Comunicat de presă
Pasiunea și excelența Lavazza în direcția sustenabilității și inovației pot fi găsite, în România, în noile capsule din aluminiu compatibile cu aparatele originale Nespresso*. Acestea conțin amestecurile emblematice care exprimă istoria și expertiza companiei din Torino în arta combinațiilor de cafele.
Qualità Oro, Crema e Gusto, ¡Tierra! For Planet, Espresso Maestro Lungo, Espresso Maestro Intenso, Espresso Maestro Classico, Espresso Maestro Ristretto și Espresso Maestro Dek reprezintă prima gamă de capsule din aluminiu a brandului Lavazza care compensează emisiile de dioxid de carbon rezultate din producție. Acesta este un punct de referință în angajamentul Lavazza de a lupta pentru o lume mai bună producând nu doar cafea, ci și premisele care creează valoare economică, socială și de mediu.
Unicitatea mărcilor Lavazza a fost încapsulată în aluminiu pentru a oferi consumatorilor aroma și calitatea inconfundabile ale celor mai fine blend-uri de cafea, pentru ca aceștia să poată redescoperi plăcerea de a savura cafeaua lor preferată, cu impact zero din punct de vedere al emisiilor de CO2**.
8 amestecuri pentru a satisface gusturile diversificate ale iubitorilor de cafea:
Qualità Oro: elegant, cu note fructate și florale. Cele mai bune boabe arabica din America Centrală și de Sud. Selectate, amestecate și prăjite la perfecțiune. Rezultatul este o simfonie a celor mai fine boabe de cafea arabica, îmbogățită cu note fructate și florale.
| Crema e Gusto Classico: o cafea cremoasă îmbunătățită cu note de ciocolată neagră, lemn și condimente. Perfect pentru a-ți începe ziua, Crema e Gusto asigură echilibrul ideal între senzația de confort și vitalitate. De la prima înghițitură, simțurile tale sunt trezite, iar ziua ta este pregătită să înceapă.
| ¡Tierra! For Planet: sustenabil, cu note fructate. Boabe de cafea arabica din America Centrală și de Sud, cu note de biscuiți. Prăjire medie, pentru un gust fin de ciocolată. ¡Tierra! For Planet reflectă angajamentul Lavazza de a-și pregăti cultivatorii de cafea să stăpânească tehnici agricole care să-i ajute să gestioneze efectele schimbărilor climatice.
| Espresso Maestro Lungo: dulce și aromat, 100% cafea arabica, cu note florale și fructate. „Lungo” înseamnă lung. Lung ca un rând de trandafiri într-o grădină italiană, lung cât Italia odihnindu-se de-a lungul coastelor mării. Bucură-te de o aromă florală cu note fructate, dintr-un amestec făcut de maeștri în arta blend-urilor, pentru experiența de neegalat a unei cafele lungi.
| Espresso Maestro Intenso: intens și corpolent, cu note lemnoase și condimente, gust persistent de cacao și fructe uscate. Espresso Maestro Intenso cuprinde arome din pământul pe care pădurile respiră profund, iar boabele de cacao își răspândesc aromele intense. Maeștrii blend-urilor știu cum să te facă să savurezi o astfel de călătorie senzorială.
| Espresso Maestro Classico: note de cereale, echilibrate cu puțină aciditate și un gust persistent de biscuiți. 100% arabica din America Centrală și de Sud. Inspirate de orașele vibrante ale Italiei, selecția, amestecarea și prăjirea folosite pentru acest amestec sunt expresia pură a măiestriei.
| Espresso Maestro Ristretto: intens și corpolent, cu note de ciocolată și caramel. Un amestec echilibrat de arabica și robusta. Mai puțin înseamnă mai mult, chiar și pentru cafea: savurează cât de intensă poate fi o experiență într-o ceașcă atât de mică.
| Espresso Maestro Dek: delicat, cu note de fructe uscate. Aroma boabelor de cafea arabica din America de Sud. Dulceața boabelor de robusta din Asia de Sud-Est. O metodă naturală de decofeinizare care lasă gustul nealterat. Pentru un espresso cu o cremă catifelată. Decofeinizat, dar cu gust. Pentru toți iubitorii de espresso fără cofeină care caută toată savoarea și aroma clasică a cafelei.
Experiența, amestecul perfect și tehnologia capsulelor – toate gândite pentru o grijă sporită față de mediu și planetă
Lansarea capsulelor din aluminiu neutre din punct de vedere al emisiilor de carbon și compatibile cu aparatele originale Nespresso* este în linie cu misiunea pe termen lung al Grupului Lavazza „Roadmap to Zero”, care a început prin reducerea emisiilor de-a lungul întregului lanț de producție Lavazza, de la cultivarea cafelei, trecând prin toate fazele intermediare și până la sfârșitul ciclului de viață. În deplină conștientizare a faptul că este imposibil să reducă complet emisiile de carbon, Lavazza a decis să-și compenseze emisiile de carbon reziduale, cele care pur și simplu nu pot fi reduse.
Prima etapă a fost implementată în 2020, cu compensarea emisiilor directe aferente tuturor unităților de producție și birourilor comerciale ale Grupului Lavazza. „Roadmap to Zero” este în concordanță cu adoptarea de către Grupul Lavazza a Obiectivelor de Dezvoltare Durabilă ale Națiunilor Unite și în special ODD 12 (consum și producție responsabile) și ODD 13 (combaterea schimbărilor climatice). Scopul final este de a atinge neutralitatea totală a emisiilor de carbon prin compensarea tuturor emisiilor directe și indirecte, adică a tuturor emisiilor generate de-a lungul întregului lanț valoric, de la cultivarea cafelei verde până la ambalare, precum și de la distribuția produsului final până la utilizarea și eliminarea acestuia.
Noua gamă de capsule Lavazza este, de fapt, un nou pas către compensarea emisiilor indirecte de-a lungul întregului lanț de aprovizionare, de la cafeaua verde și până la eliminare, incluzând toate fazele de producție, transport și utilizare.
Proiectul ales pentru a compensa emisiile acestor capsule este MADRE DE DIOS, lansat în Peru pentru a proteja pădurile Madre de Diòs de așezările umane, salvând astfel biodiversitatea locală, precum și sprijinind comunitățile locale native care depind de pădure pentru supraviețuire. Certificat în conformitate cu două standarde internaționale foarte exigente, cum ar fi Verified Carbon Standard (VCS) și Climate, Community & Biodiversity Standards (CCB Gold), proiectul a creat 470 de locuri de muncă în ultimii 38 de ani (100% dintre angajați sunt peruvieni), pentru a proteja zona și dezvoltarea unor practici forestiere durabile, precum și pentru a acoperi aproximativ 100.00 de hectare de pădure tropicală amazoniană prin monitorizarea a 35 de specii amenințate. Proiectul protejează comunitățile indigene Yine și Huitoto și a contribuit până acum la reducerea unui echivalent de 25.000 de tone de CO2.
Te-ar putea interesa și:
Viggo Gold Signature Jacket - noul etalon al luxului The Art of Tailoring
Mega Mall găzduiește lansări și evenimente speciale în luna aprilie
Promenada Craiova se pregătește de concerte și spectacole de stand-up comedy cu unii dintre cei mai îndrăgiți artiști români
Kärcher curăță Teatrul Sică Alexandrescu și Piața Sfatului din Brașov
Tur-operatorul internațional Join UP! lansează în România vacanțe de vară de la 175 de euro și zboruri directe din 10 orașe din România
PRIMA EDIȚIE A FESTIVALULUI COFFeEAST A TRANSFORMAT ROMÂNIA ÎN EPICENTRUL CULTURII CAFELEI DIN EUROPA DE EST
500.000 de euro disponibili pentru ONG-uri mici și instituții de învățământ în 2024, prin Programul Start ONG
Parteneriat SOS Satele Copiilor & Pepco România: De Paște, campania Ursuleții Faptelor Bune vine în sprijinul a peste 1.000 de copii
MASSIMO DUTTI DEZVĂLUIE NOUL CONCEPT DE MAGAZIN ÎN LOCAȚIA DIN BĂNEASA SHOPPING CITY
Cotnari lansează campania ”Crama Transparentă” și îi invită pe iubitorii de vin să exploreze tradiția și inovația în producția de vinuri de calitate
PlantExtrakt lansează VerdioGast- primul produs natural pentru digestie, cu triplă acțiune
SAMEDAY anunță intenția de preluare a companiei de curierat Sprinter din Ungaria pentru a consolida rețeaua de puncte de livrare out of home
Cotnari devine partener oficial de vin al Galei Premiilor Gopo 2024
Federația Română de Gimnastică are un nou partener: HEINNER Electrocasnice
VIRTUWELL: Prima organizație pentru stare de bine și sănătate mintală digitală din România
HOT NEWS! Wella Professionals completează gama ULTIMATE REPAIR cu cea mai inovatoare mască intens reparatoare
McDonald’s a celebrat Ziua Mondială a Cărții și a demarat un proiect special cu suportul Asociației Curtea Veche
Notorious Stories a aniversat 4 ani de la înființare într-o atmosferă plină de eleganță și rafinament
La aniversarea de 10 ani, brandul Qilive by Auchan de electrocasnice & high-tech răsplătește aprecierea clienților
Secretul părului sănătos: Tratamentele profesionale în salon
GETT’s Salons: Ultima fiță în materie de beauty. Trendul este dictat nu de modele sau vedete, ci de femeile de afaceri
Leroy Merlin: Apetitul românilor pentru energie verde este în creștere, panourile solare nepresurizate, printre cele mai căutate
DIVA SĂRBĂTOREȘTE SEZONUL NUNȚILOR ÎN PRIMELE TREI WEEKENDURI DIN LUNA MAI
The Body Shop te invită să adopți un copac
Pentru toți cei care nu se mulțumesc cu o singură opțiune, Coca-Cola lansează două noi variante răcoritoare: Coca-Cola cu gust de Lămâie și Coca-Cola cu gust de Lămâie Verde
KIKO MILANO SĂRBĂTOREȘTE DESCHIDEREA PRIMULUI MAGAZIN ÎN PARKLAKE SHOPPING CENTER!
FRF și ING Bank România anunță un parteneriat prin intermediul căruia competiția Cupa ISF devine Cupa ING
PUMA PALERMO LANSEAZĂ O NOUĂ COLECȚIE
NOUA COLECȚIE PRIMARK X PAULA ECHEVARRIA - ROCHII MUST-HAVE PENTRU ZILELE DE VARĂ
3, 2, 1… start! Pregătește-ți pielea pentru vară!
|