Comunicat de presă

Lansarea Colosseum Mall este comunicată prin campania «Mall Together Now», mesaj care invită oamenii să se bucure din nou de socializare, prietenie și timp petrecut împreună, într-un spațiu modern, potrivit pentru toate categoriile de vârstă.

Noua identitate de brand îmbină zona de fashion cu cea de petrecere a timpului liber, într-un univers vizual care ne duce cu gândul la eleganță și relaxare,

Noile branduri din Colosseum Mall își vor întâmpina clienții cu cele mai noi concepte de magazine și colecțiile noului sezon.

Brandurile care se alătură acestei etape de extindere sunt Sinsay, parte a grupului polonez LPP, care deschide în Colosseum Mall cel mai mare magazin din România, New Yorker, Stay Fit, cu cel mai mare centru de fitness al brandului din București, CCC, Colin’s, 4F, Douglas, Teilor, Deichmann, Smyk All for Kids, Noriel, English Home, Ac&Co, Mumuso, Optiblu, Nala Cosmetics, Xpressions Beauty & Body Care, Helpnet, City Flowers, Fun Planet, Magic Casino, Superbet Premium Store, KFC, Dristor Kebab, Noodle Pack, Mesopotamia, So!Coffee, Vibe Cafe, Uncle John, All For Six, Bunătăți Ardelenești, Restaurant Presto, La Galleria, Inmedio,

În următoarele 12 luni se vor mai deschide în Colosseum Mall cinematograful Happy Cinema, prevăzut cu 7 săli de proiecție ultra-moderne,  o clinică cu servicii medicale, precum și o serie de alte branduri de fashion, accesorii și delicii culinare, precum House, Cropp, Splend’or, Penti, Cofetăria Kanel ș.a.

Odată cu inaugurarea, clienții Colosseum Mall se vor bucura de un food court deosebit, care integrează zone generoase de servit masa în aer liber, grădină, precum și locuri de joacă pentru copii, cel amenajat în aer liber având accesul gratuit.

Ca urmare a contextului geopolitic actual, Colosseum Mall va dona bugetul alocat inițial evenimentelor de lansare cu publicul, către Crucea Roșie Română și se va alătura campaniei “Umanitatea nu are granițe”.

Pentru detalii despre Colosseum Mall vă invităm să accesați noul website: www.thecolosseum.ro