De cate ori nu ai visat la acel loc special, indepartat si plin de mister, unde ai vrea sa ajungi intr-o buna zi? Acum, Syoss, Fa si Schwarzkopf iti aduc frumusetea lumii la doi pasi prin noua campanie promotionala.
comunicat de presa
De cate ori nu ai visat la acel loc special, indepartat si plin de mister, unde ai vrea sa ajungi intr-o buna zi? Acum, Syoss, Fa si Schwarzkopf iti aduc frumusetea lumii la doi pasi prin noua campanie promotionala care te trimite in cele mai celebre si moderne metropole ale lumii, intr-o vacanta unica in viata.
Incepand cu luna ianuarie si pana pe 6 martie 2016, cumparand cel putin un produs Syoss, Fa sau Schwarzkopf sau Vademecum poti castiga una dintre cele 3 vacante pentru 2 persoane la New York, Rio de Janeiro si Tokyo.
Acum ai sansa sa iti indeplinesti visul de a ajunge in celalalt colt al lumii, in destinatia care ti se potriveste. Poti sa alegi sa te bucuri de experientele senzoriale oferite de Fa pe faimoasele plaje tropicale braziliene din Rio de Janeiro, in ritmuri de samba.
Daca iubesti experientele cu stil, Syoss iti aduce o vacanta in Tokyo - capitala contrastelor si a modei, in care iau nastere toate trendurile lumii.
Daca esti o fire cosmopolita, poti sa te bucuri de o vacanta inedita in celebrul New York, orasul care nu doarme niciodata - destinatie oferita de Schwarzkopf (Gliss, Palette, Taft, Schauma) sau Vademecum.
Cum poti participa:
1. Cumpara cel putin un produs (oricare) din gamele:
Schwarzkopf (Gliss, Taft, Schauma) si Vademecum pentru destinatia New York
| Fa pentru destinatia Rio de Janeiro
| Syoss pentru destinatia Tokyo
2. Inscrie-te pe site-ul www.calatoresticuhenkel.ro sau prin SMS la 1808 cu numarul bonului de casa/numarul facturii, numele magazinului si destinatia corespunzatoare produselor cumparate.
3. Castiga una din cele 3 vacante pentru 2 persoane de 5 zile la New York, Rio de Janeiro si Tokyo prin tragere la sorti sau multe alte premii in magazinele partenere.
Pentru mai multe informatii, acceseaza: www.calatoresticuhenkel.ro
Campania Henkel Beauty Care se desfasoara in principalele hypermarket-uri si supermarket-uri din toata tara si magazine partenere selectionate pana pe 6 martie 2016.
Te-ar putea interesa și:
Chirurgii esteticieni se reunesc anul acesta la un Congres Național pentru valorizarea chirurgiei estetice românești, la 30 de ani de la înființarea Societății Române de Chirurgie Estetică (SRCE)
Brandul de produse cosmetice coreene KORIKA este acum disponibil în rețeaua de magazine Notino
5 go și Corso au pregătit cel mai cool mix al verii: înghețata Salted Caramel Caffe Latte
Magazinele Lidl din România vor fi închise pe 5 și 6 mai 2024
SkyShowtime prezintă trailer-ul complet și imagini oficiale pentru cel de-al treilea sezon din Mayor of Kingstown
Looking for summer: noutăți și recomandări de la MioBio Organic Cosmetics
nZEB Expo, cel mai mare eveniment dedicat construcțiilor eficiente energetic, în premieră la București
Viggo Gold Signature Jacket - noul etalon al luxului The Art of Tailoring
Mega Mall găzduiește lansări și evenimente speciale în luna aprilie
Promenada Craiova se pregătește de concerte și spectacole de stand-up comedy cu unii dintre cei mai îndrăgiți artiști români
Kärcher curăță Teatrul Sică Alexandrescu și Piața Sfatului din Brașov
Tur-operatorul internațional Join UP! lansează în România vacanțe de vară de la 175 de euro și zboruri directe din 10 orașe din România
PRIMA EDIȚIE A FESTIVALULUI COFFeEAST A TRANSFORMAT ROMÂNIA ÎN EPICENTRUL CULTURII CAFELEI DIN EUROPA DE EST
500.000 de euro disponibili pentru ONG-uri mici și instituții de învățământ în 2024, prin Programul Start ONG
Parteneriat SOS Satele Copiilor & Pepco România: De Paște, campania Ursuleții Faptelor Bune vine în sprijinul a peste 1.000 de copii
MASSIMO DUTTI DEZVĂLUIE NOUL CONCEPT DE MAGAZIN ÎN LOCAȚIA DIN BĂNEASA SHOPPING CITY
Cotnari lansează campania ”Crama Transparentă” și îi invită pe iubitorii de vin să exploreze tradiția și inovația în producția de vinuri de calitate
PlantExtrakt lansează VerdioGast- primul produs natural pentru digestie, cu triplă acțiune
SAMEDAY anunță intenția de preluare a companiei de curierat Sprinter din Ungaria pentru a consolida rețeaua de puncte de livrare out of home
Cotnari devine partener oficial de vin al Galei Premiilor Gopo 2024
Federația Română de Gimnastică are un nou partener: HEINNER Electrocasnice
VIRTUWELL: Prima organizație pentru stare de bine și sănătate mintală digitală din România
HOT NEWS! Wella Professionals completează gama ULTIMATE REPAIR cu cea mai inovatoare mască intens reparatoare
McDonald’s a celebrat Ziua Mondială a Cărții și a demarat un proiect special cu suportul Asociației Curtea Veche
Notorious Stories a aniversat 4 ani de la înființare într-o atmosferă plină de eleganță și rafinament
La aniversarea de 10 ani, brandul Qilive by Auchan de electrocasnice & high-tech răsplătește aprecierea clienților
Secretul părului sănătos: Tratamentele profesionale în salon
GETT’s Salons: Ultima fiță în materie de beauty. Trendul este dictat nu de modele sau vedete, ci de femeile de afaceri
Leroy Merlin: Apetitul românilor pentru energie verde este în creștere, panourile solare nepresurizate, printre cele mai căutate
DIVA SĂRBĂTOREȘTE SEZONUL NUNȚILOR ÎN PRIMELE TREI WEEKENDURI DIN LUNA MAI
|