Marionnaud Paris a realizat un studiu etnografic, pentru a descoperi cum s-a schimbat perceptia asupra frumusetii in randul femeilor din generatia Millennials. Retailerul a demarat aceasta initiativa ca parte a campaniei Mamicile au Stil, proiect aniversar ce marcheaza 6 ani pe piata din Romania a binecunoscutei companii franceze. Prin aceasta, Marionnaud Paris isi propune sa ofere incredere tinerelor mamici din Romania in stilul si frumusetea lor.
Studiul calitativ, realizat impreuna cu agentia de cercetare Ipsos Research, a evidentiat nevoia acuta a tinerelor femei (25-35 de ani) de a echilibra frumusetea interioara cu cea exterioara, intr-un context social care pretinde o reala “performanta” a frumusetii.
Astfel, incercand sa intelegem cat mai bine nevoile si obiceiurile femeilor din Romania in ceea ce priveste ingrijirea si perspectivele despre frumusete, am identificat mai multe stadii si tipologii de care acestea sunt definite. Etapele conturate pornesc de la zona Momification, cand mama este modelul urmat iar aceasta reprezinta definitia frumusetii, Social Teaser, Integrarea, Evidentierea, Afilierea, Maternitatea, care reprezinta si un moment cheie, pana la Putere si Echilibru. Toate aceste etape au identificat elemente relevante in care femeile din Romania se regasesc.
Printre cele mai semnificative informatii descoperite in studiul realizat se regasesc urmatoarele idei:
Femeile se simt obligate sa fie frumoase.
A fi frumoasa a devenit o obligatie. Femeile tinere simt ca au datoria de a fi frumoase, atat pentru ele, cat si pentru cei din jur. In acest sens, frumusetea exterioara este asimilata machiajului. Rolul sau este de a ascunde defectele si de a recrea un aspect impus social (buze pline, ten impecabil, gene bogate). De asemenea, varsta de la care tinerele incep sa se machieze a coborat catre 14 ani.
Maternitatea este apogeul frumusetii.
Femeile (25-35 de ani) simt tensiunea de a echilibra frumusetea interioara, pe care o definesc ca feminitate, cu cea exterioara, pe care o identifica machiajului. Momentul in care ele considera ca ajung in echilibru este cel al maternitatii. Tinerele mamici simt ca feminitatea lor este deplina iar machiajul poate fi mai natural, mai orientat catre evidentierea propriilor trasaturi, si mai putin catre recrearea standardelor sociale.
Frumusetea nu se invata, se fura.
Cu toate ca mamicile tinere au un interes crescut pentru “parenting”, atunci cand vine vorba de perceptele de frumusete, nu se descurca mult mai bine fata de mamele lor. Chiar daca ele traiesc sub presiunea sociala de a fi frumoase, ingrijite si machiate, nu stiu cum sa isi invete fetitele sa raspunda normelor sociale. Ele isi invata copiii ingrijirea de baza, lasand aspectele mai elaborate pe seama internetului si a revistelor de lifestyle.
Campania demarata de Marionnaud Paris - Mamicile au Stil - a inceput in septembrie, cu o aplicatie de Facebook ce a strans sute de fotografii ale mamicilor dar chiar si ale taticilor, impreuna cu copiii lor, in tinute si posturi asemanatoare. Campania va continua pana la finalul anului, cu alte componente inedite.
Cu o retea de aproape 1000 magazine, dintre care peste 510 in Franta, grupul Marionnaud se numara printre cele mai importante parfumerii din Europa, prezenta in acest moment in 10 tari (Franta, Elvetia, Italia, Austria, Spania, Portugalia, Ungaria , Cehia, Slovacia si Romania).
Compania sarbatoreste 6 ani de prezenta pe piata din Romania, unde detine o retea de 30 de magazine, prin preluarea lanturilor Ina si Privilege.
Te-ar putea interesa și:
Viggo Gold Signature Jacket - noul etalon al luxului The Art of Tailoring
Mega Mall găzduiește lansări și evenimente speciale în luna aprilie
Promenada Craiova se pregătește de concerte și spectacole de stand-up comedy cu unii dintre cei mai îndrăgiți artiști români
Kärcher curăță Teatrul Sică Alexandrescu și Piața Sfatului din Brașov
Tur-operatorul internațional Join UP! lansează în România vacanțe de vară de la 175 de euro și zboruri directe din 10 orașe din România
PRIMA EDIȚIE A FESTIVALULUI COFFeEAST A TRANSFORMAT ROMÂNIA ÎN EPICENTRUL CULTURII CAFELEI DIN EUROPA DE EST
500.000 de euro disponibili pentru ONG-uri mici și instituții de învățământ în 2024, prin Programul Start ONG
Parteneriat SOS Satele Copiilor & Pepco România: De Paște, campania Ursuleții Faptelor Bune vine în sprijinul a peste 1.000 de copii
MASSIMO DUTTI DEZVĂLUIE NOUL CONCEPT DE MAGAZIN ÎN LOCAȚIA DIN BĂNEASA SHOPPING CITY
Cotnari lansează campania ”Crama Transparentă” și îi invită pe iubitorii de vin să exploreze tradiția și inovația în producția de vinuri de calitate
PlantExtrakt lansează VerdioGast- primul produs natural pentru digestie, cu triplă acțiune
SAMEDAY anunță intenția de preluare a companiei de curierat Sprinter din Ungaria pentru a consolida rețeaua de puncte de livrare out of home
Cotnari devine partener oficial de vin al Galei Premiilor Gopo 2024
Federația Română de Gimnastică are un nou partener: HEINNER Electrocasnice
VIRTUWELL: Prima organizație pentru stare de bine și sănătate mintală digitală din România
HOT NEWS! Wella Professionals completează gama ULTIMATE REPAIR cu cea mai inovatoare mască intens reparatoare
McDonald’s a celebrat Ziua Mondială a Cărții și a demarat un proiect special cu suportul Asociației Curtea Veche
Notorious Stories a aniversat 4 ani de la înființare într-o atmosferă plină de eleganță și rafinament
La aniversarea de 10 ani, brandul Qilive by Auchan de electrocasnice & high-tech răsplătește aprecierea clienților
Secretul părului sănătos: Tratamentele profesionale în salon
GETT’s Salons: Ultima fiță în materie de beauty. Trendul este dictat nu de modele sau vedete, ci de femeile de afaceri
Leroy Merlin: Apetitul românilor pentru energie verde este în creștere, panourile solare nepresurizate, printre cele mai căutate
DIVA SĂRBĂTOREȘTE SEZONUL NUNȚILOR ÎN PRIMELE TREI WEEKENDURI DIN LUNA MAI
The Body Shop te invită să adopți un copac
Pentru toți cei care nu se mulțumesc cu o singură opțiune, Coca-Cola lansează două noi variante răcoritoare: Coca-Cola cu gust de Lămâie și Coca-Cola cu gust de Lămâie Verde
KIKO MILANO SĂRBĂTOREȘTE DESCHIDEREA PRIMULUI MAGAZIN ÎN PARKLAKE SHOPPING CENTER!
FRF și ING Bank România anunță un parteneriat prin intermediul căruia competiția Cupa ISF devine Cupa ING
PUMA PALERMO LANSEAZĂ O NOUĂ COLECȚIE
NOUA COLECȚIE PRIMARK X PAULA ECHEVARRIA - ROCHII MUST-HAVE PENTRU ZILELE DE VARĂ
3, 2, 1… start! Pregătește-ți pielea pentru vară!
| | |