Comunicat de presă

Persoanele care optează pentru returnarea bradului uscat sunt răsplătite cu un voucher de cumpărături în valoare de 25 lei. Voucher-ul este emis după returnarea bradului în cuvele special amenajate din curtea magazinelor Leroy Merlin și în baza cardului digital de client, fiind valabil pentru cumpărături în sediile fizice, cât și pentru produsele achiziționate prin serviciul Rezervă și Ridică, dar și pentru comenzi online în perioada 5 ianuarie – 12 februarie 2023.

„Știm că foarte multe persoane se întreabă ce pot face cu bradul după terminarea sărbătorilor și mai ales cum poate fi acesta reciclat. Anul acesta, toți cei interesați au posibilitatea pentru 2 săptămâni să aducă bradul uscat în magazinele noastre, chiar dacă nu l-au achiziționat din rețeaua Leroy Merlin. Astfel, îi încurajăm pe toți românii care s-au bucurat de bradul de Crăciun să participe la campania noastră de colectare și reutilizare a brazilor uscați, iar gestul lor va fi răsplătit cu un voucher de cumpărături. Prin această inițiativă, ne putem implica activ, împreună, în protejarea mediului înconjurător”, a declarat Frédéric Lamy, CEO Leroy Merlin România.  

Toți brazii colectați de Leroy Merlin urmează să fie transformați în produse prietenoase cu mediul, precum peleți și compost.

Magazinele Leroy Merlin au colectat anul trecut peste 40.000  de brazi după utilizare și se așteaptă ca anul acesta să dubleze numărul lor odată încheiată campania de vânzare sustenabilă din acest sezon.

Retailerul a vândut  aproximativ 100.000 de brazi în timpul campaniei care a debutat la finalul lunii noiembrie 2022. Toți brazii vânduți de Leroy Merlin au provenit din pepiniere special create pentru plantarea și creșterea brazilor de Crăciun. Acestea sunt amplasate exclusiv pe terenuri agricole întinse pe zeci de hectare, contribuind la diminuarea emisiilor de dioxid de carbon prin însăși existența lor. Inițiativa de sustenabilitate a companiei se alătură seriei de acțiuni dedicate atingerii obiectivului Grupului ADEO, din care face parte retailerul, de a scădea cu 20% impactul emisiilor de dioxid de carbon până în 2025.