Kaufland a lansat o noua marca proprie de alimente fara lactoza si fara gluten: "K-free".
Comunicat de presa
Kaufland a lansat o noua marca proprie de alimente fara lactoza si fara gluten: „K-free”, destinata celor care au intoleranta la aceste substante. Noua marca proprie „K-free” ofera mai multe tipuri de produse gustoase si sanatoase, pentru o alimentatie zilnica fara lactoza sau gluten.
O parte din produsele fara gluten - mai exact, pastele - sunt produse în Romania si distribuite la nivel de grup. Pastele K-free sunt fabricate în singura facilitate din Romania certificata pentru produse gluten free. Interesul tot mai crescut pentru astfel de produse a generat demersurile ca din anul 2019 sa debuteze în Romania schema de audit si certificare pentru producatorii gluten free.
„Intoleranta/alergia la anumite substante continute de alimente poate avea repercusiuni asupra sanatatii sau starii generale a persoanelor. Prin noile produse „K-free”, oferim o selectie de alimente de baza gustoase si cu preturi accesibile, pentru toti cei care sunt nevoiti sau doresc sa renunte la ingrediente precum glutenul sau lactoza,” a declarat Valer Hancas, Director Comunicare si Corporate Affairs, Kaufland Romania.
Gama K-free fara gluten cuprinde 10 produse
Boala celiaca sau intoleranta la gluten este o afectiune autoimuna declanşata de ingestia de gluten (proteina din grau, secara şi orz) la persoanele cu predispozitie genetica. La nivel european, afecteaza circa 1% din populatie şi poate debuta la orice varsta. În lipsa respectarii regimului fara gluten, aceasta boala poate avea consecinte de sanatate importante, cum ar fi osteoporoza, infertilitatea, avorturile repetate, anemia prin deficit de fier şi anumite forme de cancer. În Romania, aproximativ 5% dintre persoanele cu risc sunt diagnosticate.
Gama K-free fara gluten este destinata persoanelor cu intoleranta la gluten sau care au membri de familie sau prieteni cu o asemenea intoleranta, respectiv oameni pentru care o alimentatie constienta este esentiala.
| Cuprinde 10 articole fara gluten în categoria amestecuri pentru copt paine, checuri sau briose, paste fainoase & musli.
| Pastele fainoase contin în proportie de 98% faina de malai si 2% faina de naut. Porumbul ajunge direct de pe camp în moara fabricii si de acolo în locul de productie pentru pastele fainoase fara gluten. Acest lucru înseamna transporturi pe distante scurte si o prelucrare rapida fara a utiliza multe ambalaje. În plus, Kaufland a renuntat complet la emulgatori, astfel încat pastele sunt mai aspre dupa fierbere si sosurile adera mai bine.
| Musli este disponibil cu gust de ciocolata si cu fructe, ambele variante în calitate bio. În plus, ciocolata este certificata prin intermediul Fairtrade Cocoa Program.
| Gama fara gluten are o eticheta cu design portocaliu.
„Initiativa Kaufland de a se adresa comunitatii intolerante la gluten cu gama K-Free este un pas spre normalitate pentru persoanele afectate de boala celiaca sau alte afectiuni în care este recomandata dieta fara gluten. Lansarea gamei K-Free este o oportunitate pentru ca persoanele cu intoleranta la gluten sa aiba aceeasi experienta de cumparare ca orice alt client, prin gama de produse competitiva, cu un raport avantajos calitate/pret. Siguranta ca produsele care poarta eticheta K-Free sunt fabricate în unitati unde nu exista risc de contaminare cu gluten si distributia geografica generoasa a retelei Kaufland, care va face ca aceste produse sa ajunga la consumatorii din toata tara, sunt vesti foarte bune pentru comunitatea gluten free,” a declarat Iuliana Roibu Bonoiu, Presedintele Asociatiei Romane pentru Intoleranta la Gluten.
K-free fara lactoza - o alternativa fara neplaceri
Conceputa pentru persoanele cu intoleranta la lactoza sau care au membri de familie sau prieteni cu o asemenea intoleranta
| Cuprinde 3 articole fara lactoza – smantana UHT pentru frisca, lapte UHT cu 1,5% sau 3,8% grasime
| Gama fara lactoza poate fi usor recunoscuta prin eticheta mov.
Cele 13 produse diferite marca proprie „K-free” sunt deja disponibile în toate magazinele Kaufland din Romania. Acestea se afla la îndemana clientilor, în raioanele dedicate. Pentru a fi cat mai usor de gasit în cadrul magazinelor, Kaufland a reorganizat dispunerea alimentelor si le-a semnalizat atent. În afara de culoarea specifica fiecarei game, o etichetare clara aplicata pe ambalaj ajuta clientii sa recunoasca imediat daca un anume articol nu contine lactoza sau gluten - sau niciuna dintre acestea.
Produsele au fost dezvoltate împreuna cu experti si furnizori atent selectati, calitatea acestora fiind verificata în laboratoare independente. Portofoliul de produse „K-free” se va largi, Kaufland Romania avand în vedere, pentru viitor, o extindere a marcii si la alte categorii de produse de tipul „nu contine”.
Te-ar putea interesa și:
Viggo Gold Signature Jacket - noul etalon al luxului The Art of Tailoring
Mega Mall găzduiește lansări și evenimente speciale în luna aprilie
Promenada Craiova se pregătește de concerte și spectacole de stand-up comedy cu unii dintre cei mai îndrăgiți artiști români
Kärcher curăță Teatrul Sică Alexandrescu și Piața Sfatului din Brașov
Tur-operatorul internațional Join UP! lansează în România vacanțe de vară de la 175 de euro și zboruri directe din 10 orașe din România
PRIMA EDIȚIE A FESTIVALULUI COFFeEAST A TRANSFORMAT ROMÂNIA ÎN EPICENTRUL CULTURII CAFELEI DIN EUROPA DE EST
500.000 de euro disponibili pentru ONG-uri mici și instituții de învățământ în 2024, prin Programul Start ONG
Parteneriat SOS Satele Copiilor & Pepco România: De Paște, campania Ursuleții Faptelor Bune vine în sprijinul a peste 1.000 de copii
MASSIMO DUTTI DEZVĂLUIE NOUL CONCEPT DE MAGAZIN ÎN LOCAȚIA DIN BĂNEASA SHOPPING CITY
Cotnari lansează campania ”Crama Transparentă” și îi invită pe iubitorii de vin să exploreze tradiția și inovația în producția de vinuri de calitate
PlantExtrakt lansează VerdioGast- primul produs natural pentru digestie, cu triplă acțiune
SAMEDAY anunță intenția de preluare a companiei de curierat Sprinter din Ungaria pentru a consolida rețeaua de puncte de livrare out of home
Cotnari devine partener oficial de vin al Galei Premiilor Gopo 2024
Federația Română de Gimnastică are un nou partener: HEINNER Electrocasnice
VIRTUWELL: Prima organizație pentru stare de bine și sănătate mintală digitală din România
HOT NEWS! Wella Professionals completează gama ULTIMATE REPAIR cu cea mai inovatoare mască intens reparatoare
McDonald’s a celebrat Ziua Mondială a Cărții și a demarat un proiect special cu suportul Asociației Curtea Veche
Notorious Stories a aniversat 4 ani de la înființare într-o atmosferă plină de eleganță și rafinament
La aniversarea de 10 ani, brandul Qilive by Auchan de electrocasnice & high-tech răsplătește aprecierea clienților
Secretul părului sănătos: Tratamentele profesionale în salon
GETT’s Salons: Ultima fiță în materie de beauty. Trendul este dictat nu de modele sau vedete, ci de femeile de afaceri
Leroy Merlin: Apetitul românilor pentru energie verde este în creștere, panourile solare nepresurizate, printre cele mai căutate
DIVA SĂRBĂTOREȘTE SEZONUL NUNȚILOR ÎN PRIMELE TREI WEEKENDURI DIN LUNA MAI
The Body Shop te invită să adopți un copac
Pentru toți cei care nu se mulțumesc cu o singură opțiune, Coca-Cola lansează două noi variante răcoritoare: Coca-Cola cu gust de Lămâie și Coca-Cola cu gust de Lămâie Verde
KIKO MILANO SĂRBĂTOREȘTE DESCHIDEREA PRIMULUI MAGAZIN ÎN PARKLAKE SHOPPING CENTER!
FRF și ING Bank România anunță un parteneriat prin intermediul căruia competiția Cupa ISF devine Cupa ING
PUMA PALERMO LANSEAZĂ O NOUĂ COLECȚIE
NOUA COLECȚIE PRIMARK X PAULA ECHEVARRIA - ROCHII MUST-HAVE PENTRU ZILELE DE VARĂ
3, 2, 1… start! Pregătește-ți pielea pentru vară!
| |