Barbatii au nevoie de un numar surprinzator de mare de miscari repetate in timpul barbieritului, ceea ce cauzeaza iritatii. Gillette, prin cercetarile constante doreste sa ofere confort si precizie, astfel aduce barbatilor un aparat cu o noua rezerva cu lame pentru a nu schimba modul in care se barbieresc.
Comunicat de presa
Conform celor mai recente studii, cei mai multi barbati au nevoie de 170 de miscari atunci cand se barbieresc, iar 120 dintre ele sunt repetari pe aceeasi suprafata a fetei dupa ce primele miscari elimina o buna parte din gelul de ras protector. Desi exista o evolutie a tehnologiei lamelor, multi barbati inca se aleg cu iritatii, cele mai multe din cauza repetarilor. Pentru a nu schimba modul in care se barbieresc barbatii, Gillette a dezvoltat o noua rezerva ce beneficiaza de cea mai noua tehnologie de pana acum pentru a proteja mai bine barbatii de iritatii. Noul Gillette Fusion ProShield, cu banda lubrifianta inaintea si in urma lamelor, protejeaza impotriva iritatiilor in timpul barbieritului, indiferent de numarul de miscari de care este nevoie.
Barbatii au multe obiceiuri de ingrijire personala pentru a avea aspectul pe care si-l doresc. De multe ori acestea sunt realizate in mod automat printre alte activitati ale zilei. Unele dintre gesturile automate pot fi ridicarea pieptului atunci cand se simt provocati, gesturile in care duc mana la fata atunci cand se gandesc la un lucru, inspira aer adanc cand vad o persoana atractiva sau repeta un numar surprinzator de miscari atunci cand se barbieresc.
Atunci cand se barbieresc frecvent, barbatii repeta aceeasi miscare pe aceeasi suprafata a fetei, ceea ce duce la indepartarea gelului de ras. Barbieritul aceleiasi suprafete fara a avea un gel protectie poate duce la iritarea pielii, roseata sau mici rani care ii vor opri pe barbati din a avea un aspect prin care ssa se simta confortabili. De aceea, Gillette a dezvoltat Fusion ProShield, adaugand o noua banda lubrifianta inaintea lamelor alaturi de banda Lubrastrip deja existenta in urma lamelor, pentru a proteja pielea de iritatii, dar in acelasi timp pastrand si precizia din timpul barbieritului.
“Prin intermediul celei mai noi tehnologii utilizate in realizarea lamelor, repetarea excesiva a miscarilor pentru un barbierit precis nu mai este necesara, insa aceste obiceiuri raman greu de schimbat”, declara Dr. Kristina Vanoosthuyze, Senior Manager Scientific Communications Gillette. “Gillette realizeaza constant cercetari pentru a veni cu solutii care imbunatatesc barbieritul. De aceea am lansat Fusion ProShield, cu banda lubrifianta inaintea si in urma lamelor, pentru a proteja pielea fetei de iritatii. Am imbunatatit lamele rezervelor pentru ca barbatii sa nu isi schimbe obiceiurile din timpul barbieritului.”
Caracteristicile aparatului Fusion ProShield:
Noua banda lubrifianta inaintea lamelor, alaturi de banda Lubrastrip deja existenta in urma lamelor, ce protejeaza pielea de iritatii
Alaturi de lamele de ras ProGlide ce benficiaza de cea mai noua tehnologie:
Cele mai subtiri si fine margini ale lamelor pentru a inlatura senza ia de tragere si smulgere
| Cel mai avansat invelis Gillette pentru lamele de ras
| Stabilizatorul de lame pentru a mentine o distan a optima intre lame pentru un confort mai mare
| Micro pieptenele (MicroComb) care ajuta la pozitionarea firelor de par si ghidarea acestora spre lame
| „Trimmer” pentru o definire de precizie
Manerul cu tehnologie FlexBallManerul FlexBall:
Manerul FlexBall cu un pivot inovativ pentru a se adapta liniilor fetei pentru o precizie maxima
In plus, rezervele ProShield se potrivesc si la aparatele de ras Fusion si ProGlide.
Gillette a redefinit barbieritul prin tehnologia Fusion ProGlide cu Flexball, iar acum a modificat tehnologia rezervelor cu lame prin Fusion ProShield. Peste 25 de milioane de barbati din intreaga lume au facut schimbarea la Flexball, iar prin Fusion ProShield, experienta barbieritului este acum imbunatatita prin cel mai avansat aparat de barbierit Gillette.
Gillette Fusion ProShield este disponibil in Romania la pretul recomandat de 64,99 lei.
Pentru mai multe informatii despre Gillette Fusion ProShield, vizitati www.gillette.com.
Te-ar putea interesa și:
Viggo Gold Signature Jacket - noul etalon al luxului The Art of Tailoring
Mega Mall găzduiește lansări și evenimente speciale în luna aprilie
Promenada Craiova se pregătește de concerte și spectacole de stand-up comedy cu unii dintre cei mai îndrăgiți artiști români
Kärcher curăță Teatrul Sică Alexandrescu și Piața Sfatului din Brașov
Tur-operatorul internațional Join UP! lansează în România vacanțe de vară de la 175 de euro și zboruri directe din 10 orașe din România
PRIMA EDIȚIE A FESTIVALULUI COFFeEAST A TRANSFORMAT ROMÂNIA ÎN EPICENTRUL CULTURII CAFELEI DIN EUROPA DE EST
500.000 de euro disponibili pentru ONG-uri mici și instituții de învățământ în 2024, prin Programul Start ONG
Parteneriat SOS Satele Copiilor & Pepco România: De Paște, campania Ursuleții Faptelor Bune vine în sprijinul a peste 1.000 de copii
MASSIMO DUTTI DEZVĂLUIE NOUL CONCEPT DE MAGAZIN ÎN LOCAȚIA DIN BĂNEASA SHOPPING CITY
Cotnari lansează campania ”Crama Transparentă” și îi invită pe iubitorii de vin să exploreze tradiția și inovația în producția de vinuri de calitate
PlantExtrakt lansează VerdioGast- primul produs natural pentru digestie, cu triplă acțiune
SAMEDAY anunță intenția de preluare a companiei de curierat Sprinter din Ungaria pentru a consolida rețeaua de puncte de livrare out of home
Cotnari devine partener oficial de vin al Galei Premiilor Gopo 2024
Federația Română de Gimnastică are un nou partener: HEINNER Electrocasnice
VIRTUWELL: Prima organizație pentru stare de bine și sănătate mintală digitală din România
HOT NEWS! Wella Professionals completează gama ULTIMATE REPAIR cu cea mai inovatoare mască intens reparatoare
McDonald’s a celebrat Ziua Mondială a Cărții și a demarat un proiect special cu suportul Asociației Curtea Veche
Notorious Stories a aniversat 4 ani de la înființare într-o atmosferă plină de eleganță și rafinament
La aniversarea de 10 ani, brandul Qilive by Auchan de electrocasnice & high-tech răsplătește aprecierea clienților
Secretul părului sănătos: Tratamentele profesionale în salon
GETT’s Salons: Ultima fiță în materie de beauty. Trendul este dictat nu de modele sau vedete, ci de femeile de afaceri
Leroy Merlin: Apetitul românilor pentru energie verde este în creștere, panourile solare nepresurizate, printre cele mai căutate
DIVA SĂRBĂTOREȘTE SEZONUL NUNȚILOR ÎN PRIMELE TREI WEEKENDURI DIN LUNA MAI
The Body Shop te invită să adopți un copac
Pentru toți cei care nu se mulțumesc cu o singură opțiune, Coca-Cola lansează două noi variante răcoritoare: Coca-Cola cu gust de Lămâie și Coca-Cola cu gust de Lămâie Verde
KIKO MILANO SĂRBĂTOREȘTE DESCHIDEREA PRIMULUI MAGAZIN ÎN PARKLAKE SHOPPING CENTER!
FRF și ING Bank România anunță un parteneriat prin intermediul căruia competiția Cupa ISF devine Cupa ING
PUMA PALERMO LANSEAZĂ O NOUĂ COLECȚIE
NOUA COLECȚIE PRIMARK X PAULA ECHEVARRIA - ROCHII MUST-HAVE PENTRU ZILELE DE VARĂ
3, 2, 1… start! Pregătește-ți pielea pentru vară!
| |