Comunicat de presa
În magazine și pe auchan.ro clienții vor regăsi de la ghiozdane, penare, instrumente de scris și de colorat, până la materiale de creație, articole de papetărie și accesorii educative. Mai mult, ca parte a strategiei de susținere a unui consum responsabil, compania continuă extinderea și diversificarea gamelor de produse sustenabile, cu zeci de articole din mai multe categorii, cum ar fi instrumente de scris și desenat, caiete din carton certificate FSC sau ghiozdane reciclate ori realizate din materiale biodegradabile.
În continuarea acțiunilor de protejare a puterii de cumpărare a românilor, cu atât mai mult în această perioadă, Auchan sprijină bugetul cheltuielilor pentru noul an școlar, oferind o sortimentație completă de rechizite la prețuri avantajoase, precum și o gamă întreagă de articole de papetărie, marcă proprie, cu prețuri blocate până la 30 septembrie. Mai mult, la achiziția produselor din această gamă și folosirea cardului MyCLUB Auchan, clienții beneficiază și de 5% bonus în bani pe cardul de fidelitate.
Cel mai ieftin ghiozdan costă 19,90 lei, iar prețul unui penar pornește de la 3,90 lei, produsele fiind disponibile în funcție de gama magazinelor.
Ce conține un ghiozdan complet echipat, la prețul de 100 lei
Astfel, cu un buget de 100 lei, de exemplu, clienții pot achiziționa un ghiozdan echipat cu 20 de articole, respectiv 10 caiete, un bloc de desen, câte un set de carioci, creioane colorate, pensule, acuarele, pixuri, stilou, creioane grafit, precum și un penar, o riglă, o radieră și pic corector. De asemenea, clienții pot opta și pentru variante de penare complet echipate la prețuri începând de la 35 lei.
În oferta din acest an, disponibilă atât în hipermarketurile Auchan, cât și pe auchan.ro, clienții pot regăsi:
Peste 600 de instrumente de scris și desenat (creioane, pixuri, carioci, rollere, acuarele, etc)
| Peste 300 de articole de marochinărie (ghiozdane, rucsaci, genți, penare simple sau complet echipate)
| Peste 200 de tipuri de caiete și zeci de modele de coperți
| Peste 200 de articole pentru orele de arte plastice (pânze și canvasuri de pictură, vopsea acrilică, pensule, articole de lipit și asamblat, pastă modelaj etc)
| Peste 150 de elemente de clasare și aranjare (dosare, mape, bibliorafturi, ecusoane, etc)
Oferta este completată de numeroase accesorii de înfrumusețare, stickere și materiale pentru decorat, accesorii educative (cretă, ecusoane, globuri geografice, calculatoare, articole de trasare etc.), agende, calendare și seturi de Arts&Crafts, precum și de zeci de articole de corectură.
Mai mult, Auchan propune și o gamă variată de textile Inextenso dedicate școlarilor și preșcolarilor, care acoperă principalele nevoi pentru școală. În plus, pentru a susține actualii și viitorii elevi este pregătită și o ofertă variată de electronice și accesorii PC (laptopuri, imprimante, periferice, căști), mobilier și accesorii (birouri, scaune de birou, lămpi de birou etc), articole pentru prepararea micului dejun și al pachețelului, precum și o gamă largă de cutii pentru sandwich și sticle de apă.
Articole ecologice de marochinărie și instrumente de scris realizate din plastic reciclat
În continuarea acțiunilor de protejare a planetei și din dorința de a încuraja un consum responsabil, oferta de rechizite școlare include, anual, o gamă eco marca Auchan, formată din numeroase rechizite prietenoase cu mediul precum:
ghiozdane realizate din poliester reciclat;
| ghiozdane realizate din 80% materiale reciclate, cu construcție optimizată, certificare FSC, rezistente la apă timp de o oră;
| diverse instrumente de scris și colorat (pixuri, rollere cu rescriere, markere, carioci etc.) realizate din pet-uri reciclate;
| rollere cu rescriere cu ambalaj reciclat și certificat FSC (de altfel, marea majoritate a rechizitelor au ambalaj din carton sau alt material biodegradabil);
Auchan donează 10% din vânzările produselor de papetărie eco marcă proprie
Și în acest an, retailerul continuă să sprijine comunitățile cu scopul de a susține dezvoltarea copiilor proveniți din medii vulnerabile. Astfel, 10% din vânzările produselor de papetărie eco, marcă proprie, vor fi direcționate către Asociația Habitat for Humanity România pentru construirea de locuințe decente în comuna Berceni din județul Prahova. Scopul proiectului este acela de a asigura un mediu adecvat pentru o bună dezvoltare pentru preșcolari și școlari. Proiectul se va implementa cu ajutorul voluntarilor (angajați și clienți Auchan) ca parte a Programului de Sustenabilitate Personală (PSP) #nuepreatârziu.
Te-ar putea interesa și:
Chirurgii esteticieni se reunesc anul acesta la un Congres Național pentru valorizarea chirurgiei estetice românești, la 30 de ani de la înființarea Societății Române de Chirurgie Estetică (SRCE)
Brandul de produse cosmetice coreene KORIKA este acum disponibil în rețeaua de magazine Notino
5 go și Corso au pregătit cel mai cool mix al verii: înghețata Salted Caramel Caffe Latte
Magazinele Lidl din România vor fi închise pe 5 și 6 mai 2024
SkyShowtime prezintă trailer-ul complet și imagini oficiale pentru cel de-al treilea sezon din Mayor of Kingstown
Looking for summer: noutăți și recomandări de la MioBio Organic Cosmetics
nZEB Expo, cel mai mare eveniment dedicat construcțiilor eficiente energetic, în premieră la București
Viggo Gold Signature Jacket - noul etalon al luxului The Art of Tailoring
Mega Mall găzduiește lansări și evenimente speciale în luna aprilie
Promenada Craiova se pregătește de concerte și spectacole de stand-up comedy cu unii dintre cei mai îndrăgiți artiști români
Kärcher curăță Teatrul Sică Alexandrescu și Piața Sfatului din Brașov
Tur-operatorul internațional Join UP! lansează în România vacanțe de vară de la 175 de euro și zboruri directe din 10 orașe din România
PRIMA EDIȚIE A FESTIVALULUI COFFeEAST A TRANSFORMAT ROMÂNIA ÎN EPICENTRUL CULTURII CAFELEI DIN EUROPA DE EST
500.000 de euro disponibili pentru ONG-uri mici și instituții de învățământ în 2024, prin Programul Start ONG
Parteneriat SOS Satele Copiilor & Pepco România: De Paște, campania Ursuleții Faptelor Bune vine în sprijinul a peste 1.000 de copii
MASSIMO DUTTI DEZVĂLUIE NOUL CONCEPT DE MAGAZIN ÎN LOCAȚIA DIN BĂNEASA SHOPPING CITY
Cotnari lansează campania ”Crama Transparentă” și îi invită pe iubitorii de vin să exploreze tradiția și inovația în producția de vinuri de calitate
PlantExtrakt lansează VerdioGast- primul produs natural pentru digestie, cu triplă acțiune
SAMEDAY anunță intenția de preluare a companiei de curierat Sprinter din Ungaria pentru a consolida rețeaua de puncte de livrare out of home
Cotnari devine partener oficial de vin al Galei Premiilor Gopo 2024
Federația Română de Gimnastică are un nou partener: HEINNER Electrocasnice
VIRTUWELL: Prima organizație pentru stare de bine și sănătate mintală digitală din România
HOT NEWS! Wella Professionals completează gama ULTIMATE REPAIR cu cea mai inovatoare mască intens reparatoare
McDonald’s a celebrat Ziua Mondială a Cărții și a demarat un proiect special cu suportul Asociației Curtea Veche
Notorious Stories a aniversat 4 ani de la înființare într-o atmosferă plină de eleganță și rafinament
La aniversarea de 10 ani, brandul Qilive by Auchan de electrocasnice & high-tech răsplătește aprecierea clienților
Secretul părului sănătos: Tratamentele profesionale în salon
GETT’s Salons: Ultima fiță în materie de beauty. Trendul este dictat nu de modele sau vedete, ci de femeile de afaceri
Leroy Merlin: Apetitul românilor pentru energie verde este în creștere, panourile solare nepresurizate, printre cele mai căutate
DIVA SĂRBĂTOREȘTE SEZONUL NUNȚILOR ÎN PRIMELE TREI WEEKENDURI DIN LUNA MAI
| |