TOMMYNOW călătorește în New York pentru a prezenta în premieră colecția colaborativă TommyXZendaya Toamnă 2019, realizată de designer-ul Tommy Hilfiger în parteneriat cu ambasadoarea de brand la nivel global, Zendaya.
| Evenimentul experiențial de modă va avea loc în cadrul emblematicului Apollo Theater, în Harlem, după producțiile de mare succes din Paris, Shanghai, Milano, Londra și Los Angeles.
| Aceasta este prima dată când TOMMYNOW revine în New York de la lansarea spectacolului experiențial ”See Now, Buy Now” ce a avut loc în toamna anului 2016.
| #TOMMYNOW, #TommyXZendaya
Tommy Hilfiger anunță spectacolul experiențial de modă TOMMYNOW Toamnă 2019, în cadrul New York Fashion Week, duminică, 8 septembrie 2019, la Apollo Theater, în Harlem. Conceptul ”See Now, Buy Now” semnat de Tommy Hilfiger va prezenta cea de-a doua colecție TommyXZendaya, realizată împreună cu Zendaya - ambasadoarea de brand la nivel global pentru colecțiile TOMMY HILFIGER adresate femeilor. Spectacolul va continua celebrarea incluziunii, diversității și capacitării pe care Tommy Hilfiger și Zendaya le-au adus în cadrul show-ului de modă TOMMYNOW în Paris, pentru Primăvara 2019. Evenimentul experiențial va aduce pentru audiența din sală, dar și virtual, pentru întreaga lume, stilul încrezător și spiritul optimist al actriței Zendaya.
Revenind pentru prima dată în New York, de la premiera sa în toamna anului 2016, aceasta va fi ultima oprire a unui turneu mondial care se bazează pe angajamentul de a aduce TOMMYNOW publicului și orașelor din întreaga lume. Urmează producțiile de mare succes din Paris pentru primăvara anului 2019, Shanghai pentru toamna anului 2018, Milano pentru primăvara anului 2018, Londra pentru toamna anului 2017, Los Angeles pentru primăvara anului 2017, precum și debutul din toamna anului 2016 din New York City.
,,După călătoriile în întreaga lume cu TOMMYNOW și un show de neuitat în Paris, alături de Zendaya, sunt încântat să revin unde a început aventura noastră See Now, Buy Now”, a afirmat Tommy Hilfiger. ”Dorința exprimată de Zendaya de a aduce TOMMYNOW în Harlem s-a simțit ca un următor pas excelent în exprimarea viziunii sale pentru viitor. Faptul că își exprimă punctul de vedere în tot ceea ce întreprinde o face sa fie un colaborator atât de valoros - este o onoare să continui să îi ofer o platformă în industria modei pentru a împărtăși acest lucru”.
Spectacolul experiențial de modă TOMMYNOW va avea loc în cadrul legendarului Apollo Theater, în Harlem, care a găzduit unii dintre cei mai emblematici entertaineri din lume, inclusiv Aneta Franklin, Ella Fitzgerald, Patti LaBelle și The Supremes. Însăși colecția TommyXZendaya Toamnă 2019 se inspiră din exemplele acestor femei puternice și încrezătoare, re-imaginând stilul power dressing într-o notă îndrăzneață și modernă.
Bazându-se pe conceptul ”See Now, Buy Now”, toate look-urile de podium vor fi disponibile printr-un sistem de achiziție imediată în peste 70 de țări.
Colecția TommyXZendaya Toamnă 2019 va fi disponibilă în magazinele TOMMY HILFIGER selecționate.
Featured foto by shutterupeire via Shutterstock
Te-ar putea interesa și:
Spune NU celulitei în trei pași simpli
5 to go este cafeaua oficială a festivalului BEACH, PLEASE!
HUGO BOSS anunță parteneriatul strategic cu David Beckham pentru o colaborare pe termen lung
Habitat for Humanity România: 50 de lideri din business și societatea civilă au construit 4 case în Berceni, Prahova
Idei de hidratare pentru o vară la superlativ
Premieră națională: dermatoscopie digitală asistată AI, disponibilă pentru pacienții din România în Spitalul Bioderm
Oral-B lansează, în cadrul Romanian Design Week, Harta îngrijirii monumentale - o colecție de clădiri de valoare ale Bucureștiului
HELMUT LANG ACUM DISPONIBIL PE ZALANDO: EDITORIAL EXCLUSIV CU RINA SAWAYAMA
Primark continuă expansiunea în România și anunță deschiderea primului magazin din Cluj-Napoca, în centrul comercial VIVO!
Carpathian Single Malt Whisky a câștigat o medalie de aur dublă cu un scor de 98 de puncte și medalii de argint la San Francisco World Spirits Competition 2024
Filmul manifest „Ce-ai făcut la școală?” produs de ASOCIAȚIA GO-AHEAD a ajuns în 35 de unități școlare și cinematografe din România
Oral-B lansează, în cadrul Romanian Design Week, “Harta îngrijirii monumentale” - o colecție de clădiri de valoare ale Bucureștiului
Calvin Klein lansează colecția Monochromatic Summer - Noua campanie îi include pe Micheal Ward & Vittoria Ceretti
VINIMONDO prezintă cea de-a doua ediție a evenimentului World Of Wines (WOW)
Scapă de kilogramele în plus acumulate de Paște, rapid și sănătos cu dieta preferată a românilor, validată de peste 35 de studii clinice!
Cinci victorii pentru Avon la Universal Beauty Awards 2024. Ce premii a câștigat brandul de beauty
PERSON-A, cel mai nou brand de modă românesc, a lansat cea de-a doua colecție
Victoria’s Secret îți pregătește evadarea de vară
Sinéad O’Dwyer setează standardele pentru design incluziv în cadrul Zalando Visionary Award 2024
Answear a lansat noua campanie ”Îmbracă-ți viața în momente prețioase”, prin care subliniază repoziționarea premium a brandului
Mark Stam lansează o nouă piesă - Pastila Ta
Tu și natura câștigați cu programul Sabon ReCycle
STRAY KIDS, SENZAȚIA K-POP & ACTRIȚA MADELYN CLINE ALĂTURI DE TOMMY ŞI DEE HILFIGER LA GALA MET 2024
SARBATORESTE PASTELE IN HAINE NOI! PRIMARK ESTE DESTINATIA PERFECTA DE SHOPPING PENTRU INTREAGA FAMILIE!
Strălucire naturală cu produsele Himalaya Wellness!
Chirurgii esteticieni se reunesc anul acesta la un Congres Național pentru valorizarea chirurgiei estetice românești, la 30 de ani de la înființarea Societății Române de Chirurgie Estetică (SRCE)
Brandul de produse cosmetice coreene KORIKA este acum disponibil în rețeaua de magazine Notino
5 go și Corso au pregătit cel mai cool mix al verii: înghețata Salted Caramel Caffe Latte
Magazinele Lidl din România vor fi închise pe 5 și 6 mai 2024
SkyShowtime prezintă trailer-ul complet și imagini oficiale pentru cel de-al treilea sezon din Mayor of Kingstown
|