Peste 30 de creatori de frumos se întâlnesc la Mireasa Made in Ro, primul târg de nunți dedicat 100% designului românesc.
comunicat de presa
Rochii și costume bespoke, verighete din materiale nefinisate, cu linii contemporane, accesorii pictate, personalizate, invitații caligrafiate, aranjamente florale minimaliste - sunt câteva dintre ingredientele care conturează o nuntă de designer la Mireasa Made in Ro, pe 8-9 februarie, la Hotel Sheraton.
Logodnele durează în medie 12-14 luni, iar mirii consideră că ingredientele care fac nunta perfectă sunt fotografii (90%), locația (84%), ținuta de nuntă, inclusiv make-up și hairstyle (80%), tortul (76%), florile (74%) și muzica (72%), arată studiile*. Millenialii, care reprezintă majoritatea celor care se căsătoresc, sunt atenți la detalii, petrec zilnic 1-2 ore pentru a face research online și își doresc o nuntă care să îi reprezinte în totalitate*. Mireasa Made in Ro reunește astfel designeri și creatori care și-au construit brandul tocmai în jurul personalizării produselor lor, de la rochii de mireasă și de ocazie, până la bijuterii, verighete, accesorii, aranjamente florale, invitații de nuntă sau mărturii.
Mirii de azi sunt mult mai atenți cu bugetele pe care le alocă acestui eveniment, pentru că, de cele mai multe ori, ei suportă costurile nunții, așa că își doresc o experiență cu adevărat memorabilă. Cei mai mulți își aleg o tematică, iar colaborarea cu designeri și furnizori locali îi pot ajuta să-și personalizeze în detaliu nunta respectând acea tematică. Bugetul dedicat acestor elemente – excluzând locația și meniul de nuntă - variază între 6.000-10.000 de euro, însă cifrele arată că, de multe ori, mirii se îndrăgostesc de anumite detalii neprevăzute și ajung să cheltuiască cu până la 30% mai mult decât și-au propus, a precizat Anca Tănase, organizatorul târgului Mireasa Made in Ro.
De altfel și tendințele din acest an subliniază orientarea către un minimalism cât mai personal, întoarcerea către natură și simplitate atât în decoruri, cât și în ținute. Astfel, designerii pe care îi vor găsi vizitatorii la târgul creativ Mireasa Made în Ro propun țesături fluide, texturi filigranate, dar croieli relaxate, confortabile. Bijuteriile se îndreaptă spre designul contemporan, dar influențele tradiționale revin subtil și reinterpretat atât în accesorii, cât și în ținute.
Atunci când își organizează nunta, mirii pun accent tot mai mult pe calitate și pe review-uri atunci când își aleg furnizorii. Noi propunem vizitatorilor un eveniment în ideea de slow wedding, ca să facem o paralelă cu conceptul slow fashion, un loc unde designerii și creatorii pun accent pe emoție, pe stil personal, astfel încât amintirea nunții și a organizării acesteia să fie una cât mai aproape de perfecțiune, a mai precizat Anca Tănase.
Ce îi așteaptă pe vizitatorii Mireasa Made in Ro, pe 8-9 februarie, la Hotel Sheraton București:
designeri care creează rochii de mireasa bespoke, cu poveste, de la rochii clasice, până la rochii boho chic, precum Nicole Enea,Atelier Victor Marina, Olga Atelier de Frumos, Altea, Dona Trend, de la rochii de inspirație tradițională - Veșnic Ie - până la design nonconformist pentru mireasa modernă, precum Luwa și Atelier Amelian
| designeri care realizează costume made to measure, cum ar fi Razvan Tudor – Private Tailor
| designeri de bijuterie contemporană, de verighete și accesorii, cum ar fi Bianca Grin, IUKA, Corina Mardari, LaLuna, Joyelry
| designeri de pantofi – Ancolette – și teniși personalizați pentru mirese – Alexa Paintings.
| creatori de bijuterii și alte accesorii cu motive tradiționale – Elza- bijuterii rupte din ii, Amintiri Tradiționale
| designeri de rochii de seară sau pentru cununia civilă – Maison Ilia, Etajul Designerilor Români
| designeri florali, precum Alchimia Florilor, Dreams&Flowers
| fotografi si videografi talentati - Foto Experience
| creatori de mărturii și invitații de nuntă caligrafiate ori personalizate – Literalmente98, Ceva-mai-altceva, Creative Corner, Daruri cu dichis, Moss.
| hairstiliști și make-up artiști - D’Hairapy Studio
| produse gourmet, alternative la deliciile clasice, cum ar fi mărturii cu macarons, torturi spectaculoase, vin de mure, coffee bar alternativ aduse de Micul Patiser, Z Coffee Bar, Abund Berry
Partener al evenimentului: Event Planner - Muguri de Pin
Mai multe detalii pe pagina de Facebook a evenimentului: Mireasa Made in Ro
Te-ar putea interesa și:
Filmul manifest „Ce-ai făcut la școală?” produs de ASOCIAȚIA GO-AHEAD a ajuns în 35 de unități școlare și cinematografe din România
Oral-B lansează, în cadrul Romanian Design Week, “Harta îngrijirii monumentale” - o colecție de clădiri de valoare ale Bucureștiului
Calvin Klein lansează colecția Monochromatic Summer - Noua campanie îi include pe Micheal Ward & Vittoria Ceretti
VINIMONDO prezintă cea de-a doua ediție a evenimentului World Of Wines (WOW)
Scapă de kilogramele în plus acumulate de Paște, rapid și sănătos cu dieta preferată a românilor, validată de peste 35 de studii clinice!
Cinci victorii pentru Avon la Universal Beauty Awards 2024. Ce premii a câștigat brandul de beauty
PERSON-A, cel mai nou brand de modă românesc, a lansat cea de-a doua colecție
Victoria’s Secret îți pregătește evadarea de vară
Sinéad O’Dwyer setează standardele pentru design incluziv în cadrul Zalando Visionary Award 2024
Answear a lansat noua campanie ”Îmbracă-ți viața în momente prețioase”, prin care subliniază repoziționarea premium a brandului
Mark Stam lansează o nouă piesă - Pastila Ta
Tu și natura câștigați cu programul Sabon ReCycle
STRAY KIDS, SENZAȚIA K-POP & ACTRIȚA MADELYN CLINE ALĂTURI DE TOMMY ŞI DEE HILFIGER LA GALA MET 2024
SARBATORESTE PASTELE IN HAINE NOI! PRIMARK ESTE DESTINATIA PERFECTA DE SHOPPING PENTRU INTREAGA FAMILIE!
Strălucire naturală cu produsele Himalaya Wellness!
Chirurgii esteticieni se reunesc anul acesta la un Congres Național pentru valorizarea chirurgiei estetice românești, la 30 de ani de la înființarea Societății Române de Chirurgie Estetică (SRCE)
Brandul de produse cosmetice coreene KORIKA este acum disponibil în rețeaua de magazine Notino
5 go și Corso au pregătit cel mai cool mix al verii: înghețata Salted Caramel Caffe Latte
Magazinele Lidl din România vor fi închise pe 5 și 6 mai 2024
SkyShowtime prezintă trailer-ul complet și imagini oficiale pentru cel de-al treilea sezon din Mayor of Kingstown
Looking for summer: noutăți și recomandări de la MioBio Organic Cosmetics
nZEB Expo, cel mai mare eveniment dedicat construcțiilor eficiente energetic, în premieră la București
Viggo Gold Signature Jacket - noul etalon al luxului The Art of Tailoring
Mega Mall găzduiește lansări și evenimente speciale în luna aprilie
Promenada Craiova se pregătește de concerte și spectacole de stand-up comedy cu unii dintre cei mai îndrăgiți artiști români
Kärcher curăță Teatrul Sică Alexandrescu și Piața Sfatului din Brașov
Tur-operatorul internațional Join UP! lansează în România vacanțe de vară de la 175 de euro și zboruri directe din 10 orașe din România
PRIMA EDIȚIE A FESTIVALULUI COFFeEAST A TRANSFORMAT ROMÂNIA ÎN EPICENTRUL CULTURII CAFELEI DIN EUROPA DE EST
500.000 de euro disponibili pentru ONG-uri mici și instituții de învățământ în 2024, prin Programul Start ONG
Parteneriat SOS Satele Copiilor & Pepco România: De Paște, campania Ursuleții Faptelor Bune vine în sprijinul a peste 1.000 de copii
|