Comunicat de presă
Factori externi precum soarele excesiv dăunează tenului, în special când efectele nocive acestuia sunt combinate cu umezeală, poluare și un nivel ridicat de praf. Cel mai des, rezultatele constau în pori blocați, inflamare subcutanată și un ten cu imperfecțiuni. Toamna este sezonul în care trebuie să ne răsfățăm tenul cu o rutină de îngrijire adecvată nevoilor acestuia, iar Uriage oferă soluțiile adecvate.
Produsele din gama HYSÉAC se adresează tuturor tipurilor de acnee, de la formele ușoare până la cele severe și este recomandată atât adolescenților, cât și adulților care nu doresc să renunțe la plăcerea unei rutine zilnice. Acneea afectează 4 din 5 adolescenți, dar și 40% dintre femeile adulte, având adesea un impact negativ și la nivelul stimei de sine. Produsele din gama HYSÉAC sunt îmbogățite cu 3 patente exclusive și ingrediente cunoscute pentru eficacitatea lor în lupta împotriva acneei:
MPA-REGUL – reduce microbiofilmul format de bacteriile C.acnes patogene reponsabile de apariția acneei;
| TLR2-REGUL – calmează răspunsul inflamator;
| LICORICE – reglează excesul de sebum și matifiază luciul nedorit;
| Complexul AHA – acid malic, glicolic și lactic – are un efect de exfoliere, iar acțiunea lor cheratolitică netezește suprafața cutanată neuniformă și previne înfundarea porilor.
Uriage propune o rutină de îngrijire în patru pași simpli:
Pasul 1 – HYSÉAC Gel de curățare – este un produs de curățare cu triplă acțiune: anti-seboreică, anti-bacteriană, anti-inflamatorie ce elimină impuritățile și toxinele fără a lăsa pielea grasă. Este primul pas în rutina de îngrijire zilnică deoarece îndepărtează machiajul în timp ce calmează tenul și îi păstrează nivelul de hidratare.
Pasul 2 – HYSEAC Loțiune Tonică – reduce dimensiunea porilor și excesul de sebum. Datorită ingredientelor precum acidul glicolic și acidul lactic, cât și a apei termale Uriage, aceasta are un rol purifiant și micșorează dimensiunea porilor, îmbunătățind textura pielii datorită acțiunii cheratoreglatoare. Se utilizează pe față și trunchi.
Pasul 3 - HYSÉAC Serum Anti-imperfecțiuni - reduce imperfecțiunile și are o eficiență dovedită după 7 zile de utilizare, conform studiilor clinice efectuate. Cu acțiune anti-recidivă, ajută la redarea luminozității tenului. Conține ingrediente active concentrate precum lactat de Zinc, complex AHA 6% (acid glicolic, lactic și malic), P-REFINYL®, TLR2 REGUL, MPA REGUL, dar și apă termală Uriage.
Pasul 4 - HYSÉAC Mască purifiantă peel-off – Acesta este un pas din rutina de îngrijire care trebuie efectuat o dată pe săptămână. Masca combină ingredientele active purificatoare într-o textură ultra-inovatoare peel-off pentru a obține rezultate vizibile de la prima utilizare; are acțiune puternic seboreglatoare și un efect anti-luciu datorat unor ingrediente precum P-REFINYL®, KAOLIN, zinc, derivate de acid malic. Exfoliază ușor și reduce dimensiunea porilor.
Gama HYSÉAC este adaptată la toate tipurile de piele predispusă la acnee, răspunzând atât nevoilor persoanelor adulte, cât și ale adolescenților. Eficacitatea ingredientelor este completată de texturi inovatoare, care oferă o experiență senzorială deosebită. Toate produsele sunt disponibile online și în farmacii.
Despre Uriage
Din 1992, Laboratoarele Dermatologice Uriage fructifică zilnic beneficiile apei termale Uriage în tratamente și produse dermatologice de îngrijire a pielii ce au la bază Apa Termală Uriage, o apă cu o mineralitate unică în lume (11g/litru) ce izvorăște din inima Alpilor francezi. În România, brandul Uriage este distribuit de ND MEDHEALTH, o companie farmaceutică cu o gamă completă de servicii menite să faciliteze accesul pe piața farmaceutică din România a brandurilor de sănătate și frumusețe, cu o experiență de peste 10 ani.
Te-ar putea interesa și:
Viggo Gold Signature Jacket - noul etalon al luxului The Art of Tailoring
Mega Mall găzduiește lansări și evenimente speciale în luna aprilie
Promenada Craiova se pregătește de concerte și spectacole de stand-up comedy cu unii dintre cei mai îndrăgiți artiști români
Kärcher curăță Teatrul Sică Alexandrescu și Piața Sfatului din Brașov
Tur-operatorul internațional Join UP! lansează în România vacanțe de vară de la 175 de euro și zboruri directe din 10 orașe din România
PRIMA EDIȚIE A FESTIVALULUI COFFeEAST A TRANSFORMAT ROMÂNIA ÎN EPICENTRUL CULTURII CAFELEI DIN EUROPA DE EST
500.000 de euro disponibili pentru ONG-uri mici și instituții de învățământ în 2024, prin Programul Start ONG
Parteneriat SOS Satele Copiilor & Pepco România: De Paște, campania Ursuleții Faptelor Bune vine în sprijinul a peste 1.000 de copii
MASSIMO DUTTI DEZVĂLUIE NOUL CONCEPT DE MAGAZIN ÎN LOCAȚIA DIN BĂNEASA SHOPPING CITY
Cotnari lansează campania ”Crama Transparentă” și îi invită pe iubitorii de vin să exploreze tradiția și inovația în producția de vinuri de calitate
PlantExtrakt lansează VerdioGast- primul produs natural pentru digestie, cu triplă acțiune
SAMEDAY anunță intenția de preluare a companiei de curierat Sprinter din Ungaria pentru a consolida rețeaua de puncte de livrare out of home
Cotnari devine partener oficial de vin al Galei Premiilor Gopo 2024
Federația Română de Gimnastică are un nou partener: HEINNER Electrocasnice
VIRTUWELL: Prima organizație pentru stare de bine și sănătate mintală digitală din România
HOT NEWS! Wella Professionals completează gama ULTIMATE REPAIR cu cea mai inovatoare mască intens reparatoare
McDonald’s a celebrat Ziua Mondială a Cărții și a demarat un proiect special cu suportul Asociației Curtea Veche
Notorious Stories a aniversat 4 ani de la înființare într-o atmosferă plină de eleganță și rafinament
La aniversarea de 10 ani, brandul Qilive by Auchan de electrocasnice & high-tech răsplătește aprecierea clienților
Secretul părului sănătos: Tratamentele profesionale în salon
GETT’s Salons: Ultima fiță în materie de beauty. Trendul este dictat nu de modele sau vedete, ci de femeile de afaceri
Leroy Merlin: Apetitul românilor pentru energie verde este în creștere, panourile solare nepresurizate, printre cele mai căutate
DIVA SĂRBĂTOREȘTE SEZONUL NUNȚILOR ÎN PRIMELE TREI WEEKENDURI DIN LUNA MAI
The Body Shop te invită să adopți un copac
Pentru toți cei care nu se mulțumesc cu o singură opțiune, Coca-Cola lansează două noi variante răcoritoare: Coca-Cola cu gust de Lămâie și Coca-Cola cu gust de Lămâie Verde
KIKO MILANO SĂRBĂTOREȘTE DESCHIDEREA PRIMULUI MAGAZIN ÎN PARKLAKE SHOPPING CENTER!
FRF și ING Bank România anunță un parteneriat prin intermediul căruia competiția Cupa ISF devine Cupa ING
PUMA PALERMO LANSEAZĂ O NOUĂ COLECȚIE
NOUA COLECȚIE PRIMARK X PAULA ECHEVARRIA - ROCHII MUST-HAVE PENTRU ZILELE DE VARĂ
3, 2, 1… start! Pregătește-ți pielea pentru vară!
|