Kaufland Card este noul program de loialitate al retailerului.
Comunicat de presa
Incepand cu 6 februarie 2019, lucrurile bune vin usor, iar cumparaturile la Kaufland vor fi si mai avantajoase, datorita Kaufland Card - noul program de loialitate al retailerului, ce rasplateste clientii fideli cu reduceri substantiale, puncte bonus de loialitate si numeroase beneficii.
Cardul digital Kaufland poate fi utilizat in toate magazinele din tara, este foarte usor de folosit si ofera:
Acces la promotii cu reduceri semnificative, create exclusiv pentru utilizatorii Kaufland Card;
| Posibilitatea de a colecta si folosi puncte bonus de loialitate, pentru achitarea produselor din campanii non-food;
| Promotii personalizate, in functie de obiceiurile de cumparare ale fiecarui client – beneficiu unic in piata, ce va fi disponibil ulterior in cursul anului;
Reducerile de loialitate pentru utilizatorii Kaufland Card sunt considerabile, se pot cumula cu promotiile standard si sunt oferite in fiecare saptamana la alta categorie de produse.
Cardul digital Kaufland este disponibil in cadrul aplicatiei mobile Kaufland – Oferte si Noutati, care poate fi descarcata gratuit atat din App Store, cat si de pe Google Play, iar cel fizic de la Biroul de Informatii din orice magazin Kaufland. Cardul fizic ofera doar accesul la promotiile generale de loialitate.
Prin integrarea cardului digital in aplicatia mobila Kaufland, clientii pot avea acces la toate promotiile disponibile (standard sau de loialitate), precum si la retete, la lista de cumparaturi comuna si alte noutati. De asemenea, in aplicatie isi pot vizualiza oricand numarul de puncte bonus de loialitate acumulate si campaniile promotionale non-food active la care le pot folosi pentru a cumpara mai ieftin.
,,Am creat cardul digital pentru a oferi clientilor toate beneficiile intr-un singur loc, in cel mai usor mod posibil. Ne-am dorit sa simplificam experienta de cumparaturi, punand la dispozitie un alt mod de a interactiona cu ofertele, unul modern si suficient de dinamic pentru a fi luat oriunde de clienti, direct pe telefon. incurajam folosirea cardului digital, fiindca este un instrument sustenabil”, declara Valer Hancas, Director Comunicare si Corporate Affairs Kaufland Romania.
Beneficiile - promotiile de loialitate si punctele Non-Food - vor fi acordate la casele de marcat, prin scanarea cardului digital sau fizic. in magazine, promotiile de loialitate sunt semnalizate prin etichete speciale.
Cardul lansat de echipa Kaufland Romania reprezinta o premiera in reteaua Kaufland la nivel international.
Lansarea programului de fidelitate Kaufland Card este insotit si de o campanie de comunicare 360° - creata sub sloganul Lucrurile bune vin usor. Cele patru spoturi TV ale campaniei il au ca protagonist pe actorul Tudor Istodor, care, in fiecare din cele patru situatii amuzante in care e filmat, ne arata ca lucrurile pot fi mult mai simple decat credem.
Te-ar putea interesa și:
Chirurgii esteticieni se reunesc anul acesta la un Congres Național pentru valorizarea chirurgiei estetice românești, la 30 de ani de la înființarea Societății Române de Chirurgie Estetică (SRCE)
Brandul de produse cosmetice coreene KORIKA este acum disponibil în rețeaua de magazine Notino
5 go și Corso au pregătit cel mai cool mix al verii: înghețata Salted Caramel Caffe Latte
Magazinele Lidl din România vor fi închise pe 5 și 6 mai 2024
SkyShowtime prezintă trailer-ul complet și imagini oficiale pentru cel de-al treilea sezon din Mayor of Kingstown
Looking for summer: noutăți și recomandări de la MioBio Organic Cosmetics
nZEB Expo, cel mai mare eveniment dedicat construcțiilor eficiente energetic, în premieră la București
Viggo Gold Signature Jacket - noul etalon al luxului The Art of Tailoring
Mega Mall găzduiește lansări și evenimente speciale în luna aprilie
Promenada Craiova se pregătește de concerte și spectacole de stand-up comedy cu unii dintre cei mai îndrăgiți artiști români
Kärcher curăță Teatrul Sică Alexandrescu și Piața Sfatului din Brașov
Tur-operatorul internațional Join UP! lansează în România vacanțe de vară de la 175 de euro și zboruri directe din 10 orașe din România
PRIMA EDIȚIE A FESTIVALULUI COFFeEAST A TRANSFORMAT ROMÂNIA ÎN EPICENTRUL CULTURII CAFELEI DIN EUROPA DE EST
500.000 de euro disponibili pentru ONG-uri mici și instituții de învățământ în 2024, prin Programul Start ONG
Parteneriat SOS Satele Copiilor & Pepco România: De Paște, campania Ursuleții Faptelor Bune vine în sprijinul a peste 1.000 de copii
MASSIMO DUTTI DEZVĂLUIE NOUL CONCEPT DE MAGAZIN ÎN LOCAȚIA DIN BĂNEASA SHOPPING CITY
Cotnari lansează campania ”Crama Transparentă” și îi invită pe iubitorii de vin să exploreze tradiția și inovația în producția de vinuri de calitate
PlantExtrakt lansează VerdioGast- primul produs natural pentru digestie, cu triplă acțiune
SAMEDAY anunță intenția de preluare a companiei de curierat Sprinter din Ungaria pentru a consolida rețeaua de puncte de livrare out of home
Cotnari devine partener oficial de vin al Galei Premiilor Gopo 2024
Federația Română de Gimnastică are un nou partener: HEINNER Electrocasnice
VIRTUWELL: Prima organizație pentru stare de bine și sănătate mintală digitală din România
HOT NEWS! Wella Professionals completează gama ULTIMATE REPAIR cu cea mai inovatoare mască intens reparatoare
McDonald’s a celebrat Ziua Mondială a Cărții și a demarat un proiect special cu suportul Asociației Curtea Veche
Notorious Stories a aniversat 4 ani de la înființare într-o atmosferă plină de eleganță și rafinament
La aniversarea de 10 ani, brandul Qilive by Auchan de electrocasnice & high-tech răsplătește aprecierea clienților
Secretul părului sănătos: Tratamentele profesionale în salon
GETT’s Salons: Ultima fiță în materie de beauty. Trendul este dictat nu de modele sau vedete, ci de femeile de afaceri
Leroy Merlin: Apetitul românilor pentru energie verde este în creștere, panourile solare nepresurizate, printre cele mai căutate
DIVA SĂRBĂTOREȘTE SEZONUL NUNȚILOR ÎN PRIMELE TREI WEEKENDURI DIN LUNA MAI
|