Calendarul Caravanei WATER POWER by SEPHORA cuprinde activări în centre comericale în cinci orașe:
13 septembrie – București (Promenada Mall)
| 15 septembrie – Constanța (City Park Mall)
| 17 septembrie – Cluj (Polus Cluj)
| 18 septembrie – Timișoara (Shopping City Timișoara)
| 20 septembrie – Iași (Palas Iași)
SEPHORA a pregătit o serie de surprize pentru toți cei care își doresc să testeze aceste produse și să pătrundă câteva momente într-o oază de hidratare și relaxare.
LANEIGE Lip Sleeping Mask
Formula hidratantă conferă buzelor un aport de minerale și acid hialuronic formând o peliculă protectoare care menține hidratarea pe tot parcusul nopții. Vitamina C, antioxidanții și extractele din căpșuni, zmeură, coacăze și merișor ajută la eliminarea celulelor moarte, buzele devenind netede și catifelate.
LANEIGE Water Bank Moisture Cream
Crema hidratantă LANEIGE ce conține apă cu minerale ionizate, un amestesc de minerale esențiale precum zinc, potasiu, calciu, magneziu, mangan și sodiu care ajută la menținerea unui nivel de hidratare ridicat este soluția perfectă pentru tenul uscat cu aspect tern, culoare și textură neuniforme.
DR.JART+ Cicapair Tiger Grass Cream
Crema Cicapair calmează pielea iritată și inflamația. Formula conține planta cameleon, coada șoricelului, minerale, sodiu, potasiu, calciu și magneziu care întăresc hidratarea și revigorează pielea obosită.
belief Aqua Bomb Jelly Cleanser
Gelul pentru curățarea feței se transformă într-o spumă fină la contactul cu apa, elimină impuritățile și machiajul cu ajutorul bulelor fine. Gelul conține o formulă super-hidradantă oferind tenului hidratare, luminozitate și un aspect neted și catifelat.
***
Lansată în Franța, în 1970, rețeaua de magazine Sephora a devenit din 1977 parte a Moet Hennessy Louis Vuitton Group (LVMH Group), cel mai mare grup de lux la nivel mondial. Cu o tradiție de peste 45 de ani pe piață, Sephora oferă conceptul unic al unui spațiu dedicat frumuseții, locul unde vei găsi cele mai variate branduri, de la cele clasice, la cele mai renumite, exclusive sau în trend.
Astăzi, Spehora are mai mult de 600 de magazine în Europa și aproximativ 1900 de magazine la nivel internațional, prezente în 29 de țări din întreaga lume. În România, Sephora este prezentă pe piață din aprilie 2007.
Te-ar putea interesa și:
Viggo Gold Signature Jacket - noul etalon al luxului The Art of Tailoring
Mega Mall găzduiește lansări și evenimente speciale în luna aprilie
Promenada Craiova se pregătește de concerte și spectacole de stand-up comedy cu unii dintre cei mai îndrăgiți artiști români
Kärcher curăță Teatrul Sică Alexandrescu și Piața Sfatului din Brașov
Tur-operatorul internațional Join UP! lansează în România vacanțe de vară de la 175 de euro și zboruri directe din 10 orașe din România
PRIMA EDIȚIE A FESTIVALULUI COFFeEAST A TRANSFORMAT ROMÂNIA ÎN EPICENTRUL CULTURII CAFELEI DIN EUROPA DE EST
500.000 de euro disponibili pentru ONG-uri mici și instituții de învățământ în 2024, prin Programul Start ONG
Parteneriat SOS Satele Copiilor & Pepco România: De Paște, campania Ursuleții Faptelor Bune vine în sprijinul a peste 1.000 de copii
MASSIMO DUTTI DEZVĂLUIE NOUL CONCEPT DE MAGAZIN ÎN LOCAȚIA DIN BĂNEASA SHOPPING CITY
Cotnari lansează campania ”Crama Transparentă” și îi invită pe iubitorii de vin să exploreze tradiția și inovația în producția de vinuri de calitate
PlantExtrakt lansează VerdioGast- primul produs natural pentru digestie, cu triplă acțiune
SAMEDAY anunță intenția de preluare a companiei de curierat Sprinter din Ungaria pentru a consolida rețeaua de puncte de livrare out of home
Cotnari devine partener oficial de vin al Galei Premiilor Gopo 2024
Federația Română de Gimnastică are un nou partener: HEINNER Electrocasnice
VIRTUWELL: Prima organizație pentru stare de bine și sănătate mintală digitală din România
HOT NEWS! Wella Professionals completează gama ULTIMATE REPAIR cu cea mai inovatoare mască intens reparatoare
McDonald’s a celebrat Ziua Mondială a Cărții și a demarat un proiect special cu suportul Asociației Curtea Veche
Notorious Stories a aniversat 4 ani de la înființare într-o atmosferă plină de eleganță și rafinament
La aniversarea de 10 ani, brandul Qilive by Auchan de electrocasnice & high-tech răsplătește aprecierea clienților
Secretul părului sănătos: Tratamentele profesionale în salon
GETT’s Salons: Ultima fiță în materie de beauty. Trendul este dictat nu de modele sau vedete, ci de femeile de afaceri
Leroy Merlin: Apetitul românilor pentru energie verde este în creștere, panourile solare nepresurizate, printre cele mai căutate
DIVA SĂRBĂTOREȘTE SEZONUL NUNȚILOR ÎN PRIMELE TREI WEEKENDURI DIN LUNA MAI
The Body Shop te invită să adopți un copac
Pentru toți cei care nu se mulțumesc cu o singură opțiune, Coca-Cola lansează două noi variante răcoritoare: Coca-Cola cu gust de Lămâie și Coca-Cola cu gust de Lămâie Verde
KIKO MILANO SĂRBĂTOREȘTE DESCHIDEREA PRIMULUI MAGAZIN ÎN PARKLAKE SHOPPING CENTER!
FRF și ING Bank România anunță un parteneriat prin intermediul căruia competiția Cupa ISF devine Cupa ING
PUMA PALERMO LANSEAZĂ O NOUĂ COLECȚIE
NOUA COLECȚIE PRIMARK X PAULA ECHEVARRIA - ROCHII MUST-HAVE PENTRU ZILELE DE VARĂ
3, 2, 1… start! Pregătește-ți pielea pentru vară!
|