Comunicat de presă
Organizat de revista poloneză de vinuri Czas Wina", concursul se adresează în special producătorilor de vinuri rosé. Această exclusivitate permite juriului să se concentreze asupra calităților unice ale vinurilor rose.
La competiția de anul acesta au participat peste 200 de vinuri rose din 15 țări diferite și doar 30% dintre concurenți au primit o medalie. Juriul a fost alcătuit dintr-o varietate de persoane foarte experimentate din industria vinului, cum ar fi Masters of Wine, jurnaliști, oenologi și somelieri.
Anul acesta, compania Beciul Domnesc a adăugat în palmares trei medalii de aur și argint, dar și premiul Best Value pentru unul dintre vinurile rose prezente în portofoliul companiei. Vinurile care au obținut premii sunt:
Aur – Rosé Verité – Cabernet Sauvignon – sec
| Argint – Rosé Verite – Cabernet Sauvignon – demisec
| Argint – Sceptrus – Pinot Noir & Cabernet Sauvignon – sec
| Best Value – Rosé Verité – Cabernet Sauvignon – sec
Sticlele rămase în urma concursului vor fi folosite în scopuri educaționale și pentru a promova vinurile rosé pe piața poloneză în timpul ENOEXPO din toamnă de la Cracovia, cel mai mare târg de vinuri din Polonia. Cele mai bune zece vinuri vor fi prezentate în cadrul unui masterclass special în timpul expoziției.
Compania Beciul Domnesc este unul dintre cei mai mari producători de vinuri din România, având o expertiză de peste 70 de ani în producția vinurilor și vinarsurilor. Compania exploatează peste
1.400 de hectare cultivate cu viță de vie nobilă din podgoriile renumite Cotești, Odobești, Panciu și Huși. Calitatea vinurilor companiei Beciul Domnesc a fost recunoscută de către specialiști din întreaga lume și premiată la competiții naționale și internaționale.
* * *
Despre COMPANIA BECIUL DOMNESC
Înfiinţată în anul 1949, Beciul Domnesc este unul dintre cei mai mari producători de vinuri din România. Compania exploatează peste 1.400 de hectare cultivate cu viţă de vie nobilă, amplasate în renumitele podgorii Cotești, Odobești, Panciu și Huși. Mândria companiei este Monumentul Beciul Domnesc, care datează din vremea lui Ştefan cel Mare şi găzduieşte peste 100 000 sticle de vin. Datorită importanţei sale istorice, Monumentul Beciul Domnesc a fost inclus în patrimoniul cultural al României.
Portofoliul Beciul Domnesc cuprinde produse din categoriile vin, vinars, băuturi spirtoase și oţet. Printre brandurile de vin din portofoliul companiei se numără Mirabilis Machina, Vinoteca, Comoara Pivniţei, Sceptrus, Rosé Vérité, Grand Reserve, Beciul Domnesc, Sigillum Moldaviae și altele, iar portofoliul de vinarsuri este format din brandurile Mioriţa și Jad.
Te-ar putea interesa și:
Chirurgii esteticieni se reunesc anul acesta la un Congres Național pentru valorizarea chirurgiei estetice românești, la 30 de ani de la înființarea Societății Române de Chirurgie Estetică (SRCE)
Brandul de produse cosmetice coreene KORIKA este acum disponibil în rețeaua de magazine Notino
5 go și Corso au pregătit cel mai cool mix al verii: înghețata Salted Caramel Caffe Latte
Magazinele Lidl din România vor fi închise pe 5 și 6 mai 2024
SkyShowtime prezintă trailer-ul complet și imagini oficiale pentru cel de-al treilea sezon din Mayor of Kingstown
Looking for summer: noutăți și recomandări de la MioBio Organic Cosmetics
nZEB Expo, cel mai mare eveniment dedicat construcțiilor eficiente energetic, în premieră la București
Viggo Gold Signature Jacket - noul etalon al luxului The Art of Tailoring
Mega Mall găzduiește lansări și evenimente speciale în luna aprilie
Promenada Craiova se pregătește de concerte și spectacole de stand-up comedy cu unii dintre cei mai îndrăgiți artiști români
Kärcher curăță Teatrul Sică Alexandrescu și Piața Sfatului din Brașov
Tur-operatorul internațional Join UP! lansează în România vacanțe de vară de la 175 de euro și zboruri directe din 10 orașe din România
PRIMA EDIȚIE A FESTIVALULUI COFFeEAST A TRANSFORMAT ROMÂNIA ÎN EPICENTRUL CULTURII CAFELEI DIN EUROPA DE EST
500.000 de euro disponibili pentru ONG-uri mici și instituții de învățământ în 2024, prin Programul Start ONG
Parteneriat SOS Satele Copiilor & Pepco România: De Paște, campania Ursuleții Faptelor Bune vine în sprijinul a peste 1.000 de copii
MASSIMO DUTTI DEZVĂLUIE NOUL CONCEPT DE MAGAZIN ÎN LOCAȚIA DIN BĂNEASA SHOPPING CITY
Cotnari lansează campania ”Crama Transparentă” și îi invită pe iubitorii de vin să exploreze tradiția și inovația în producția de vinuri de calitate
PlantExtrakt lansează VerdioGast- primul produs natural pentru digestie, cu triplă acțiune
SAMEDAY anunță intenția de preluare a companiei de curierat Sprinter din Ungaria pentru a consolida rețeaua de puncte de livrare out of home
Cotnari devine partener oficial de vin al Galei Premiilor Gopo 2024
Federația Română de Gimnastică are un nou partener: HEINNER Electrocasnice
VIRTUWELL: Prima organizație pentru stare de bine și sănătate mintală digitală din România
HOT NEWS! Wella Professionals completează gama ULTIMATE REPAIR cu cea mai inovatoare mască intens reparatoare
McDonald’s a celebrat Ziua Mondială a Cărții și a demarat un proiect special cu suportul Asociației Curtea Veche
Notorious Stories a aniversat 4 ani de la înființare într-o atmosferă plină de eleganță și rafinament
La aniversarea de 10 ani, brandul Qilive by Auchan de electrocasnice & high-tech răsplătește aprecierea clienților
Secretul părului sănătos: Tratamentele profesionale în salon
GETT’s Salons: Ultima fiță în materie de beauty. Trendul este dictat nu de modele sau vedete, ci de femeile de afaceri
Leroy Merlin: Apetitul românilor pentru energie verde este în creștere, panourile solare nepresurizate, printre cele mai căutate
DIVA SĂRBĂTOREȘTE SEZONUL NUNȚILOR ÎN PRIMELE TREI WEEKENDURI DIN LUNA MAI
|