Comunicat de presă
În cursul lunii octombrie, întreaga rețea de 135 de magazine și două depozite Kaufland România primește certificarea ce confirmă că toate măsurile de siguranță împotriva răspândirii Covid-19 sunt implementate corect, complet și sunt conforme cu standardele sanitare internaționale ale Organizației Mondiale a Sănătății și ale instituțiilor locale, la ora actuală.
Certificatul atestă că magazinele Kaufland România sunt oficial ,,locații de încredere”.
Standardul internațional de siguranță DEKRA pentru măsuri de prevenire a răspândirii Covid-19 este acordat în urma unui proces de audit și control, realizat pe parcursul a 45 de zile, la nivel național, de un organism de certificare independent și imparțial.
Auditul spațiilor este realizat fizic, în urma deplasării pe teren a unei echipe de auditori pentru controlul fiecărui magazin și depozit. O serie de 134 de criterii au fost verificate de inspectori pentru acordarea standardului.
Compania germană de auditare DEKRA este una dintre cele mai importante din lume, ce activează în domeniul siguranței de peste 90 de ani, în peste 60 de țări. Înființată în 1925 în Germania, ca Deutscher Kraftfahrzeug-Überwachungs-Verein e.V., organizația oferă servicii de expertiză calificate și independente în domeniul siguranței.
,,Standardul de siguranță DEKRA dezvoltat în Germania are un număr mare de criterii de evaluare a siguranței spațiilor și se acordă numai în urma controalelor în teren, nu online, ceea ce face ca întregul proces să fie complet, riguros, de încredere și corect. Auditurile noastre sunt efectuate prin liste de verificare bazate pe principalele recomandări și protocoale internaționale, ale Organizației Mondiale a Sănătății și locale ale agențiilor și autorităților guvernamentale”, declară Ionuț Muntean, Director Executiv DEKRA România.
Standardul DEKRA confirmă implementarea tuturor măsurilor de prevenire a răspândirii COVID-19 pe întregul spațiu de desfășurare al activității Kaufland România, inclusiv în etapele de recepție a mărfii, controlul furnizorilor și la intrarea în unitate, precum și în serviciile de igienă, sanitație și întreținere, precum și de instruire a personalului și de informare a clienților.
,,Certificarea DEKRA vine să susțină toate eforturile depuse de Kaufland România încă de la începutul declanșării pandemiei, pentru a oferi dovada unor spații sigure de cumpărături, atât pentru clienți, cât și pentru angajați, cu respectarea strictă a tuturor reglementărilor legale în vigoare”, a declarat Valer Hancaș, Director Comunicare & Public Affairs, Kaufland România.
De la declanșarea pandemiei și până în prezent, Kaufland România a investit peste 20 de milioane de lei în implementarea măsurilor de protecție și prevenție în spațiile sale (magazine, depozite, sedii), cu cea mai mare responsabilitate.
Printre măsurile luate numai în magazine se numără:
montarea porților de termometrizare la intrare, cu sistem de detectare automată a temperaturii, fără contact direct;
| dotarea spațiilor cu dispensere automate fără atingere, cu gel și șervețele dezinfectante pentru clienți și angajați;
| instalarea geamurilor de plexiglas la case;
| asigurarea echipamentelor suplimentare de protecție de unică folosință pentru angajați;
| sporirea frecvenței igienizărilor;
| amplasarea elementelor de signalistică de prevenție în toate spațiile;
| asigurarea informării corecte și complete prin sesiuni de instructaj periodic și înființarea unei linii telefonice speciale pentru angajați.
Te-ar putea interesa și:
Chirurgii esteticieni se reunesc anul acesta la un Congres Național pentru valorizarea chirurgiei estetice românești, la 30 de ani de la înființarea Societății Române de Chirurgie Estetică (SRCE)
Brandul de produse cosmetice coreene KORIKA este acum disponibil în rețeaua de magazine Notino
5 go și Corso au pregătit cel mai cool mix al verii: înghețata Salted Caramel Caffe Latte
Magazinele Lidl din România vor fi închise pe 5 și 6 mai 2024
SkyShowtime prezintă trailer-ul complet și imagini oficiale pentru cel de-al treilea sezon din Mayor of Kingstown
Looking for summer: noutăți și recomandări de la MioBio Organic Cosmetics
nZEB Expo, cel mai mare eveniment dedicat construcțiilor eficiente energetic, în premieră la București
Viggo Gold Signature Jacket - noul etalon al luxului The Art of Tailoring
Mega Mall găzduiește lansări și evenimente speciale în luna aprilie
Promenada Craiova se pregătește de concerte și spectacole de stand-up comedy cu unii dintre cei mai îndrăgiți artiști români
Kärcher curăță Teatrul Sică Alexandrescu și Piața Sfatului din Brașov
Tur-operatorul internațional Join UP! lansează în România vacanțe de vară de la 175 de euro și zboruri directe din 10 orașe din România
PRIMA EDIȚIE A FESTIVALULUI COFFeEAST A TRANSFORMAT ROMÂNIA ÎN EPICENTRUL CULTURII CAFELEI DIN EUROPA DE EST
500.000 de euro disponibili pentru ONG-uri mici și instituții de învățământ în 2024, prin Programul Start ONG
Parteneriat SOS Satele Copiilor & Pepco România: De Paște, campania Ursuleții Faptelor Bune vine în sprijinul a peste 1.000 de copii
MASSIMO DUTTI DEZVĂLUIE NOUL CONCEPT DE MAGAZIN ÎN LOCAȚIA DIN BĂNEASA SHOPPING CITY
Cotnari lansează campania ”Crama Transparentă” și îi invită pe iubitorii de vin să exploreze tradiția și inovația în producția de vinuri de calitate
PlantExtrakt lansează VerdioGast- primul produs natural pentru digestie, cu triplă acțiune
SAMEDAY anunță intenția de preluare a companiei de curierat Sprinter din Ungaria pentru a consolida rețeaua de puncte de livrare out of home
Cotnari devine partener oficial de vin al Galei Premiilor Gopo 2024
Federația Română de Gimnastică are un nou partener: HEINNER Electrocasnice
VIRTUWELL: Prima organizație pentru stare de bine și sănătate mintală digitală din România
HOT NEWS! Wella Professionals completează gama ULTIMATE REPAIR cu cea mai inovatoare mască intens reparatoare
McDonald’s a celebrat Ziua Mondială a Cărții și a demarat un proiect special cu suportul Asociației Curtea Veche
Notorious Stories a aniversat 4 ani de la înființare într-o atmosferă plină de eleganță și rafinament
La aniversarea de 10 ani, brandul Qilive by Auchan de electrocasnice & high-tech răsplătește aprecierea clienților
Secretul părului sănătos: Tratamentele profesionale în salon
GETT’s Salons: Ultima fiță în materie de beauty. Trendul este dictat nu de modele sau vedete, ci de femeile de afaceri
Leroy Merlin: Apetitul românilor pentru energie verde este în creștere, panourile solare nepresurizate, printre cele mai căutate
DIVA SĂRBĂTOREȘTE SEZONUL NUNȚILOR ÎN PRIMELE TREI WEEKENDURI DIN LUNA MAI
|