește atunci când au nevoie să aprofundeze materia. Faptul că în prezent se pot pregăti și mai intens pentru primul cel mai important examen din viața lor, urmând cursurile Teleșcoala de pe NaradiX, mi se pare un mare plus pentru această generație. Care nu mai e nevoită să alerge după culegeri și să caute resurse pentru a învăța, așa cum făceau cei din generația mea. Iar felul în care le sunt explicate noțiunile în lecții video, adaptate nevoilor lor și premiile puse la bătaie pentru cei mai harnici, mă determină să privesc din nou în timp și să mă întreb ce am fi putut realiza noi cu atâta tehnologie dacă ne-ar fi fost disponibilă”, declară Raluca Jianu, CEO Narada.
La rândul său, Simona Beldiman, Director Executiv Fundația Bosch România, precizează că: „Ne bucură să continuăm acest parteneriat tripartit pentru al doilea an școlar consecutiv. Am pornit la drum împreună, conștienti fiind că mediul digital influențează procesul de învățare pentru generațiile de azi. NaradiX este o platformă de tip open source care le permite elevilor să învețe în ritmul lor, să acceseze cursurile Teleșcoala ori de câte ori doresc, să își teste cunoștințele asftel încât să afle în timp real care este nivelul cunoștințelor acumulate. Mai mult, este clar pe placul elevilor, întrucât există un sistem de recompensare de timp gamification.”
Statistici, date:
Conform studiului PISA, 5 din 10 elevi de 15 ani au competențe matematice, respectiv în domeniul științelor, sub nivelul minim de performanță, adică nu pot utiliza gândirea logică în situații cotidiene sau nu pot explica fenomene sau procese științifice familiare.
4 din 10 elevi, tot de 15 ani, au competențe de lectură sub nivelul minim de performanță definit de PISA, adică citesc un text și nu pot formula ușor concluzii.
| În 2021, rata de absolvire a gimnaziului a fost de doar 66%, fiind cea mai mică rată din ultimii 17 ani, potrivit Ministerului Educației.
În 2022, numărul mediilor peste 5 s-a situat la un maxim absolut față de ultimii 10 ani, depășind un procent de 82,0%.
Te-ar putea interesa și:
Filmul manifest „Ce-ai făcut la școală?” produs de ASOCIAȚIA GO-AHEAD a ajuns în 35 de unități școlare și cinematografe din România
Oral-B lansează, în cadrul Romanian Design Week, “Harta îngrijirii monumentale” - o colecție de clădiri de valoare ale Bucureștiului
VINIMONDO prezintă cea de-a doua ediție a evenimentului World Of Wines (WOW)
Scapă de kilogramele în plus acumulate de Paște, rapid și sănătos cu dieta preferată a românilor, validată de peste 35 de studii clinice!
Cinci victorii pentru Avon la Universal Beauty Awards 2024. Ce premii a câștigat brandul de beauty
PERSON-A, cel mai nou brand de modă românesc, a lansat cea de-a doua colecție
Victoria’s Secret îți pregătește evadarea de vară
Sinéad O’Dwyer setează standardele pentru design incluziv în cadrul Zalando Visionary Award 2024
Answear a lansat noua campanie ”Îmbracă-ți viața în momente prețioase”, prin care subliniază repoziționarea premium a brandului
Mark Stam lansează o nouă piesă - Pastila Ta
Tu și natura câștigați cu programul Sabon ReCycle
STRAY KIDS, SENZAȚIA K-POP & ACTRIȚA MADELYN CLINE ALĂTURI DE TOMMY ŞI DEE HILFIGER LA GALA MET 2024
SARBATORESTE PASTELE IN HAINE NOI! PRIMARK ESTE DESTINATIA PERFECTA DE SHOPPING PENTRU INTREAGA FAMILIE!
Strălucire naturală cu produsele Himalaya Wellness!
Chirurgii esteticieni se reunesc anul acesta la un Congres Național pentru valorizarea chirurgiei estetice românești, la 30 de ani de la înființarea Societății Române de Chirurgie Estetică (SRCE)
Brandul de produse cosmetice coreene KORIKA este acum disponibil în rețeaua de magazine Notino
5 go și Corso au pregătit cel mai cool mix al verii: înghețata Salted Caramel Caffe Latte
Magazinele Lidl din România vor fi închise pe 5 și 6 mai 2024
SkyShowtime prezintă trailer-ul complet și imagini oficiale pentru cel de-al treilea sezon din Mayor of Kingstown
Looking for summer: noutăți și recomandări de la MioBio Organic Cosmetics
nZEB Expo, cel mai mare eveniment dedicat construcțiilor eficiente energetic, în premieră la București
Viggo Gold Signature Jacket - noul etalon al luxului The Art of Tailoring
Mega Mall găzduiește lansări și evenimente speciale în luna aprilie
Promenada Craiova se pregătește de concerte și spectacole de stand-up comedy cu unii dintre cei mai îndrăgiți artiști români
Kärcher curăță Teatrul Sică Alexandrescu și Piața Sfatului din Brașov
Tur-operatorul internațional Join UP! lansează în România vacanțe de vară de la 175 de euro și zboruri directe din 10 orașe din România
PRIMA EDIȚIE A FESTIVALULUI COFFeEAST A TRANSFORMAT ROMÂNIA ÎN EPICENTRUL CULTURII CAFELEI DIN EUROPA DE EST
500.000 de euro disponibili pentru ONG-uri mici și instituții de învățământ în 2024, prin Programul Start ONG
Parteneriat SOS Satele Copiilor & Pepco România: De Paște, campania Ursuleții Faptelor Bune vine în sprijinul a peste 1.000 de copii
MASSIMO DUTTI DEZVĂLUIE NOUL CONCEPT DE MAGAZIN ÎN LOCAȚIA DIN BĂNEASA SHOPPING CITY
| | |