Careless Beauty: Puritatea naturii ne inspira – Eveniment – dezbatere dedicat ultimelor evolutii in cosmetica organica romaneasca, pe 22 februarie, la Bucuresti.
comunicat de presa
Mai exista frumusete in stare pura, in epoca botoxului? Departe de a raspunde doar unei intrebari aparent retorice, evenimentul-dezbatere “Careless Beauty: Puritatea naturii ne inspira” va fi dedicat ultimelor evolutii in cosmetica organica romaneasca si alternativelor complexe si perfect naturale de mentinere a sanatatii si frumusetii pielii, prin valorizarea tezaurului vegetal romanesc si noi tehnici de tratament. Evenimentul va avea loc miercuri, 22 februarie 2017, ora 10.30, la sediul companiei din Bucuresti situat in Str. Viitorului nr. 14 (sector 2). “Careless Beauty: Puritatea naturii ne inspira” este un voiaj deopotriva cerebral si senzorial in universul surprinzator si inteligent al cosmeticii organice, intr-un context autentic romanesc.
Principalele teme ale dezbaterii vor fi:
beneficiile terapeutice ale cosmeticii organice
| valoarea de nepretuit a tezaurului vegetal romanesc
| unicitatea plantelor romanesti prin bogatia compusilor bio-activi si pastrarea intacta a acestora in produsul cosmetic finit, prin diversitatea combinarii extractelor vegetale si prin potentialul terapeutic dovedit stiintific
| estetica organica traditionala readusa la viata si reprezentata prin anumite tehnici profesionale de tratamente faciale – trecut – prezent - viitor
| atuurile produsului pur vegetal ca liant intre om si natura pentru crearea starii sale de bine: de la Elixirul tineretii la pernele aromaterapeutice.
Pentru initiatoarea brandului, Elena Oancea – fondator, chimist, estetician, si echipa sa, cosmetica organica inseamna reintoarcerea la natura, la retetele de infrumusetare mostenite de la bunici, la traditii. Careless Beauty este o companie romaneasca ce promoveaza cosmetica integral organica, aproape perfecta pentru piele (prin 0% substante de sinteza), si este singurul brand romanesc de cosmetica organica brevetat (detine pana in prezent 4 brevete de inventie). Compania cu capital integral romanesc are in portofoliu 22 de produse, fiecare continand combinatii personalizate de extracte din peste 10 specii de plante, recoltate din culturi proprii, procesate manual si atent supravegheate in perioada de macerare. In 2016, Elena Oancea a fost nominalizata la premiile revistei Business Woman, la categoria Premiul pentru extinderea internationala a afacerii.
Natura ofera o gama infinita de metode de ingrijire a tuturor tipurilor de piele, dar in acelasi timp natura este extrem de greu de reprodus in laborator. Pentru a pastra puritatea naturii este nevoie de pricepere, maiestrie, pasiune si multa rabdare. O specie de planta poate cuprinde sute de compusi chimici, biologic activi. Un produs de sinteza nu este la fel de rapid acceptat de catre piele sau, in multe cazuri, nu este acceptat deloc. Avantajul major al extractelor din plante romanesti este ca au o penetrabilitate foarte mare, sunt recunoscute rapid de catre organism si detin o compozitie chimica foarte variata, bogata in principii active“, declara Elena Oancea, fondator Careless Beauty si Ioana-Adina Oancea, fiica sa, farmacist-estetician.
Precursor, in Romania, al unui trend de stricta actualitate in cosmetica organica si cosmetica vegetala, neurobiologia, brandul Careless Beauty foloseste materie prima integral romaneasca de pe plantatiile proprii si lucreaza cu peste 40 de specii de plante romanesti care si-au confirmat potentialul in tratarea afectiunilor dermatologice.
Ca noutati de portofoliu si de gama, compania va lansa, in cadrul evenimentului, si noua colectie Careless Beauty Wellbeing - perne si saltele din plante cu efect terapeutic, game limitate de produse cosmetice vegetale, aranjamente florale, o selectie de condimente s.a.
Te-ar putea interesa și:
Chirurgii esteticieni se reunesc anul acesta la un Congres Național pentru valorizarea chirurgiei estetice românești, la 30 de ani de la înființarea Societății Române de Chirurgie Estetică (SRCE)
Brandul de produse cosmetice coreene KORIKA este acum disponibil în rețeaua de magazine Notino
5 go și Corso au pregătit cel mai cool mix al verii: înghețata Salted Caramel Caffe Latte
Magazinele Lidl din România vor fi închise pe 5 și 6 mai 2024
SkyShowtime prezintă trailer-ul complet și imagini oficiale pentru cel de-al treilea sezon din Mayor of Kingstown
Looking for summer: noutăți și recomandări de la MioBio Organic Cosmetics
nZEB Expo, cel mai mare eveniment dedicat construcțiilor eficiente energetic, în premieră la București
Viggo Gold Signature Jacket - noul etalon al luxului The Art of Tailoring
Mega Mall găzduiește lansări și evenimente speciale în luna aprilie
Promenada Craiova se pregătește de concerte și spectacole de stand-up comedy cu unii dintre cei mai îndrăgiți artiști români
Kärcher curăță Teatrul Sică Alexandrescu și Piața Sfatului din Brașov
Tur-operatorul internațional Join UP! lansează în România vacanțe de vară de la 175 de euro și zboruri directe din 10 orașe din România
PRIMA EDIȚIE A FESTIVALULUI COFFeEAST A TRANSFORMAT ROMÂNIA ÎN EPICENTRUL CULTURII CAFELEI DIN EUROPA DE EST
500.000 de euro disponibili pentru ONG-uri mici și instituții de învățământ în 2024, prin Programul Start ONG
Parteneriat SOS Satele Copiilor & Pepco România: De Paște, campania Ursuleții Faptelor Bune vine în sprijinul a peste 1.000 de copii
MASSIMO DUTTI DEZVĂLUIE NOUL CONCEPT DE MAGAZIN ÎN LOCAȚIA DIN BĂNEASA SHOPPING CITY
Cotnari lansează campania ”Crama Transparentă” și îi invită pe iubitorii de vin să exploreze tradiția și inovația în producția de vinuri de calitate
PlantExtrakt lansează VerdioGast- primul produs natural pentru digestie, cu triplă acțiune
SAMEDAY anunță intenția de preluare a companiei de curierat Sprinter din Ungaria pentru a consolida rețeaua de puncte de livrare out of home
Cotnari devine partener oficial de vin al Galei Premiilor Gopo 2024
Federația Română de Gimnastică are un nou partener: HEINNER Electrocasnice
VIRTUWELL: Prima organizație pentru stare de bine și sănătate mintală digitală din România
HOT NEWS! Wella Professionals completează gama ULTIMATE REPAIR cu cea mai inovatoare mască intens reparatoare
McDonald’s a celebrat Ziua Mondială a Cărții și a demarat un proiect special cu suportul Asociației Curtea Veche
Notorious Stories a aniversat 4 ani de la înființare într-o atmosferă plină de eleganță și rafinament
La aniversarea de 10 ani, brandul Qilive by Auchan de electrocasnice & high-tech răsplătește aprecierea clienților
Secretul părului sănătos: Tratamentele profesionale în salon
GETT’s Salons: Ultima fiță în materie de beauty. Trendul este dictat nu de modele sau vedete, ci de femeile de afaceri
Leroy Merlin: Apetitul românilor pentru energie verde este în creștere, panourile solare nepresurizate, printre cele mai căutate
DIVA SĂRBĂTOREȘTE SEZONUL NUNȚILOR ÎN PRIMELE TREI WEEKENDURI DIN LUNA MAI
| |