Comunicat de presă
Românii adoră combinațiile. „Să te descurci” e în ADN-ul nostru. Din dorința de a-i ajuta pe români în contextul actual, Kaufland România lansează serialul „Puși pe combinații”, care îi învață pe clienți cum să facă alegeri avantajoase la cumpărături.
Serialul va avea 5 episoade și fiecare dintre ele va promova o combinație valoroasă pe care clienții o pot face la cumpărături:
Episodul 1 – Recondiționări: Episodul promovează ofertele de seară la fructe și legume, cu ajutorul unui combinator care recondiționează electronice stricate.
| Episodul 2 – Cryptomonede: Episodul promovează revista digitală cu ajutorul unui combinator care învârte cryptomonede zi de zi.
| Episodul 3 – Auto deal: Episodul îi învață pe oameni beneficiile produselor cu etichetă galbenă, cu ajutorul unui vânzător de mașini second hand.
| Episodul 4 – Amanet: Episodul pune în lumină oferta de 50%, la care oameni își pot lua produse 1+1 gratis. Episodul va fi prezentat de un amanetist.
| Episodul 5 – Feșăn: Episodul ne arată beneficiile Kaufland cardului, povestite de o iubitoare de haine.
Din distribuție fac parte actorii: Alex Bogdan, Nicu Banea, Cristian Balint, Gabi Costin și Luiza Stoica în rolurile principale, respectiv Crenguța Hariton, Cătălina Romaneț, Luca Petreșteanu, Victoraș Matei, Andrei Cristian Anghel și Paul Tripon în rolurile secundare.
„Trebuie să recunoaștem că românilor le plac combinațiile avantajoase în orice aspect al vieții de zi cu zi. Kaufland e locul unde ei pot găsi prețuri atât de mici încât să facă N combinații luate câte K. De aici ne-a venit ideea să le și arătăm clienților noștri, într-un mod umoristic și adaptat modului de comunicare în social media, idei de combinații 100% pe bune pe care oricine le poate face la cumpărături pentru un coș atât de ieftin. Personajele alese sunt reprezentate de actori talentați care aduc un plus de valoare proiectului”, a spus Silviu Buidan, Head of Marketing Digital, Kaufland România și Republica Moldova.
Proiectul se desfășoară exclusiv în mediul online. Episoadele emisiunii vor fi difuzate integral pe canalul de YouTube Kaufland România la intervale de 2 săptămâni, de aceea compania invită publicul să se aboneze la canalul de YouTube Kaufland Romania și să dea click pe clopoțel pentru a urmări fiecare episod în parte, imediat ce se postează. Secvențe din cadrul episoadelor și conținut extra vor fi disponibile și platformele de social media ale Kaufland România: Facebook, Instagram și TikTok. Detalii despre proiect se regăsesc și pe site-ul Kaufland: kaufland.ro/pusipecombinatii.
Te-ar putea interesa și:
Viggo Gold Signature Jacket - noul etalon al luxului The Art of Tailoring
Mega Mall găzduiește lansări și evenimente speciale în luna aprilie
Promenada Craiova se pregătește de concerte și spectacole de stand-up comedy cu unii dintre cei mai îndrăgiți artiști români
Kärcher curăță Teatrul Sică Alexandrescu și Piața Sfatului din Brașov
Tur-operatorul internațional Join UP! lansează în România vacanțe de vară de la 175 de euro și zboruri directe din 10 orașe din România
PRIMA EDIȚIE A FESTIVALULUI COFFeEAST A TRANSFORMAT ROMÂNIA ÎN EPICENTRUL CULTURII CAFELEI DIN EUROPA DE EST
500.000 de euro disponibili pentru ONG-uri mici și instituții de învățământ în 2024, prin Programul Start ONG
Parteneriat SOS Satele Copiilor & Pepco România: De Paște, campania Ursuleții Faptelor Bune vine în sprijinul a peste 1.000 de copii
MASSIMO DUTTI DEZVĂLUIE NOUL CONCEPT DE MAGAZIN ÎN LOCAȚIA DIN BĂNEASA SHOPPING CITY
Cotnari lansează campania ”Crama Transparentă” și îi invită pe iubitorii de vin să exploreze tradiția și inovația în producția de vinuri de calitate
PlantExtrakt lansează VerdioGast- primul produs natural pentru digestie, cu triplă acțiune
SAMEDAY anunță intenția de preluare a companiei de curierat Sprinter din Ungaria pentru a consolida rețeaua de puncte de livrare out of home
Cotnari devine partener oficial de vin al Galei Premiilor Gopo 2024
Federația Română de Gimnastică are un nou partener: HEINNER Electrocasnice
VIRTUWELL: Prima organizație pentru stare de bine și sănătate mintală digitală din România
HOT NEWS! Wella Professionals completează gama ULTIMATE REPAIR cu cea mai inovatoare mască intens reparatoare
McDonald’s a celebrat Ziua Mondială a Cărții și a demarat un proiect special cu suportul Asociației Curtea Veche
Notorious Stories a aniversat 4 ani de la înființare într-o atmosferă plină de eleganță și rafinament
La aniversarea de 10 ani, brandul Qilive by Auchan de electrocasnice & high-tech răsplătește aprecierea clienților
Secretul părului sănătos: Tratamentele profesionale în salon
GETT’s Salons: Ultima fiță în materie de beauty. Trendul este dictat nu de modele sau vedete, ci de femeile de afaceri
Leroy Merlin: Apetitul românilor pentru energie verde este în creștere, panourile solare nepresurizate, printre cele mai căutate
DIVA SĂRBĂTOREȘTE SEZONUL NUNȚILOR ÎN PRIMELE TREI WEEKENDURI DIN LUNA MAI
The Body Shop te invită să adopți un copac
Pentru toți cei care nu se mulțumesc cu o singură opțiune, Coca-Cola lansează două noi variante răcoritoare: Coca-Cola cu gust de Lămâie și Coca-Cola cu gust de Lămâie Verde
KIKO MILANO SĂRBĂTOREȘTE DESCHIDEREA PRIMULUI MAGAZIN ÎN PARKLAKE SHOPPING CENTER!
FRF și ING Bank România anunță un parteneriat prin intermediul căruia competiția Cupa ISF devine Cupa ING
PUMA PALERMO LANSEAZĂ O NOUĂ COLECȚIE
NOUA COLECȚIE PRIMARK X PAULA ECHEVARRIA - ROCHII MUST-HAVE PENTRU ZILELE DE VARĂ
3, 2, 1… start! Pregătește-ți pielea pentru vară!
|